Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem a dojdite zastrielat na http://BRUT.me
Caute Borci žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
Čaute nevíte jestli , případně jak dát obrázek na pozadí a tky jestli jde udělat aby tam bylo víc vortxeů takhle se skoro nic nedá udělat
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
Obrázek na pozadí dáš normálně pravým myšítkem a Background image.
Asi máš na mysli spíše vertexy než-li vortexy. Polygon tool ti nestačí? Jestli ti kHED přijde moc jednoduchý, můžeš zkusit třeba Blender (he-he-he ) nebo něco placeného.
Upravil/a Backup dne 15.08.2011 18:59
No někdy je i v cs 1.6 ten vrabec dost velkej aby na něj nestačil kHED protože tam se nedá např. krájet modely a nebo polygony.
Takže 3DS Max mnohokrát ušetří hodně času když se stím umí aspoň základy. A předělávat složitě velkej kus modelu kvůli rozkrojení třeba nějaký tyčky je dost zdlouhavý když to v 3Ds maxu de udělat pár kliknutíma nástrojem slice. A nepočítám přenastavování UVček (rozmístění textury na modelu - to 3DS max při krájení taky zachová)
Upravil/a XXL_cz dne 16.08.2011 01:10
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru