updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravim,
dnes jsem se setkal s problémem, a nevím, jak ho vyřešit.
Našel jsem si v CSku nějaký stažený model, už nevím odkud, a když jsem ho dal do hammeru, a použil texturu null (kvůli neprůstřelnosti), tak to vypadá v hammeru nějak takhle:
Brush s texturou null je 4 Hu nad zemí.
Po kompilaci (s VIS a RAD) vše vypadá dobře, jak na obrázku níže:
Ovšem, když se k modelu přiblížím, stane se z něj průhledný
Ale to zprůhlednění dělá jenom z jedné strany.
PS:
Střed/ bod toho modelu není v brushi (nepočítam-li null)
Model je kamion, který je převrácený (otočení) - může to nějak vadit?
V logu přímo error nemám, ale mám warning:
Code
Warning: HLRAD_FinalLightFace_VL: bad internal assumption @(-592.001160,767.917969,477.767456)
(Používám VHLT)
Doufám, že se najde někdo, kdo mi pomůže.
Upravil/a Dominio dne 08.07.2011 16:14
no nevim ale zkus z toho nulu udelat brush entitu treba func_wall (mozna je to tim nullem a mozna toto zabere ale nvn nvn)
ale otoceni modelu nemuze mit zadny vliv na tu chybu (teda aspon myslim
Upravil/a Gordon Freeman dne 08.07.2011 18:23
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
zkusil jsi jenom model bez toho nullu ? aby bylo jasné jestli je to modelem nebo nullem nebo nějak kombinací těch dvou ? ... prostě experimentuj zkoušej třeba CLIP můsto toho nebo něco zkoušej
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
Jestli si hammeru ten brush s texturou null nenastavil jako func_wall tak je to tím.
Asi máš dole (tam jak je střed) malou mezeru aby to šlo vidět že? Ale jak přídeš úplně k tomu tak se to asi označí jako že to nevidíš a zmizí to protože nevidíš ten střed.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Díky všem, převedl jsem brush NULL na func_wall a funguje to. A sorry za pozdní odpověd, měl jsem problémy s skompilováním (při kompilaci se mi vypnul PC, ani nevím proč). Už v pohodě
PS: jen takový malý dotaz, jde nějak změnšit velikost kouře při cycler_wreckage?
Upravil/a Dominio dne 10.07.2011 16:56