Rebrik a 35HP
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 09:19
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Zdravim, mam 2 dotazy:
- Vytvorim vlastny rebrik (z vela brushov), ktory necham nastaveny ako func_wall a sluzi len ako "fyzicka podoba" rebriku. Pri kompilacii vsetko funguje a spusti mi aj mapu. Nastal vsak problem, ked som chcel spravit tu druhu podobu rebriku a to je ta, po ktorej sa da liezt. O jedno policko dopredu som dal brush s texturou AAAtriger a nastavil ako func_ladder. Pri spustani vsak vypise nieco s Bad surface......... a v Check for problems pise "Solid entity (func_ladder) is empty." Ked problem otvorim je tam napisane nasledovne "This solid-entity contains no solids. Fixing the error deletes the entity." Vie mi niekto poradit, co s tym je?
- Da sa nejak nastavit, aby clovek zacinal s 35hp bez toho, aby na zaciatku padal z urcitej vysky? Ak nie vie mi niekto povedat pribliznu vzdialenost od zeme po jeho nohy?
Dakujem |
|
|
|
Habax |
Přidané 20.07.2011 09:22
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ten rebrík celý vymaž a urob od znova...
a tie 35 hp.... nastav si určitú výšku, zkompiluj a skúšaj... nedá sa to takto povedať... |
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 09:27
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Rebrik som X krat vymazal. Respektive brush s func_ladder. Ked ten brush odstranim, tak mapa ide bez problemov a v mape je len fyzicka podoba rebriku. Zaujimave je, ze pri kompilacii mi ziadny error nevyhadzuje, uz mam za sebou aj hns mapu (bohuzial skoncila pri preinstalovani windowsu neviem kde ako takmer vsetky moje mapy) a este sa mi to nestalo. |
|
|
|
KoRis |
Přidané 20.07.2011 10:30
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
dej si do mapy game_player_hurt a nastav demage (kolik má ubrat HP) a dej jí název game_playerspawn (aby se spustila na začátku kola) ...
EDIT: a ten žebřík jsem moc nepobral ... ty jsi ten žebřík z těch všech brushů skopíroval a posunul a řevedl na func_ladder ?
-zkus ten func_wall převíst na ilusionary ... toe jediné co mě takto napadá ... dyštak víc rozvěd co jsi provedl
Upravil/a KoRis dne 20.07.2011 10:32
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 10:42
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
35HP: Vdaka za radu, skusim.
Rebrik: Nie, proste som si spravil vlastny rebrik z brushov (nie z jedneho a s texturou rebriku, ale z viacerych brushov a s texturou zeleza - proste detajlnejsie) a klasicky som predto dal 1 brush s texturou aaatriger, pricom som ho nastavil ako func_ladder. Klasicky rebrik, akurat "fyzicku" cast, ktoru vydime aj ingame som poskladal z viacerych brushov. Akurat ze chyba nie je v tom rebriku, ale v casti, po ktorej sa da liezt - odskusane (vymazal som brush s func_ladder a hra isla - bol tam rebrik, ale nedalo sa po nom liezt). |
|
|
|
KoRis |
Přidané 20.07.2011 10:58
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
ano já to již chápu ... skusil jsi udělat ten func_wall na ilusionary ? to by to mělo vyřešit ten problém s ladderem ...
Upravil/a KoRis dne 20.07.2011 10:59
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 11:10
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Ano, ale este raz pisem, ze nie je problem v rebriku ako takom ale v brushi s func_ladder. Ked som tento brush odstranil mapa isla uplne normalne, takze naozaj nechapem v com je problem. |
|
|
|
KoRis |
Přidané 20.07.2011 11:20
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
eh ... problém je podle mne v tom že se překrývají ty brushe a je to jako když se překrývají brushe s rozdílnou texturou .. "hra jakoby newí ktterá má být navrchu" ... a toto je samé u entity, že newí jestli má být funkční ladder nebo wall ... když to převedeš na ilusionary (jen to zkus pls) tak by se to mohlo vyřešit ... jestli se to newiřeší je problém jinde a bude to chtít asi rmf .... ale podle mne toto to vyřeší
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 11:30
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Stale nic, rebrik som dal cely illusionary a stale to nefunguje, nerozumiem tomu.
EDIT: Bude to nieco s hammerom, pretoze hocikde umiestnim brush s func_ladder a spustim mapu, tak mi to vyhodi chybu.
Upravil/a grEy dne 20.07.2011 11:36 |
|
|
|
KoRis |
Přidané 20.07.2011 11:37
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
nepřiložýš sem rmf at se na to kouknu ?
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 11:43
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Tu to je (brush s func_ladder som odstranil):
http://www.uloz.t...zywood-rmf |
|
|
|
KoRis |
Přidané 20.07.2011 12:03
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
heh ale takhle nic newím .. musíš dát v tý fázi kdy tam máš chybu ... ;-) jinak ti nemám oc opravovat
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Backup |
Přidané 20.07.2011 12:13
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Otevři vlastnosti toho func_ladder, vypni SmartEdit a nastav zhlt_invisible na 0 |
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 12:15
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Dakujem pekne, hned ako sa dostanem na PC tak to vyskusam a dam vediet.  |
|
|
|
Shockwave |
Přidané 20.07.2011 13:36
|

Člen
Hodnocení: +141 (81%) Příspěvek: 51
Založený: 27.01.11
|
neni to v tom ze ten brush func_ladder nema zadnou hloubku? neudelal si ho nahodou s 0 hloubkou? |
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 16:17
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Da sa spravit brush tak, ze bude mat niekde rozmer 0? Neviem, ktory rozmer myslis hlbkou. Brush bol klasicky trojrozmerny, bude chyba v tom, co pisal Backup. Dakujem vsetkym za cas. |
|
|
|
Shockwave |
Přidané 20.07.2011 17:20
|

Člen
Hodnocení: +141 (81%) Příspěvek: 51
Založený: 27.01.11
|
jo da se spravit kdyz jeho vertexy presunes a mergnes
EDIT: ale pak ti hodi Brush out of world
Upravil/a Shockwave dne 20.07.2011 17:21 |
|
|
|
grEy |
Přidané 20.07.2011 17:59
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11
|
Dakujem Backup, funguje to. |
|
|