tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Neznámy brush
Syrius
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 21:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

LOG KOMPILACIE:
Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\syrius1125\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Entering c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

13 brushes (totalling 78 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%...Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: brush outside world
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999968,-10000,-10000)-(999999968,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 260, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
Error: Entity 259, Brush 0: outside world(+/-4096): (999999984,-10000,-10000)-(999999984,10000,10000)
(1.01 seconds)

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.log for the cause.

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test" -fast -maxdistance 5696

g_fastvis = true
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test -fast -maxdistance 5696
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_test.bsp" "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\syrius1125\counter-strike\cstrike\maps\jail_test.bsp"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemôže nájsť zadaný súbor."


Zdravím, potreboval by som súrnu pomoc. Na tejto jail mape som pracoval celé dni a vyskytol sa my problém v kompilácií. Vypisuje my že ten a ten brush je chybný. No ale to vôbec neni pravda pretože ešte asi tak pred troma hodina s tým brushom to išlo úplne bez problémov kompilovať. No ale aj tak som to skúsil a vymazal som brushe ktoré my tam vypisovalo. Dal som kompilovať a bam! Tá istá chyba ale zase s inými brushmi a tiež s takými, s ktorými som mapu kompiloval bez problémov. Chyba musí byť niekde čo som robil posledne na tej mape. Lenže problém je že tú chybu to nevypíše ale vypíše to tam niaky úplne iný brush ktorý je úplne bezchybný. Prosím aby niekto poradil. Poprípade by som mu poslal aj rmf súbor aby sa na to mrkol. Vopred ďakujem.
+1
 
XXL_cz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 22:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ty asi víš jak se dostat k tomuto číslu brushu že? Tak to psát asi nemusim.

Tobě jako když tady tyto brushe co píšou cybu opravíš, tak ti začnou chybu psát úplně jiné které předtim chybu nepsali? Jestli jo tak to sem ještě neviděl.

Tahle chyba outside world se většinou stane když máš v "check for problems" nějaký invalid solid structure který nejde opravit po zmáčknutí tlačítka Fix. Skus se tam podívat jestli tam něco takovýho není. Dál nevim co bych měl poradit nejdřív se musí zjistit co to způsobuje.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
KoRis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 22:51
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

tuto chybu jsem kdysi také měl ... pak se mi v tý mapě přes Team Viewer hrabal (ano právě on) XXL_cz :D ... měl jsem tam jeden pokřivenej brush a jeden brush s nulovou šířkou (prostě sem h overtexem splácnul) ... když mi to tehdy XXL opravil a Check for problems ještě něco procvakal, tak mi to tuto chybu už neházelo ...

takže moje rada : koukni jestl iněkde nemáš úplně spláclej brush nebo invalidní ... jeslti i pak to bude blbnout, asi jsi neopravil vše ...
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 23:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Hmm, to si už nepamatuju. Možná si mi ani neřekl, že se ti tohle dělo.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Syrius
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 23:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

XXL_cz napsal:
Ty asi víš jak se dostat k tomuto číslu brushu že? Tak to psát asi nemusim.

Tobě jako když tady tyto brushe co píšou cybu opravíš, tak ti začnou chybu psát úplně jiné které předtim chybu nepsali? Jestli jo tak to sem ještě neviděl.


J viem. A ano presne tak ako hovoríš. Ale dal som check for problems ako si povedal a tam boli 2 chyby v brushoch. Klikol som na to že aké sú to teda tie 2 chybné brushe a zobrazilo sa my cez celú mriežku, proste úplne cez všetko na čom sa tvorí mapa ako keby niaky brush. Ale pri tom žiadny brush tam nebol. Ako keby niaky kolízný box mapy a niak to chybne vytvorilo alebo ja neviem. 2 krát to isté tam bolo. Následne ako som 2x to isté vymazal my zase ide kompilácia bez problémov. Takže vrelá vďaka :) A ešte keď sme už pri tom. Na gamebanana sa dajú stiahnuť rôzne prefabsi. Keď tento prefabs dám do mojej mapy, v momente my vyhlási pri kompilaci chybu. Tiež niečo takéto podobne. Proste nikdy sa nemôžem viacej vyhrať stým brushom do detailov a hlavne s Vertex toolom keď pracujem. Na ostatných mapách vidím do detailov urobený záchod alebo umyvadlo alebo vrtulník, proste hoci čo. Ale kebyže si toto chcem urobiť vo svojej mape ja, tak v momente hlási chybu.
±0
 
KoRis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.07.2011 23:13
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

skus místo toho abys to modeloval z brushů to udělat jako to dělali i oni na těch mapách určitě -dej tam model :)
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
-1
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 02:09
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

On se z toho stane ten invalid proto, že ta plocha nesmí být v půlce přelomená (musí to být rovina) jestli nechceš aby se ti s toho stal invalid když to není přesná rovina tak před použitím vertex toolu to rozkroj na 2 trojůhelníky (od rohu úhlopříčně do 2. rohu)

A pak s tou překrojenou plochou hýbej vertex toolem a už to nebude muset být přesná rovina.
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 02:12
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Syrius
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 14:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Aha tak to určite skúsim. Diky za radu :)
@KoRis: Modely používam ale za
1. Vytvárať modely neviem (iba také lachké ako tu bol tutorial s tým dreveným stolom a tým pádom môžem používať len modely ktoré sa my stiahli s map.
2.Niekedy my stačí urobiť objekt s brushu a nevytvárať zbytočne ďalší model.
3. S modelmi sa nedá tak pracovať ako s urobenými brushmi.
±0
 
Syrius
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 15:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Tak mám ďalší problém. Dal som spustiť finálnu kompiláciu a light (rad) neskompilovalo pretože tam je niaky error. To isté aj s VIS. Tam to síce skompilovalo ale aj tak je tam niaky warning.
Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\syrius1125\counter-strike"


** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny" -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlcsg.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -cliptype precise -wadautodetect -nowadtextures
Entering c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ precise ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ off ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

115 brushes (totalling 691 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.05 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.19 seconds)

Including Wadfile: \users\andrej\desktop\full\hammer\zhlt.wad
- Contains 5 used textures, 4.20 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\jailwad.wad
- Contains 84 used textures, 70.59 percent of map (274 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\halflife.wad
- Contains 14 used textures, 11.76 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \users\andrej\desktop\jail_revolution.wad
- Contains 16 used textures, 13.45 percent of map (16 textures in wad)

added 23 additional animating textures.
Texture usage is at 3.57 mb (of 4.00 mb MAX)
2.81 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlbsp.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4500...5000...5500...5847 (0.33 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4288 (0.19 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3726 (0.12 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4500...5000...5027 (0.22 seconds)
4.12 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny" -full -maxdistance 5800

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlvis.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -full -maxdistance 5800
2991 portalleafs
9185 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 5800 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (2.51 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (280.89 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 848 and 857:
(67.294 2141.313 -832.000)
(68.000 2141.000 -832.000)
(68.000 2141.000 -824.000)
(67.294 2141.313 -824.000)

average leafs visible: 395
saving visdata to c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.vdt...
MaxDistVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (53.48 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 848 and 857:
(67.294 2141.313 -832.000)
(68.000 2141.000 -832.000)
(68.000 2141.000 -824.000)
(67.294 2141.313 -824.000)

average maxdistance leafs visible: 395
g_visdatasize:321599 compressed from 1118634
337.01 seconds elapsed [5m 37s]

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Users\Andrej\Desktop\full\hammer\hlrad.exe c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]


[Reading texlights from 'c:\users\andrej\desktop\full\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'c:\users\andrej\desktop\full\hammer\lights.rad']

16620 faces
Create Patches : 93322 base patches
0 opaque faces
585764 square feet [84350152.00 square inches]
Error: Exceeded MAX_PATCHES
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem


----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.bsp" "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\syrius1125\counter-strike\cstrike\maps\jail_funny.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\users\andrej\desktop\full\hammer\jail_funny.pts" "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\syrius1125\counter-strike\cstrike\maps\jail_funny.pts"

±0
 
XXL_cz
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 16:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

http://zhlt.info/...ax_patches

Tato chyba se většinou stane když nějakou texturu moc roztáhneš

A ještě se podívej jestli v check for problems nemáš nějakou chybu ve které je napsaný axis nebo tak nějak, to se většinou stává, když něco krájíš clipping toolem.

Pak se ti tam v tom rozkrojenym stane, že v 1 směru je nekonečně roztažená textura.
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 16:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Syrius
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 16:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Niektoré textúry som zmenšoval aby mali lepšiu kvalitu. Môže to byť tým?
V check for problems mám všetko len "Solid entity func_wall is empty"
+1
 
XXL_cz
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 17:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Ne, tim by to být nemělo. Jenom kdyby to byla nějaká hodně velká plocha

A tam toho is empty se zbavíš tak, že na to klikneš dáš go to error (tim se ti to označí ale není to vidět) zavřeš tu tabulku check for problems a zmáčneš delete. a pak to pořád opakuješ než se všech errorů toho typu zbavíš.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Syrius
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 18:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +312 (78%)
Příspěvek: 76
Založený: 13.01.11

Super diky moc, to som nevedel. :) Pri každej mape my to tam hádzalo a nikdy som nevedel ako sa mám toho zbaviť.
Počuj nemáš chvílku čas? Že by si my napísal aký máš skype a ja ti následne pošlem rmf tej mapy a že by si sa na to mrkol nech neupravujem zbytočne aj to čo je dobré.
+1
 
XXL_cz
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.07.2011 19:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

filiphajek11, mám to napsaný i v profilu, ale v kolonce od twitteru :D
Upravil/a XXL_cz dne 31.07.2011 19:16
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor