Gula
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 18.08.2011 15:15
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
Potrebujem do jednej mapy 1/4 z gule kazdopadne nemam paru ako to spravit. Nepotrebujem model. Vie mi niekto poradit? |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 18.08.2011 15:27
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
kouli muzes udelat tak ze budes delat na sebe spiky ktere budes rezat dokut ti nezvnikne polovina koule potom ji celou oznacis zkopirujes otocis a das pod polovinu tej koule ja takto udelal loptu na jail_to_month a jail_police
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.08.2011 17:57
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Bolo by dobre napsat naco to potrebujes...
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 18.08.2011 18:20
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|

Na tento roh |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.08.2011 18:24
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Nebude to taka presna gula ale myslim ze to bude aj bez toho ok... takze
Pretiahnes kazdu z dvoch stran na dlzku konca tej druhej strany (lol ) a clipping toolom to zrezes
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Backup |
Přidané 18.08.2011 18:28
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Už jsi to zkoušel kompilovat? Kolik má ten půlválec stěn? 20? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.08.2011 18:30
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Ale sak co on ma asi computer z NASA 50 GHz vykonu To by se teprve kompilovalo
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 18.08.2011 18:47
|

Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
Upravil/a Gordon Freeman dne 18.08.2011 18:49
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 18.08.2011 18:51
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
24 a zkusal, nebol tam problem, len mi chyba ten roh |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.08.2011 19:08
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
A kompilova si VIS na full a RAD na extra?
Mat extremne tusenie ze ty mas v mape LEAK
24? Chlapce zlaty 16 uz je vela...
Upravil/a tom711 dne 18.08.2011 19:09
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
Backup |
Přidané 18.08.2011 19:11
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Ten VIS radši ani nechci vidět. I kdyby ty půlválce byly nejdůležitějším prvkem v mapě, dal bych jim maximálně 12 stěn (pro hnidopichy ještě +3). |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 18.08.2011 19:37
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
Mapa je mala > fun, tie polvalce su tam 4, teraz uz 8 kedze som orezal 4 male a dal ich do tych rohov... kompilujem na normal
Nikde chyby ziadne nevypisalo, max tak par varovani v hlbsp
A to ani na zhlt ani vhlt |
|
|
|
tom711 |
Přidané 18.08.2011 21:38
|

Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
Tych par ''malych'' chybiek v BSP je najvacsia a najhorsia chybo v GoldSRC engine. A to....
LEAK!!!
Time for advertisement! 
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 18.08.2011 22:20
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
omg s leakom by mi neskompilovalo, hovorim VAROVANIA nie CHYBY, tu mapu som uz hral, niekolkokrat... celkovo 15 varovani tam bolo... ale ukazalo ich iba v vhlt, v zhlt nie... ale ot je teraz nepodstatne ide o ten roh... btw GordonFreeman258 jak myslis rezat tie spiky
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 18.08.2011 22:27
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To varování bude asi to, že máš víc faců v sobě (přeblikávání textur) ale to nevadí to se mi tam píše taky nově u VHLT a nic to neudělá.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
UltIm4t3 Luk1 |
Přidané 19.08.2011 19:55
|
Člen
Hodnocení: +16 (81%) Příspěvek: 7
Založený: 03.04.11
|
Potrebujem tam mur cez ktory sa neda prestrelit ziadnou zbranou, ako ho nastavim? Skusal som texturu bevel, ci uz na func_wall alebo na world ale nepomaha  |
|
|
|
Dominio |
Přidané 19.08.2011 19:57
|

trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
@UltIm4t3 Luk1: Dej tam brush (bez entity) s texturou null. A když se ten brush bude dotýkat s jiným, bude to vypadat jako LEAK (ale ničemu to nevadí).
Upravil/a Dominio dne 19.08.2011 20:14 |
|
|