změna formátu
|
Bady |
Přidané 18.07.2011 21:10
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Čaute chci se zeptat jak mám změnit formát z kHED na mdl předem dík za odpověd |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.07.2011 21:17
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli sis sháhl kHED od tud, tak nahoře File -> Export -> Half-Life Model (*.mdl)
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bady |
Přidané 18.07.2011 21:59
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
XXL_cz napsal:
Jestli sis sháhl kHED od tud, tak nahoře File -> Export -> Half-Life Model (*.mdl)
Nejde to objevuje se tohle http://www.uloz.to/9720223/bez-nazvu-png
Upravil/a Bady dne 18.07.2011 22:01 |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.07.2011 23:46
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To znamená, že texturu co nato natahuješ není 8mi bitová. Dá se to na 8 bitů převést třeba v Gimpu nebo v Photoshopu.
Ale tohle je celá zbraň na kterou patří i animace a to nepude, protože kHED dělá jenom statický modely.
Upravil/a XXL_cz dne 18.07.2011 23:47
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bady |
Přidané 18.07.2011 23:54
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
XXL_cz napsal:
To znamená, že texturu co nato natahuješ není 8mi bitová. Dá se to na 8 bitů převést třeba v Gimpu nebo v Photoshopu.
Ale tohle je celá zbraň na kterou patří i animace a to nepude, protože kHED dělá jenom statický modely.
Dal jsem tam tu texturu co jsi dělal ty a stejně nějde http://www.uloz.to/9721352/bez-nazvu-png |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 19.07.2011 00:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
jakou texturu? to dřevo?
Já si nepamatuju že bych něco takovýho dělal.
Upravil/a XXL_cz dne 19.07.2011 00:08
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bady |
Přidané 19.07.2011 10:21
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
XXL_cz napsal:
jakou texturu? to dřevo?
Já si nepamatuju že bych něco takovýho dělal.
Aha xD tak to dělal někdo kdo dělal článek se stolem xD napíšeš pls jak na 8bitové barvy v gimpu? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 19.07.2011 10:37
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
http://tvorbamap....icle_id=42
máš to tam - poslední odstavec podnadpisu úprava textury....
Upravil/a KoRis dne 19.07.2011 10:38
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Bady |
Přidané 19.07.2011 11:51
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
omg já už se na to vykašlu pořád to nejde
Je tu někdo takový kdo by mi udělal texturu která tam jde a jde to ulořit v mdl ? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 19.07.2011 13:07
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jo, já.
Tak ji sem přilož třeba v .png
A já ti to pošlu z5 v 8 bitovym BMP (modely použivaj BMP)
Upravil/a XXL_cz dne 19.07.2011 13:08
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Bady |
Přidané 19.07.2011 14:00
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
XXL_cz napsal:
Jo, já.
Tak ji sem přilož třeba v .png
A já ti to pošlu z5 v 8 bitovym BMP (modely použivaj BMP)
Dík moc
Upravil/a Bady dne 19.07.2011 17:05 |
|
|
|
Shockwave |
Přidané 19.07.2011 14:36
|
Člen
Hodnocení: +141 (81%) Příspěvek: 51
Založený: 27.01.11
|
Bady taky udelal kalacha s dalekohledem |
|
|
|
Bady |
Přidané 19.07.2011 17:06
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Ta textura třeba tohle http://www.uloz.to/9726695/bez-nazvu-png zbytek udělám v Half Life Model Wiever
Upravil/a Bady dne 19.07.2011 17:09 |
|
|