door_rotation taky jako breakable?
|
Bunney |
Přidané 16.08.2011 08:51
|
Člen
Hodnocení: +91 (90%) Příspěvek: 57
Založený: 29.06.11
|
chtěl sem se zeptat dá se nějak nastavit u otevíracích dveří(func_door_rotation) aby byli i zničitelné(func_breakable)?
SKYPE: bunneyx
E-mail: Bunneyx@gmail.com
WEB:http://bunney.hu.cz/
FB: http://www.facebo...nney.hanus |
|
|
|
Xpun |
Přidané 16.08.2011 10:03
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Do cska to udělat nejde, teoreticky by to šlo server-side pluginem. V módu do hl1 The Specialists byly takové dveře úplně běžné, ale to je zabudované už v herním dll. Takže do cska asi nic. |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.08.2011 11:32
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
mozna by to slo trainem potom tou entitou na zmizeni entity a pointovima entitama ktere vystreluji modely (trosky v tomto pripade) a vsechno to nejak nacasovat
(jen terorie)
Upravil/a Gordon Freeman dne 16.08.2011 11:32
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
Backup |
Přidané 16.08.2011 13:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@GF258: A jak bys zajistil (ne)kolizi dveří? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.08.2011 13:48
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
tak to bohuzel fakt nevim...
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
KoRis |
Přidané 17.08.2011 11:42
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
byl jsem chvíli pryč a trošku jsem přemejšlel nad tím backupovým fake videem o dveřích s rozbitným sklem v cs 1.6 ... mám nápad, ale nejdřív ho chci radši zkusit než plácnu nějakou kravinu
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|