updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, kompiluji kompiluji, a na konci mi vyskočí chyba: Systém nemůže nalézt uvedený soubor.
Mapa se nechtěla zkompilovat se ZHLT (viz moje výlevy v shoutboxu), tak jsem si nastavil VHLT.. Po kompilaci mi to vyhodilo tu chybu, ale mapa se chová jako zkompilovaná (teda alespoň světla jsou zkompilovaná). Prosím poraďte mi s touto "velmi ojedinělou chybou" a případně jak bych poznal co za error tam přesně je. Předem děkuju.
Including Wadfile: \valve\cstrike\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 13.04 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\valve\halflife.wad
- Contains 13 used textures, 56.52 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 7 used textures, 30.43 percent of map (22 textures in wad)
"wad" is "halflife.wad;cs_assault.wad;"
Texture usage is at 0.28 mb (of 32.00 mb MAX)
1.55 seconds elapsed
hlbsp v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill"
Arguments: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill"
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]
custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1: 16bit ] [ 1: 16bit ]
size of rgbtransfer [ 2: 32bit ] [ 2: 32bit ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.500 ] [ 2.500 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
Load Textures:
Using Wadfile: D:\valve\valve\halflife.wad
Using Wadfile: D:\valve\cstrike\cs_assault.wad
21 textures referenced
[Reading texlights from 'D:\hammer\lights.rad']
[0 texlights parsed from 'D:\hammer\lights.rad']
sorry, ale došlo mi to až teď. Při kompilaci odškrtni Copy file .pts (předposlední v tom seznamu). Sorry, že jsem ti to neřekl dříve, nějak mi to nedošlo.
XXL_cz mi dříve napsal do SZ:
Jo, to je chyba o kopírování .pts souboru. A ten se vytvoří jen když máš v mapě leak.
Takže prostě jenom stačí odškrtnout .pts u experta. A stejně je ti to k ničemu, když point file načteš do hammeru.