Bouřka pro NxoRT
|
Dominio |
Přidané 16.08.2011 16:58
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Tak jsem na požádání vytvořil takovou menší mapku, kde prší, je bouřka a blesky.
Náhodně se vybere, jaký typ blesku (jak bude dlouhej) a za jak dlouho uděří. Při udeření vidíte záblesk, obraz se trošku zatřese a nakonec i zvuk blesku. ( Je známo, že zvuková rychlost je nižší než světelná). A pak se znovu aktivuje náhodný typ blesku s prodlevou udeření.
Použij jsem 18 entit. 4x multi_manager, 3x button_target, 3x info_target, 2x env_fade, 2x ambient_generic, 1x env_rain, 1x env_shake, 1x env_beam, 1x trigger_once.
Nejdříve se vytvoří náhoda (varianta 1) ( 3x info_target, 3x button_target, 1x env_beam, 1x multi_manager), pro blesky. V mapě jsou tři, takže náhoda na tři. (je to pojmenovaný, jako v článku, aby jsi tomu rozuměl lépe)
Další, trigger_once, název nahoda, tím aktivuje náhodu. Trigger_once by měl být na spawnu, aby aktivoval hned.
Další 3x multi_manager, každý zvlášť je aktivován náhodou. Ten spouští prodlevu, blesky (malé a velké), zvuk a zemětřesení. A paj znovu náhodu, na další blesk.
Další 2x env_fade. Každý jeden blesk. Jeden větší (trvá o pár desetin sekund déle), a apk jeden menší, kratší.
Další 2x ambient_generic. První je zvuk samotného deště, a druhý je zvuk úderu blesku.
Další 1x env_rain, který nemá nic nastaveného. Je to jen déšť.
Další 1x env_shake, který způsobý krátký otřeš při blesku. (name má nastavené jako zvuk, tedy blesk_zvuk)
Nemám moc času, takže jsem to napsal hnusně, ale přecijen, když to nepochopíš, tak si stáhni RMF.
Pokud máte návrhy na vylepšení, nebo něco nechápete, napište.
Dominio přiložil následujíci soubor:
bourka_priklad.rmf
Upravil/a Dominio dne 16.08.2011 17:34 |
|
|
|
Habax |
Přidané 16.08.2011 17:07
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
tak na toto by som neprišiel ani za 100 rokov, len jedno české slovo -"bezva"
palec hore bez pochyby
EDIT: viem, že si sa stým moc nehral, ale tá modrá obloha sa k tomu nehodí, čo ma prvádza k otázke, "Neviete, ako sa volá skybox z de_aztec?"
Upravil/a Habax dne 16.08.2011 17:17 |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.08.2011 17:21
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
skybox z de aztec se jmenuje doom
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 16.08.2011 17:39
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Dominio? Ale trigger_once by nefungoval v dalsom kole... pouzi radsej trigger multiple
A preco nepouzit aj sprity blesku? To env_fade zmenis na menej pridas par entit (dva blesky : 2x Env_sprite 4x Env_render) Celkom 6 entit ale o dost lepsi efekt
Upravil/a tom711 dne 16.08.2011 17:46
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Dominio |
Přidané 16.08.2011 17:45
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Kdyby tam byl trigger_multiple, tak by se to v dalším kole znovu aktivovalo, a byly by tam už dvě "linie", takže by se blýskalo čím dál více. Protože po každým blesku se znovu aktivuje náhoda. Takže je tam smyčka. S trigger_multiple by se přidala další smyčka další kolo.
Ale teď si nejsem jistej, multi_manager, když se spustí, tak funguje i po další kola, ne? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 16.08.2011 17:48
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Ved prave to ten ''impulz'' by nezostal... Neviem to ale isto.... Napada ma teda pouzit neaky mm z nazvom game_playerspawn ktory ten ''impulz'' vysle
Upravil/a tom711 dne 16.08.2011 17:52
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Habax |
Přidané 16.08.2011 18:02
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
@Gordon: Aha, a kde sa v zložke v CSku nachádza? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 16.08.2011 18:10
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Nevíš to jistě? Co to třeba vyzkoušet? Mě to funguje skvěle.Jinak, u toho trigger_once by se mohlo nastavit name na game_playerspawn, aby když se připojí za druhý tým (který nemá trigger_once, a dvakrát tam být nemůže, protože by byly dvě smyčky), tak aby to fungovalo. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 16.08.2011 19:18
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Nevim to jiste, nemam PC vies?
A ak to funguje tak ok nic nehovorim...
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.08.2011 20:01
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
@Habax:najdes ho ve slozce cstrike/gfc/evn
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 16.08.2011 23:05
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
díky domino máš to umňa |
|
|
|
Habax |
Přidané 17.08.2011 07:12
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
@GFO: á, díky, mám ju |
|
|
|
Dominio |
Přidané 17.08.2011 08:47
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
@tom711: Až teď jsem si přečetl editaci tvého příspěvku..: On je nějaký sprite na blesk? Btw. on by šel použít i laser (s patřičným nastavením), jako blesk. |
|
|
|
tom711 |
Přidané 17.08.2011 17:38
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Je neviem ti teraz povedat ako sa vola.. Ale ked sa pozres do as_lab tak jak je ct spawn tak od neho nalavo potom zase nalavo a tam je taky ''pristroj'' a ten sa toci (na localhoste) a v nom je ten sprite
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|