tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
-1


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
-1


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Model- viditelnost?
Dominio
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 16:12
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Zdravim,
dnes jsem se setkal s problémem, a nevím, jak ho vyřešit.
Našel jsem si v CSku nějaký stažený model, už nevím odkud, a když jsem ho dal do hammeru, a použil texturu null (kvůli neprůstřelnosti), tak to vypadá v hammeru nějak takhle:
img195.imageshack.us/img195/5758/hammer2011070816033314.jpg
Brush s texturou null je 4 Hu nad zemí.

Po kompilaci (s VIS a RAD) vše vypadá dobře, jak na obrázku níže:
img89.imageshack.us/img89/1524/hl2011070816030659.jpg

Ovšem, když se k modelu přiblížím, stane se z něj průhledný
img703.imageshack.us/img703/4250/hl2011070816031856.jpg
Ale to zprůhlednění dělá jenom z jedné strany.
PS:
Střed/ bod toho modelu není v brushi (nepočítam-li null)
Model je kamion, který je převrácený (otočení) - může to nějak vadit?
V logu přímo error nemám, ale mám warning:
Zdroj stáhnutí  Code
Warning: HLRAD_FinalLightFace_VL: bad internal assumption @(-592.001160,767.917969,477.767456)



(Používám VHLT)

Doufám, že se najde někdo, kdo mi pomůže.
Upravil/a Dominio dne 08.07.2011 16:14
+1
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 17:52
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

no nevim ale zkus z toho nulu udelat brush entitu treba func_wall (mozna je to tim nullem a mozna toto zabere ale nvn nvn)

ale otoceni modelu nemuze mit zadny vliv na tu chybu (teda aspon myslim
Upravil/a Gordon Freeman dne 08.07.2011 18:23
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
KoRis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 19:55
Člen

Hodnocení: +1549 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

zkusil jsi jenom model bez toho nullu ? aby bylo jasné jestli je to modelem nebo nullem nebo nějak kombinací těch dvou ? ... prostě experimentuj zkoušej třeba CLIP můsto toho nebo něco zkoušej ;)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 19:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli si hammeru ten brush s texturou null nenastavil jako func_wall tak je to tím.

Asi máš dole (tam jak je střed) malou mezeru aby to šlo vidět že? Ale jak přídeš úplně k tomu tak se to asi označí jako že to nevidíš a zmizí to protože nevidíš ten střed.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.07.2011 16:55
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Díky všem, převedl jsem brush NULL na func_wall a funguje to. A sorry za pozdní odpověd, měl jsem problémy s skompilováním (při kompilaci se mi vypnul PC, ani nevím proč). Už v pohodě :)
PS: jen takový malý dotaz, jde nějak změnšit velikost kouře při cycler_wreckage?
Upravil/a Dominio dne 10.07.2011 16:56
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 945
bullet.gif Nejnovější člen: cwotic