tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Systém nemůže najít uvedený soubor.. :D
Lentilko
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2011 20:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Zdravím, kompiluji kompiluji, a na konci mi vyskočí chyba: Systém nemůže nalézt uvedený soubor.
Mapa se nechtěla zkompilovat se ZHLT (viz moje výlevy v shoutboxu), tak jsem si nastavil VHLT.. Po kompilaci mi to vyhodilo tu chybu, ale mapa se chová jako zkompilovaná (teda alespoň světla jsou zkompilovaná). Prosím poraďte mi s touto "velmi ojedinělou chybou" :D a případně jak bych poznal co za error tam přesně je. Předem děkuju.
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "D:\Valve"


** Executing...
** Command: D:\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -cliptype precise -wadautodetect

hlcsg v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\hammer\hlcsg.exe "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -cliptype precise -wadautodetect
Arguments: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -cliptype precise -wadautodetect
Entering d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ precise ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

CreateBrush:
(0.47 seconds)
CSGBrush:
(0.77 seconds)

Including Wadfile: \valve\cstrike\zhlt.wad
- Contains 3 used textures, 13.04 percent of map (17 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\valve\halflife.wad
- Contains 13 used textures, 56.52 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \valve\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 7 used textures, 30.43 percent of map (22 textures in wad)

"wad" is "halflife.wad;cs_assault.wad;"

Texture usage is at 0.28 mb (of 32.00 mb MAX)
1.55 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill"

hlbsp v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\hammer\hlbsp.exe "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill"
Arguments: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1453 (0.33 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'd:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1263 (0.13 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1167 (0.11 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1302 (0.14 seconds)
Reduced 340 texinfos to 291
Reduced 22 texdatas to 21 (3196 bytes to 2040)
Reduced 3754 planes to 1580
2.06 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -full

hlvis v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\hammer\hlvis.exe "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -full
Arguments: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -full
636 portalleafs
2007 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.73 seconds)
LeafThread:
(32.88 seconds)
average leafs visible: 80
g_visdatasize:15313 compressed from 50880
33.69 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir "D:\valve\cstrike" -waddir "D:\valve\valve"

hlrad v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\hammer\hlrad.exe "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve
Arguments: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill" -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir D:\valve\cstrike -waddir D:\valve\valve

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 256.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.100 ] [ 0.100 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1: 16bit ] [ 1: 16bit ]
size of rgbtransfer [ 2: 32bit ] [ 2: 32bit ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.500 ] [ 2.500 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]


Load Textures:
Using Wadfile: D:\valve\valve\halflife.wad
Using Wadfile: D:\valve\cstrike\cs_assault.wad
21 textures referenced
[Reading texlights from 'D:\hammer\lights.rad']
[0 texlights parsed from 'D:\hammer\lights.rad']

0 opaque models
0 opaque faces
5556 faces
Create Patches : 44842 base patches
890354 square feet [128211096.00 square inches]
3 direct lights
1 light styles

BuildDiffuseNormals:
(2.78 seconds)
BuildFacelights:
(411.91 seconds)
visibility matrix : 119.9 megs
BuildVisLeafs:
(137.56 seconds)
MakeRGBScales:
(172.72 seconds)
Transfer Lists : 136484108 : 136.48M transfers
Indices : 19869120 : 18.95M bytes
Data : 546066221 : 520.77M bytes
Bounce 1 GatherRGBLight:
(19.20 seconds)
Bounce 2 GatherRGBLight:
(19.16 seconds)
Bounce 3 GatherRGBLight:
(19.17 seconds)
Bounce 4 GatherRGBLight:
(19.06 seconds)
Bounce 5 GatherRGBLight:
(19.11 seconds)
Bounce 6 GatherRGBLight:
(19.13 seconds)
Bounce 7 GatherRGBLight:
(19.06 seconds)
Bounce 8 GatherRGBLight:
(19.16 seconds)
FinalLightFace:
(15.52 seconds)
896.94 seconds elapsed [14m 56s]

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill.bsp" "D:\Valve\cstrike\maps\lenti_jumpskill.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "d:\valve\cstrike\moje mapy\lenti_jumpskill.pts" "D:\Valve\cstrike\maps\lenti_jumpskill.pts"

The command failed. Windows reported the error:
"Systém nemůže nalézt uvedený soubor."

** Executing...
** Command: D:\Valve\hl.exe
** Parameters: +map "lenti_jumpskill" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2011 20:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

sorry, ale došlo mi to až teď. Při kompilaci odškrtni Copy file .pts (předposlední v tom seznamu). Sorry, že jsem ti to neřekl dříve, nějak mi to nedošlo.

XXL_cz mi dříve napsal do SZ:
Jo, to je chyba o kopírování .pts souboru. A ten se vytvoří jen když máš v mapě leak.

Takže prostě jenom stačí odškrtnout .pts u experta. A stejně je ti to k ničemu, když point file načteš do hammeru.

Upravil/a Dominio dne 15.08.2011 20:57
+2
 
Lentilko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 15.08.2011 21:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Jde to.. Už to žádnou chybu nehlásí.. :) Dík :)
+1
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 7

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes