světlo
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 07:37
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
zdarec.
chtěl bych se zeptat jestli by šlo udělat, aby světlo jedné místnosti nepronikalo přez func_door do druhé místnosti
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 11.07.2011 08:23
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Jako přes zavřené, nebo otevřené dveře ? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 11.07.2011 08:56
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
na tohle bych se zeptal xxela ten ma ve svej mape dark_night dvere ketry kdyz se otevrou de do chodby svetlo ale kdyz je zavřes tak svetlo neprechazi
taky by me zajimalo jak to udelal
ale zkus svetlo dat nad dvere tak nepude do tej druhej mistnosti
Upravil/a Gordon Freeman dne 11.07.2011 08:59
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 09:46
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
lentilko přez zavřené
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
KoRis |
Přidané 11.07.2011 10:57
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jestli máš VHLT .. jinak to nepůjde ...
do dveří dej func_ilusionary s texturou null a nastav jim v Light Flags - Opaque (block light)...
pokud jde o to aby s otevřením dveří začalo vnikat světlo do vnitř to jsem nikdy nedělal tak newím, ale osobně bych ot zkusil jako func_wall_toggle a nastavil bycho ho stejně jako ilusionary a pak ještě non solidní.... a target s dveřma a bud přes mm aby se znova spustil za stejnej čas jako se dveře začnou zavírat (mohlo by to být ale bugnuté hráči) nebo jenom target jako dveře a nejsem si jistej jestli dveře aktivujou "něco" i při otevírání i při zavírání....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
tom711 |
Přidané 11.07.2011 11:28
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
To sa robi cez func_train... Otvoris dvere a zacne ist aj train..
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 12:36
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
díky KoRis vyzkouším
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.07.2011 12:54
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já sem to tam udělal tak, že sem těm dveřím nastavil v Light Flags nebo co to tam je Opaque (block light) a pak sem ten stín přepínal v nové entitě u VHLT. Myslim že se to menuje light_shade.
Ale nejsem si jistej, teď se mi nechce do hammeru mám asi chřipku.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
KoRis |
Přidané 11.07.2011 12:56
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jaj tak hezký prázdniny ....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|