Svetlo
|
Native |
Přidané 24.07.2011 12:47
|
Člen
Hodnocení: +21 (82%) Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11
|
Čss. Chcem sa opýtať ako mám urobiť svetlo ako také viem ale keď si zoženiem texturu svetla tak sú tam dva typy - vypnuté (+A) a zapnuté (+0) sory keď som to napísal naopak. Len akú tú textúru mám dať do mapy? A ešte to začne samé svietiť alebo tam musím dať entinitu light a dať ju do svetla ale len aby bola v tom svetle len hlavička žiarovky, lebo tak som to na tých mapách videl. Prosím poraďte. |
|
|
|
Native |
Přidané 27.07.2011 12:31
|
Člen
Hodnocení: +21 (82%) Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11
|
PODARíTE MI NEKDO? |
|
|
|
KoRis |
Přidané 27.07.2011 12:41
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
čau ... za ty tři dny čekání sis to mohl sám otestovat ... udělat mapu (prázdnou krychly) a dát do ní vedle spawnu jenom brush s tou tvojí texturou a viděl by jsi jestli svítí nebo ne
když ti nikdo neradí, zkus si poradit sám ... musíš hlavně experimentovat inak se nic nenaučíš... asi nikdy tu nebude článek úplně na každou možnost co by ve VHE šla udělat ...
Upravil/a KoRis dne 27.07.2011 12:42
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 27.07.2011 13:47
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@ Native
1.Textury světla (kryt zářivky a pod.)by měly ve tmě vypadat fluorescentně a mají automaticky přiřazenou entitu světla (tudíž nemusíš dávat na to místo entitu světla-čím větší je plocha,tím větší intenzita)-seznam textur s přiřazenou entitou je skrytý v hře a v seznamu materialu.
2.Modely světla (žárovka,pouliční lampa atd.)jsou taktéž vypnute. 0 a zapnute.1 -zapnute ale nemají vždy přiřazenou entitu světla,protože se může jednat o bodové světlo a záleží na mapperovi ,jakou entitu světlu přiřadí (light,light_dynamic,light_spot a j.)
PS:tyka se to převážně hammeru 4.1 source engin
Upravil/a amater1001 dne 27.07.2011 17:57
VHE41LAb |
|
|
|
endyxd |
Přidané 27.07.2011 20:11
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 27.07.11
|
čavte
Mohl bych si udelat vlastní texturu ,co bude svitit ? do source enginu
Na modely si netroufam.
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 27.07.2011 21:34
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Tak tedy jsou asi dvě metody,jak udělat svíticí(jenom fluorescentní) texturu.Popíšu tu jednoduchší metodu.
Jakoukoliv texturu o velikosti o rozměrech 128,256,512 nebo 1024 pixelu ve formátu png nebo tga 32bit zkonvertovat VTFEDITEM na formát vtf (file - import vyberem texturu a v tabulce na první záložce vyberem texture type animated texture,generate mipmaps-1.box 2.smoothen na druhe založce vyberem generate thumbnail a ok).V nastavení options zaškrtneme auto create vmt file.
Save as do složky ve hře materials/usertextury (bez diakritiky).
V editoru aplikujem texturu na nejaký menší brush co má vydávat světlo,převedem ho na entitu func brush nebo func iluzionary,v nastavení edit properties minimum light level 1(mame fluorescent).Musíme přidat entitu light,aby to vydávalo světlo kolem.
Vyhoda:jednoduchy zpusob použitelny na jakoukoliv texturu v source enginu kromě nodrav,blacktool,vater,sky...
Nevyhoda: fluorescentuje cely brush kromě textur nodrav,blacktool...
Vyhody složitější metody jsou: fluorescentuje jenom strana textury a dá se použít na fluorescent sprej (decal)
nevyhody: neda se vypnout fluorescent a nedělá stíny.(je třeba nadefinovat k textuře novy vmt soubor s jinym nazvem a vlastnostma i na stíny,poté se objeví v editoru jako další stejna textura.)
Upravil/a amater1001 dne 27.07.2011 23:06
VHE41LAb |
|
|
|
endyxd |
Přidané 28.07.2011 20:50
|
Člen
Hodnocení: +21 (100%) Příspěvek: 5
Založený: 27.07.11
|
amater1001
Dik za navod.
udelal sem podle tvojeho návodu vlastni "svitici" texturu ,ve hře funguje normalne.Ale jak dam mapu na server tak se jinym hračum nezobrazi,jenom fialova sachovnice.Co jsem udelal spatne? |
|
|
|
nomad |
Přidané 29.07.2011 14:49
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
pribalil si textury?
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 29.07.2011 21:24
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@endyxd
Nic jsi neudělal špatně,ale nepřibalil jsi textury.
Ale to se hodí spiš na nové téma do fora
"Dotazy ohledně VHE 4.1 (CS:S)" - jak přibalit vlastní textury a jiné věci k mapě.
Dam to tam co nevidět.
http://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=683
Upravil/a amater1001 dne 29.07.2011 22:59
VHE41LAb |
|
|
|
pavelxum |
Přidané 30.07.2011 09:14
|
Člen
Hodnocení: +69 (100%) Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11
|
Takže sem udělal svoji texturu svitici ,ale jenom fluorescentuje,proč nevydava kolem světlo? |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 30.07.2011 21:44
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
@pavelxum
Kdyby sis přečetl předchozí přízpěvky,je ti to jasne.
"-seznam textur s přiřazenou entitou je skrytý v hře a v seznamu materialu"
K tomu jenom dodam, že i když ho pracně přepíšeš,tak ti budou přiřazovat entitu světla na tvem PC.
Na jinych tam nebudou,protože se seznam neuklada do mapy.(aspon zatím)
Snadnější je přidat tam světlo manualně v mapě.
VHE41LAb |
|
|
|
Native |
Přidané 01.08.2011 10:09
|
Člen
Hodnocení: +21 (82%) Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11
|
endyxd padej si založit nová téma toto je moje téma!
Jinak díky. |
|
|