tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Svetlo
Native
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.07.2011 12:47
Člen

Hodnocení: +21 (82%)
Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11

Čss. Chcem sa opýtať ako mám urobiť svetlo ako také viem ale keď si zoženiem texturu svetla tak sú tam dva typy - vypnuté (+A) a zapnuté (+0) sory keď som to napísal naopak. Len akú tú textúru mám dať do mapy? A ešte to začne samé svietiť alebo tam musím dať entinitu light a dať ju do svetla ale len aby bola v tom svetle len hlavička žiarovky, lebo tak som to na tých mapách videl. Prosím poraďte.
+2
 
Native
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 12:31
Člen

Hodnocení: +21 (82%)
Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11

PODARíTE MI NEKDO?
-1
 
KoRis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 12:41
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

čau ... za ty tři dny čekání sis to mohl sám otestovat ... udělat mapu (prázdnou krychly) a dát do ní vedle spawnu jenom brush s tou tvojí texturou a viděl by jsi jestli svítí nebo ne :)
když ti nikdo neradí, zkus si poradit sám :) ... musíš hlavně experimentovat inak se nic nenaučíš... asi nikdy tu nebude článek úplně na každou možnost co by ve VHE šla udělat ...
Upravil/a KoRis dne 27.07.2011 12:42
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
amater1001
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 13:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@ Native
1.Textury světla (kryt zářivky a pod.)by měly ve tmě vypadat fluorescentně a mají automaticky přiřazenou entitu světla (tudíž nemusíš dávat na to místo entitu světla-čím větší je plocha,tím větší intenzita)-seznam textur s přiřazenou entitou je skrytý v hře a v seznamu materialu.
2.Modely světla (žárovka,pouliční lampa atd.)jsou taktéž vypnute. 0 a zapnute.1 -zapnute ale nemají vždy přiřazenou entitu světla,protože se může jednat o bodové světlo a záleží na mapperovi ,jakou entitu světlu přiřadí (light,light_dynamic,light_spot a j.)
PS:tyka se to převážně hammeru 4.1 source engin :):)
Upravil/a amater1001 dne 27.07.2011 17:57
VHE41LAb
+2
 
endyxd
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 20:11
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 5
Založený: 27.07.11

čavte
Mohl bych si udelat vlastní texturu ,co bude svitit ? do source enginu:o
Na modely si netroufam.
+2
 
amater1001
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 21:34
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Tak tedy jsou asi dvě metody,jak udělat svíticí(jenom fluorescentní) texturu.Popíšu tu jednoduchší metodu.
Jakoukoliv texturu o velikosti o rozměrech 128,256,512 nebo 1024 pixelu ve formátu png nebo tga 32bit zkonvertovat VTFEDITEM na formát vtf (file - import vyberem texturu a v tabulce na první záložce vyberem texture type animated texture,generate mipmaps-1.box 2.smoothen na druhe založce vyberem generate thumbnail a ok).V nastavení options zaškrtneme auto create vmt file.
Save as do složky ve hře materials/usertextury (bez diakritiky).
V editoru aplikujem texturu na nejaký menší brush co má vydávat světlo,převedem ho na entitu func brush nebo func iluzionary,v nastavení edit properties minimum light level 1(mame fluorescent).Musíme přidat entitu light,aby to vydávalo světlo kolem.

Vyhoda:jednoduchy zpusob použitelny na jakoukoliv texturu v source enginu kromě nodrav,blacktool,vater,sky...

Nevyhoda: fluorescentuje cely brush kromě textur nodrav,blacktool...

Vyhody složitější metody jsou: fluorescentuje jenom strana textury a dá se použít na fluorescent sprej (decal)

nevyhody: neda se vypnout fluorescent a nedělá stíny.(je třeba nadefinovat k textuře novy vmt soubor s jinym nazvem a vlastnostma i na stíny,poté se objeví v editoru jako další stejna textura.)
:)
Upravil/a amater1001 dne 27.07.2011 23:06
VHE41LAb
+3
 
endyxd
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 28.07.2011 20:50
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 5
Založený: 27.07.11

amater1001
Dik za navod.
udelal sem podle tvojeho návodu vlastni "svitici" texturu ,ve hře funguje normalne.Ale jak dam mapu na server tak se jinym hračum nezobrazi,jenom fialova sachovnice.:oCo jsem udelal spatne?
+2
 
nomad
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 14:49
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

pribalil si textury?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
amater1001
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 21:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@endyxd
Nic jsi neudělal špatně,ale nepřibalil jsi textury.
Ale to se hodí spiš na nové téma do fora
"Dotazy ohledně VHE 4.1 (CS:S)" - jak přibalit vlastní textury a jiné věci k mapě.
Dam to tam co nevidět.:)
http://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=683
:)
Upravil/a amater1001 dne 29.07.2011 22:59
VHE41LAb
+2
 
pavelxum
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 09:14
Člen

Hodnocení: +69 (100%)
Příspěvek: 15
Založený: 09.03.11

Takže sem udělal svoji texturu svitici ,ale jenom fluorescentuje,proč nevydava kolem světlo?
+1
 
amater1001
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 21:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

@pavelxum
Kdyby sis přečetl předchozí přízpěvky,je ti to jasne.
"-seznam textur s přiřazenou entitou je skrytý v hře a v seznamu materialu"
K tomu jenom dodam, že i když ho pracně přepíšeš,tak ti budou přiřazovat entitu světla na tvem PC.
Na jinych tam nebudou,protože se seznam neuklada do mapy.(aspon zatím)
Snadnější je přidat tam světlo manualně v mapě.:)
VHE41LAb
+1
 
Native
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.08.2011 10:09
Člen

Hodnocení: +21 (82%)
Příspěvek: 24
Založený: 16.07.11

endyxd padej si založit nová téma toto je moje téma!
Jinak díky.
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 11

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes