Měkké přistání
|
Chrono |
Přidané 29.06.2011 12:13
|

Člen
Hodnocení: +12 (100%) Příspěvek: 1
Založený: 29.06.11
|
Jak udělat aby, když spadne hráč z větší výšky na určitý brush(třeba matrace), tak mu to neubere žádný HP ? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 29.06.2011 12:22
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
musíš na to dát brush z průhledný vody, nebo func_ilusionary , nastavený jako voda... ten brush ale nesmí být jenom 1hu široký, nebo alespoň mě to potom nefunguje
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 29.06.2011 20:40
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
a nebo tam muzes dat func conveor (proste tu entitu co se da pouzit jako pas) a nastavit ho smerem nahoru aby pad zpomalil tak aby sis neublizil
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 22:08
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Gordne to asi tezko... Ono sa to vola trigger_push a ne conveytor a na toto je proste voda...
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 29.06.2011 22:15
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jakto dit treba XXL to ma v mape lesk a fungujeto akorat to staci dat mnohem niz a aspon to nedela ten zvuk vody
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 22:16
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Kde to tam ma?
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 29.06.2011 22:25
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já tam žádnou brzdu jako triger_push nemám.
Možná myslíš tam to jak tam lítáš, ale to tě před pádem většinou neochrání a když jo, tak tě to vystřelí zase do vzduchu.
Upravil/a XXL_cz dne 29.06.2011 22:27
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
tom711 |
Přidané 29.06.2011 22:29
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Nene ja som opravil gordna lebo asi myslel trigger_push.. Ale hned za tym je aj ze najlepsia je aj tak voda
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 30.06.2011 06:14
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jj mas to tam u ct spawnu kdyz rozbijes tu skalu opatrne skocis dolu tak padas pomalu a ani si neublizis tak to staci dat trochu vic u zeme aby si lehce padl klidne udelam prikladovou mapu jelikoz ty palce fakt nebyli nutne jelikoz MAM PRAVDU (ja osobne bych to nepouzil ale nepouzil bychani vodu ta totiz dela ten osklivej zvuk
akorat to bude trochu pusobit i jako trampolina
Upravil/a Gordon Freeman dne 30.06.2011 06:15
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 30.06.2011 06:29
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
No tak na co cakas? Sup sem z prikladovkou...
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 30.06.2011 06:59
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
dokonalej priklad je v mape lesk_v2 primo u ct spawnu v jeskyni staci rozstrilet tu skalu a skocit primo dolu
ja se s tim nechci delat jelikoz neznam spravnou hodnotu kterou bych tam mel dat a nez bych ji odhadl zabil bych tim 2 hodky
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 30.06.2011 10:38
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
gordne ty jsi vůůl !! toe tím, že pomalu surfuješ po prudký skále dolů !!! xD idiot ...
jinak mylsím že s XXL se nemusíš hádat o tom co má ve své mapě ... myslíš že určitě to bude vědět líp jak Ty !
Upravil/a KoRis dne 30.06.2011 10:40
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.06.2011 10:43
|

trdelník
Hodnocení: +2959 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Pokud vám vadí voda, že dělá zvuk, tak tam dole dejte func_door. Vždy, když někdo bude padat, sjede na chvilku dolů, a pak zan nahoru, at to nědělá zvuk. A aby voda nebyla vidět, tak tam dát func_illusianory.
btw. Trigger_gravity nejde zapínat a vypínat, že? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 30.06.2011 10:49
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
nejde a func door by byl blbej, když by jsi jezdil nahoru ... zvuk by to stejně uděllo jak by jsi tam dopadl a s načasování by byl možná také problém ... ale stejně je blbý to jak by tě to vyvezlo nahoru, právě třeba tu u tý matrace a navíc by to nebylo trochuu o pár hu, ale docela dost, protože 1 hu široký func_ilusionary tě neochrání ...
Upravil/a KoRis dne 30.06.2011 10:50
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 30.06.2011 11:13
|

Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
@gordon já bych řekl že jsi trochu .... hmm.... jak to kulantně říct ..... méně chápavý člověk. už jsem pochopil že myslíš ten CT spawn co je ve skale, že? jak tam rozbiješ to dřevo a tu skalu a si venku. ale tam u toho je podle mého daný trigger_push a ne nejaky conveyor
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 30.06.2011 11:28
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
@GordonFreeman258: Jo u spawnu je triger_push, ale to ti jenom ubírá na rychlosti když si všimneš tak pomalu zrychluješ když padáš.
Kdybych to dal úplně u země tak by ti to nepomohlo protože by ti to jenom ubralo trochu rychlosti a to ti nato aby ses nezabil nepomůže.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 30.06.2011 13:52
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
jj mas pravdu ale ja nechapu co kecate ja se tu nehadam jestli tam ma xxl conveor nebo push ja vim ze tam ma push
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 30.06.2011 18:42
|

Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
gordo přečti si prosím ještě jednou to co jsi tu psal v přízpěvcích
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 30.06.2011 19:24
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
ja vim co jsem psal ja jsem si akorat nebyl jistej ktera entita to je
potom nekdo rekl ze je to push a ne con... a potom jeste nekdo napsal abych se nehadal ze je to push pritom jsem se nehadal(nebavi me to uz rozebirat):
Codekoris napsal:
gordne ty jsi vůůl !! :D toe tím, že pomalu surfuješ po prudký skále dolů !!! xD idiot ...
jinak mylsím že s XXL se nemusíš hádat o tom co má ve své mapě ... myslíš že určitě to bude vědět líp jak Ty ! :)
navic po tej skale nejde surfovat a predtim jsem ani jednou nenapsal ze TAM JE jen sem psal ZE SI NEJSEM JISTEJ(prosim neodpovidejte na toto (jen pokud se mylim))
Upravil/a Gordon Freeman dne 30.06.2011 19:34
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|