tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Deathrun mapa.
grEy
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 16:51
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Zdravim
uz davnejsie som sa pustil do tvorby deathrun mapy, avsak doteraz som nemal velke skusenosti s entitami, takze som z toho dost magor. Pozorne som precital clanky, ktore su tu pisane ohladne dveri (kedze pasce na deathrun mapy sa robia pomocou func_door/rotating - alebo nie?) a to, co potrebujem som nenasiel, alebo naozaj prehliadol. Prva vec je spustac udalosti. Urobil som brush s texturou aaatriger a nastavil ako entitu triger_multiple. Spustanie mi funguje, avsak nie cez E, ale ako "senzor", cize ked vojdem do invisible brushu s texturou aaatriger, tak sa udalost spusti. Dalsou vecou, na ktoru sa chcem spytat je automaticke vypnutie pasce po urcitej sekundu (respektive automaticke zatvorenie dveri. V clanku sa pise, ze ked nastavim delay before close na -1, tak dvere zostanu otvorene - teda som to nastavil na 0 a dvere (respektive pasca) sa nechcu zavriet. Musi to byt teda viac ako nula? Posledna vec na ktoru sa chcem spytat je "vzdialenost" vysuvania dveri (respektive pasce). Spravil som pascu - vid. screenshot
oi53.tinypic.com/9fmtth.jpg
a podarilo sa mi ju nastavit tak, aby sa vysuvala dole, avsak nedokazem nastavit o kolko jednotiek sa vysunie dole. Za rady budem vdacny.
±0
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 17:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

1. Jestli chceš aby si něco aktivoval tlačítkem tak to je func_button (nespleť si to s button_target to se aktivuje po zásahu střelou)

2. nastavíš u děch dveří "delay before close" na nějaký číslo (třeba 5 = 5 sekund to bude otevřený)

3. dveře se vysouvají tak daleko, jak sou tím směrem co vysouvají široké. (např.: máš dveře široké 64 čtverečků tak se vysunou o 64 čtverečků)
V properties je ještě key s názvem "Lip" a tím nastavuješ o kolik se to má posouvat míň a nebo víc (kladné číslo ubírá vzdálenost odsunu a záporné vzdálenost odsunu přidává)

A to co tam u tebe vidim (drtič) bych nedával jako func_door, protože jak někoho zabije tak se odrazí a vyjede zase nahoru. Efektivnější by bylo když by sjel dolů, všechny co by tam byli by "rozdrtil na sračky" nějakou dobu by tam zůstal a pak by se zase vrátil z5 nahoru. Nato se používá Func_train, tady je článek. Je to sice návod na výtah, ale můžeš se s toho naučit jak se func_train používá.

A navíc func_door by zabil jenom jednoho hráče když by jich tam bylo víc.
Upravil/a XXL_cz dne 27.07.2011 17:20
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
grEy
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.07.2011 18:09
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Dakujem krasne. :) Urcite to prerobim na to func_train, este raz vdaka!
EDIT: Funguje to, dakujem.
Upravil/a grEy dne 27.07.2011 19:04
+1
 
grEy
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 19:02
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Zdravim, este mam par otazok (snad uz poslednych ohladne tejto deathrun mapy). Mapa je hotova a dnes ked som ju chcel skompilovat, tak ani po 10 minutach sa nic nedialo. Niekde tu na fore som sa docital, ze je fajn onullovat strany brushov, ktore nie je vidno. Z toho vyplyva aj moja otazka, ci to ma fakt velky vplyv na rychlost kompilacie a oplati sa to robit. Pretoze tych 10 minut mi ukazovalo, ze hammer nereaguje (reagoval a len ukazovalo, alebo naozaj nereagoval a treba onullovat steny brushov?). Pokial to treba naozaj onullovat (v zivote som to nerobil), tak sa nulluje len steny, ktore nevidno vobec (tzn. ani cez spectate) alebo aj steny, ktore v hre nevidno, ale v spectate ano (napriklad vonkajsok mapy). A posledna otazka znie, ze ci sa to da urychlit aj inak ako onullovaim niektorych stien brushov. Dakujem za rady.
±0
 
Gordon Freeman
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 19:30
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

no nullovani hodne skrati kompilaci ale ja nejdriv delam brushe z nullu a az potom je texturuji a ano muzes nullovat i ty co sou videt ve spectu treba mas nizkej stul a i kdyz se skrcis tak nejde ani tak videt na jeho spodek tak ho proste muzes onulovat
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
grEy
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 21:04
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

A onullovanie je vlastne nahradenie textury texturou null, ktora v hre nie je vidno (v podstate - keby som sa pozeral cez spec na spod stoliku, tak by som cez neho videl?), mam pravdu?
EDIT:
Dotaz: Keby onullujem vonkajsiu cast mapy (steny, atd.) bolo by to dobre? Robi sa to tak v praxi, alebo to vyzera divne? Ked si niekto spectatne mapu a .. :)
Upravil/a grEy dne 29.07.2011 21:33
±0
 
Gordon Freeman
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 21:43
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +823 (68%)
Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11

nvn co by na tom melo byt divniho proste ti texture vypnes jakoby vykreslovani a tim ji jakoby vymazes a ve spectu si toho stejne nikdo nevsimne a kdyz jo tak je to jedno:D protoze ve spectu muzes odejit i uplne mimo mapu a to neni divni?:)
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
grEy
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 22:53
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

No, ale ked niekto pojde do spectu mimo mapu a tu mapu nebude vidno, pretoze bude cela onullovana tak to bude cudne, nie? :D
±0
 
tom711
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 23:23
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Nulluj len vonkajsie steny (tj vsetko co je vonkajsim ohranicenim mapy...) Vnutri to tusim backup spominal ze sa null vnutri precenuje

A co ta vobec zaujima ze z vonku to divne vyzera? Hra sa v nutri a kto ide von tak to uz je jeho problem... Ty si to tvoril len na vnutrajsok ne? :)

Jo axeste rada ak chces zistit ci ti ide kompilacia pred zacatim stlac ctrl + alt + del a v spravcovi procesov by mal byt po zacati kompilacie hlvis.exe respektive hlrad.exe. Jo a bude yo zrat nenormalny vykon (CPU + RAM) hlavne rad ... minule som mal aj 700 MB v spotrebe pamati (RAM)
Upravil/a tom711 dne 29.07.2011 23:29
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
grEy
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.07.2011 23:34
Člen

Hodnocení: +21 (100%)
Příspěvek: 28
Založený: 05.06.11

Vdaka za rady. Cakam 15 minut a absolutne nic to nerobi. Onulloval som takmer vsetky vonkajsie steny brushov a niektore steny brushov vo vnutri ktore nie je vidno. Hammer ukazuje, ze nereaguje a Vyuzitie procesora je 100%. Som zufaly :D :( , prosim niekoho o radu, ktora mi pomoze vyriesit problem respektive cas trvania kompilacie.
±0
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 01:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Záleží natom jak máš velkou mapu a podle mě nullování skrátí kompilaci maximálně o desítky sekund protože nejdýl trvají světla a VIS, zbytek je hotovej za pár sekund.

Třeba mě kompilace mapy dark_night trvala víc jak 45 minut a docela mě nasralo že se na mě hlavní admin kotelny "VYSRAL" a ani si to neskusil zapnout ve hře. Nebo aspoň napsat jednu odpověď třeba ,,je to shit di stim do hajzlu"
Upravil/a XXL_cz dne 30.07.2011 01:46
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
tom711
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 08:16
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Nj to su tie sluby xxl :(

Jo a ake mas cpu? 1 GHz ? 2 GHz? 3 GHz?
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
KoRis
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 10:54
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

grey, nech to běžet, ono se to stejně dál kompiluje ;) ...
nullovat stěny která se navzájem dotýkají (toto je hlavně pro Gordna) je zbytečnost :) skutečně, nemá to žádný význam, backup to potrvdil ...
když onulluješ mapu zvenčí , ve hře se nic nestane... at to onuluješ nebo ne, stejně to ve spectu bude "průhledný" :)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 4

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes