Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Entering c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
13 brushes (totalling 78 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%...Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: brush outside world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.log for the cause.
g_fastvis = true
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test -fast -maxdistance 5696
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.log for the cause.
The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."
Zdravím, potreboval by som súrnu pomoc. Na tejto jail mape som pracoval celé dni a vyskytol sa my problém v kompilácií. Vypisuje my že ten a ten brush je chybný. No ale to vôbec neni pravda pretože ešte asi tak pred troma hodina s tým brushom to išlo úplne bez problémov kompilovať. No ale aj tak som to skúsil a vymazal som brushe ktoré my tam vypisovalo. Dal som kompilovať a bam! Tá istá chyba ale zase s inými brushmi a tiež s takými, s ktorými som mapu kompiloval bez problémov. Chyba musí byť niekde čo som robil posledne na tej mape. Lenže problém je že tú chybu to nevypíše ale vypíše to tam niaky úplne iný brush ktorý je úplne bezchybný. Prosím aby niekto poradil. Poprípade by som mu poslal aj rmf súbor aby sa na to mrkol. Vopred ďakujem.
Ty asi víš jak se dostat k tomuto číslu brushu že? Tak to psát asi nemusim.
Tobě jako když tady tyto brushe co píšou cybu opravíš, tak ti začnou chybu psát úplně jiné které předtim chybu nepsali? Jestli jo tak to sem ještě neviděl.
Tahle chyba outside world se většinou stane když máš v "check for problems" nějaký invalid solid structure který nejde opravit po zmáčknutí tlačítka Fix. Skus se tam podívat jestli tam něco takovýho není. Dál nevim co bych měl poradit nejdřív se musí zjistit co to způsobuje.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
tuto chybu jsem kdysi také měl ... pak se mi v tý mapě přes Team Viewer hrabal (ano právě on) XXL_cz ... měl jsem tam jeden pokřivenej brush a jeden brush s nulovou šířkou (prostě sem h overtexem splácnul) ... když mi to tehdy XXL opravil a Check for problems ještě něco procvakal, tak mi to tuto chybu už neházelo ...
takže moje rada : koukni jestl iněkde nemáš úplně spláclej brush nebo invalidní ... jeslti i pak to bude blbnout, asi jsi neopravil vše ...
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XXL_cz napsal:
Ty asi víš jak se dostat k tomuto číslu brushu že? Tak to psát asi nemusim.
Tobě jako když tady tyto brushe co píšou cybu opravíš, tak ti začnou chybu psát úplně jiné které předtim chybu nepsali? Jestli jo tak to sem ještě neviděl.
J viem. A ano presne tak ako hovoríš. Ale dal som check for problems ako si povedal a tam boli 2 chyby v brushoch. Klikol som na to že aké sú to teda tie 2 chybné brushe a zobrazilo sa my cez celú mriežku, proste úplne cez všetko na čom sa tvorí mapa ako keby niaky brush. Ale pri tom žiadny brush tam nebol. Ako keby niaky kolízný box mapy a niak to chybne vytvorilo alebo ja neviem. 2 krát to isté tam bolo. Následne ako som 2x to isté vymazal my zase ide kompilácia bez problémov. Takže vrelá vďaka A ešte keď sme už pri tom. Na gamebanana sa dajú stiahnuť rôzne prefabsi. Keď tento prefabs dám do mojej mapy, v momente my vyhlási pri kompilaci chybu. Tiež niečo takéto podobne. Proste nikdy sa nemôžem viacej vyhrať stým brushom do detailov a hlavne s Vertex toolom keď pracujem. Na ostatných mapách vidím do detailov urobený záchod alebo umyvadlo alebo vrtulník, proste hoci čo. Ale kebyže si toto chcem urobiť vo svojej mape ja, tak v momente hlási chybu.
skus místo toho abys to modeloval z brushů to udělat jako to dělali i oni na těch mapách určitě -dej tam model
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
On se z toho stane ten invalid proto, že ta plocha nesmí být v půlce přelomená (musí to být rovina) jestli nechceš aby se ti s toho stal invalid když to není přesná rovina tak před použitím vertex toolu to rozkroj na 2 trojůhelníky (od rohu úhlopříčně do 2. rohu)
A pak s tou překrojenou plochou hýbej vertex toolem a už to nebude muset být přesná rovina.
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 02:12
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Aha tak to určite skúsim. Diky za radu
@KoRis: Modely používam ale za
1. Vytvárať modely neviem (iba také lachké ako tu bol tutorial s tým dreveným stolom a tým pádom môžem používať len modely ktoré sa my stiahli s map.
2.Niekedy my stačí urobiť objekt s brushu a nevytvárať zbytočne ďalší model.
3. S modelmi sa nedá tak pracovať ako s urobenými brushmi.
Tak mám ďalší problém. Dal som spustiť finálnu kompiláciu a light (rad) neskompilovalo pretože tam je niaky error. To isté aj s VIS. Tam to síce skompilovalo ale aj tak je tam niaky warning.
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Entering c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
Including Wadfile: \users\andrej\desktop\full\hammer\zhlt.wad
- Contains 5 used textures, 4.20 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\jailwad.wad
- Contains 84 used textures, 70.59 percent of map (274 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\halflife.wad
- Contains 14 used textures, 11.76 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\jail_revolution.wad
- Contains 16 used textures, 13.45 percent of map (16 textures in wad)
added 23 additional animating textures.
Texture usage is at 3.57 mb (of 4.00 mb MAX)
2.81 seconds elapsed
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -full -maxdistance 5800
2991 portalleafs
9185 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 5800 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]
BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (2.51 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (280.89 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 848 and 857:
(67.294 2141.313 -832.000)
(68.000 2141.000 -832.000)
(68.000 2141.000 -824.000)
(67.294 2141.313 -824.000)
average leafs visible: 395
saving visdata to c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.vdt...
MaxDistVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (53.48 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 848 and 857:
(67.294 2141.313 -832.000)
(68.000 2141.000 -832.000)
(68.000 2141.000 -824.000)
(67.294 2141.313 -824.000)
average maxdistance leafs visible: 395
g_visdatasize:321599 compressed from 1118634
337.01 seconds elapsed [5m 37s]
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlrad.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]
custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
[Reading texlights from 'c:\users\andrej\desktop\full\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'c:\users\andrej\desktop\full\hammer\lights.rad']
16620 faces
Create Patches : 93322 base patches
0 opaque faces
585764 square feet [84350152.00 square inches]
Error: Exceeded MAX_PATCHES
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
Tato chyba se většinou stane když nějakou texturu moc roztáhneš
A ještě se podívej jestli v check for problems nemáš nějakou chybu ve které je napsaný axis nebo tak nějak, to se většinou stává, když něco krájíš clipping toolem.
Pak se ti tam v tom rozkrojenym stane, že v 1 směru je nekonečně roztažená textura.
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 16:40
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Ne, tim by to být nemělo. Jenom kdyby to byla nějaká hodně velká plocha
A tam toho is empty se zbavíš tak, že na to klikneš dáš go to error (tim se ti to označí ale není to vidět) zavřeš tu tabulku check for problems a zmáčneš delete. a pak to pořád opakuješ než se všech errorů toho typu zbavíš.
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
Super diky moc, to som nevedel. Pri každej mape my to tam hádzalo a nikdy som nevedel ako sa mám toho zbaviť.
Počuj nemáš chvílku čas? Že by si my napísal aký máš skype a ja ti následne pošlem rmf tej mapy a že by si sa na to mrkol nech neupravujem zbytočne aj to čo je dobré.
filiphajek11, mám to napsaný i v profilu, ale v kolonce od twitteru
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 19:16
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru