tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Model- viditelnost?
Dominio
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 16:12
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Zdravim,
dnes jsem se setkal s problémem, a nevím, jak ho vyřešit.
Našel jsem si v CSku nějaký stažený model, už nevím odkud, a když jsem ho dal do hammeru, a použil texturu null (kvůli neprůstřelnosti), tak to vypadá v hammeru nějak takhle:
img195.imageshack.us/img195/5758/hammer2011070816033314.jpg
Brush s texturou null je 4 Hu nad zemí.

Po kompilaci (s VIS a RAD) vše vypadá dobře, jak na obrázku níže:
img89.imageshack.us/img89/1524/hl2011070816030659.jpg

Ovšem, když se k modelu přiblížím, stane se z něj průhledný
img703.imageshack.us/img703/4250/hl2011070816031856.jpg
Ale to zprůhlednění dělá jenom z jedné strany.
PS:
Střed/ bod toho modelu není v brushi (nepočítam-li null)
Model je kamion, který je převrácený (otočení) - může to nějak vadit?
V logu přímo error nemám, ale mám warning:
Zdroj stáhnutí  Code
Warning: HLRAD_FinalLightFace_VL: bad internal assumption @(-592.001160,767.917969,477.767456)



(Používám VHLT)

Doufám, že se najde někdo, kdo mi pomůže.
Upravil/a Dominio dne 08.07.2011 16:14
+1
 
Gordon Freeman
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 17:52
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

no nevim ale zkus z toho nulu udelat brush entitu treba func_wall (mozna je to tim nullem a mozna toto zabere ale nvn nvn)

ale otoceni modelu nemuze mit zadny vliv na tu chybu (teda aspon myslim
Upravil/a Gordon Freeman dne 08.07.2011 18:23
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
+1
 
Vytvaří se
KoRis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 19:55
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

zkusil jsi jenom model bez toho nullu ? aby bylo jasné jestli je to modelem nebo nullem nebo nějak kombinací těch dvou ? ... prostě experimentuj zkoušej třeba CLIP můsto toho nebo něco zkoušej ;)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+3
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2011 19:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli si hammeru ten brush s texturou null nenastavil jako func_wall tak je to tím.

Asi máš dole (tam jak je střed) malou mezeru aby to šlo vidět že? Ale jak přídeš úplně k tomu tak se to asi označí jako že to nevidíš a zmizí to protože nevidíš ten střed.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.07.2011 16:55
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Díky všem, převedl jsem brush NULL na func_wall a funguje to. A sorry za pozdní odpověd, měl jsem problémy s skompilováním (při kompilaci se mi vypnul PC, ani nevím proč). Už v pohodě :)
PS: jen takový malý dotaz, jde nějak změnšit velikost kouře při cycler_wreckage?
Upravil/a Dominio dne 10.07.2011 16:56
+3
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 6

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes