tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Kompilácia
Syrius
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 12:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Ahojte, tak mám tu jeden dotaz ktorý by ma zaujímal. Ako kompilujú surf mapy? Napriklad taká surf_sky2. Je to obrovská mapa a kompilácia by my trvala aj celý deň. Počitač výkonný mám, len potrebujem zistiť či sa to dá niako nastaviť v parametroch aby pri väčších mapách kompilovalo mapu kratšie. Momentálne mám rozrobenú jail mapu a ešte v nej niesom ani v štvrte (mám vytvorenú len ct zónu a cely) a kompilácia my trvala fakt dlho. Neviem si predstaviť že by som úplne dokončenú mapu kompiloval na finálnu kompiláciu (čiže -full, -extra atď..) Príklad veľkej jail mapy: jail_indiana. Dá sa v parametroch niako nastaviť aby svetlo bolo na celej mape rovnomerne a tým trvala kompilácia menej?
Vopred ďakujem. ;)
-2
 
KoRis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 12:33
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

jestli chceš urychlit kompilaci (a to docela o dost) , doporučuji LEAK ;-) :D :D
dodatek: JOKE :)
Upravil/a KoRis dne 08.07.2011 12:34
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 12:43
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

syrius možná to jde ale nevím jak a pro zajímavost kolik máš RAM?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Syrius
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 12:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Mám 4GB RAM. Takže tí čo kompilovali tak ohromne veľké mapy museli proste čakať? Ja som myslel že mali inak nastavenú kompiláciu.
-1
 
Slovis
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 12:56
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

tak to já nevím.
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
J0ck3r
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 13:26
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (67%)
Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10

Co tady dat vipis kompilace a ukazat uvodni list kompilace ( mislim takouvou tu tabulku před tim než daš kompilovat :) )
i.imgur.com/2i0Kg.gif
+1
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 15:27
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

anebo muzes nulovat facy ktere ve hre nejdou videt tim myslim treba vnejsi facy nebo treba spodni desku stolu kterou nevidis ani kdyz se skrcis

ja treba tvorim nejdriv vschny blocky s texturou null a potom to postupne napatlavam a mapa se mi potom kompiluje maximalne 10 minut a to mam ramku 960 mb
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
Syrius
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 16:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Super díky skúsim to teda tak. :) Prote viem že niečo natoľko zaťažuje kompiláciu že keby som dal kompilovať ohromne veľkú surf mapu (ako je surf_sky2) tak by my to trvalo aj celý deň.
Ešte mám taký dotaz:
Keď niekedy skompilujem mapu zo skyboxom a light enviroment tak vždy keď tam je viacej objektov tak to vrhá strašne zlé tiene a niekedy aj také zúbkovité. Neviete ako sa dá túto chybu opraviť?
+2
 
XXL_cz
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 19:45
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Skus za rad napsat parametr -extra
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Rextrix