světlo
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 07:37
|
![Avatar člena](../images/avatars/1[47].JPG)
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
zdarec.
chtěl bych se zeptat jestli by šlo udělat, aby světlo jedné místnosti nepronikalo přez func_door do druhé místnosti
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 11.07.2011 08:23
|
![Avatar člena](../images/avatars/lentilko[479].png)
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Jako přes zavřené, nebo otevřené dveře ? ![:D](../images/smiley/grin.gif) |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 11.07.2011 08:56
|
![Avatar člena](../images/avatars/GF2[255].JPG)
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
na tohle bych se zeptal xxela ten ma ve svej mape dark_night dvere ketry kdyz se otevrou de do chodby svetlo ale kdyz je zavřes tak svetlo neprechazi![;)](../images/smiley/wink.gif)
taky by me zajimalo jak to udelal
ale zkus svetlo dat nad dvere tak nepude do tej druhej mistnosti
Upravil/a Gordon Freeman dne 11.07.2011 08:59
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 09:46
|
![Avatar člena](../images/avatars/1[47].JPG)
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
lentilko přez zavřené
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
KoRis |
Přidané 11.07.2011 10:57
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jestli máš VHLT .. jinak to nepůjde ...
do dveří dej func_ilusionary s texturou null a nastav jim v Light Flags - Opaque (block light)...
pokud jde o to aby s otevřením dveří začalo vnikat světlo do vnitř to jsem nikdy nedělal tak newím, ale osobně bych ot zkusil jako func_wall_toggle a nastavil bycho ho stejně jako ilusionary a pak ještě non solidní.... a target s dveřma a bud přes mm aby se znova spustil za stejnej čas jako se dveře začnou zavírat (mohlo by to být ale bugnuté hráči) nebo jenom target jako dveře a nejsem si jistej jestli dveře aktivujou "něco" i při otevírání i při zavírání....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
tom711 |
Přidané 11.07.2011 11:28
|
![Avatar člena](../images/avatars/Test2[57][57].png)
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
To sa robi cez func_train... Otvoris dvere a zacne ist aj train..
Time for advertisement! ![:D](../images/smiley/grin.gif)
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.07.2011 12:36
|
![Avatar člena](../images/avatars/1[47].JPG)
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
díky KoRis vyzkouším
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.07.2011 12:54
|
![Avatar člena](../images/avatars/hammer_logo[87].png)
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já sem to tam udělal tak, že sem těm dveřím nastavil v Light Flags nebo co to tam je Opaque (block light) a pak sem ten stín přepínal v nové entitě u VHLT. Myslim že se to menuje light_shade.
Ale nejsem si jistej, teď se mi nechce do hammeru mám asi chřipku.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
KoRis |
Přidané 11.07.2011 12:56
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
jaj tak hezký prázdniny ....
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|