tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Error: Malformed face normal
Pav_1os
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 22:12
Člen

Hodnocení: +47 (98%)
Příspěvek: 24
Založený: 11.10.10

Ahoj, je možný, že když kompiluju mapu s VIS a RAD na normal, tak se mi nevytvoří žádné světlo, jako bych to vůbec nekompiloval (tak se mi světlo nevytvořilo ani na "expert" )?Po "dokončení" kompilace mi to hodí hlášku : Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'
. Chtěl jsem to fixnout, ale v "check for problems" žádný error nemám. Kompilace trvalo přes půl hodiny a žádný stíny atp. v mapě nevidím.

Jestě jsem dám log z kompilace:
Spoiler:
hlcsg v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\hlcsg.exe c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -wadinclude cs_ramassis.wad -wadinclude ramassis.wad -wadinclude ramassis2 -wadinclude tfc_ramassis
Arguments: c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -wadinclude cs_ramassis.wad -wadinclude ramassis.wad -wadinclude ramassis2 -wadinclude tfc_ramassis -low -wadautodetect
Entering c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[cs_ramassis.wad]
[ramassis.wad]
[ramassis2]
[tfc_ramassis]

CreateBrush:
(0.25 seconds)
CSGBrush:
(0.53 seconds)

Including Wadfile: \program files\cs\hammer\zhlt.wad
- Contains 2 used textures, 4.35 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\cs\valve\halflife.wad
- Contains 11 used textures, 23.91 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\cs\cstrike\kreedz_wads\ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (235412 bytes): '{TREE010'
- Contains 8 used textures, 17.39 percent of map (901 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\cs\cstrike\cs_ramassis.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 9 used textures, 19.57 percent of map (738 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\cs\cstrike\ramassis2.wad
- Contains 15 used textures, 32.61 percent of map (740 textures in wad)
Including Wadfile: \program files\cs\cstrike\tfc_ramassis.wad
- Contains 1 used texture, 2.17 percent of map (62 textures in wad)

"wad" is "halflife.wad;"

added 3 additional animating textures.
Texture usage is at 1.34 mb (of 32.00 mb MAX)
2 redundant named lights optimized.
0.93 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\hlbsp.exe c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15
Arguments: c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -low

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]


SolidBSP [hull 0] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (-83,2281,-16)-(-43,2305,32)
500...1000...1500...2000...Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (212,-1207,0)-(216,-1203,4)
2500...2535 (1.35 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2391 (0.84 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...1761 (0.48 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2495 (1.11 seconds)
Reduced 303 texinfos to 276
Reduced 48 texdatas to 47 (1233940 bytes to 1227684)
Reduced 8188 planes to 2569
4.61 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\hlvis.exe c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -full
Arguments: c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -full -low
1603 portalleafs
5689 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
(1.58 seconds)
LeafThread:
(2004.01 seconds)
average leafs visible: 472
g_visdatasize:209210 compressed from 322203
2005.66 seconds elapsed [33m 25s]

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\hlrad.exe c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers
Arguments: c:\users\***\desktop\cs\palac\asics_palac15 -extra -customshadowwithbounce -rgbtransfers -waddir "H:\Program Files\cs\valve" -waddir "H:\Program Files\cs\cstrike" -low

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 8 ] [ 8 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 256.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
smoothing threshold 2[ no change ] [ no change ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
coring threshold [ 0.100 ] [ 0.100 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global light scale [ 2.000 2.000 2.000 ] [ 2.000 2.000 2.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]

custom shadows with bounce light
[ on ] [ off ]
rgb transfers [ on ] [ off ]
minimum final light [ 0 ] [ 0 ]
size of transfer [ 1: 16bit ] [ 1: 16bit ]
size of rgbtransfer [ 2: 32bit ] [ 2: 32bit ]
soft sky [ on ] [ on ]
translucent depth [ 2.000 ] [ 2.000 ]
block opaque [ on ] [ on ]
ignore textures [ off ] [ off ]
reflectivity gamma [ 2.500 ] [ 2.500 ]
reflectivity scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]


Load Textures:
Using Wadfile: H:\Program Files\cs\valve\halflife.wad
47 textures referenced
[Reading texlights from 'H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\lights.rad']
[2 texlights parsed from 'H:\PROGRA~1\cs\hammer\VHLT\lights.rad']

0 opaque models
0 opaque faces
5100 faces
Create Patches : 12328 base patches
114235 square feet [16449933.00 square inches]
1552 direct lights
2 light styles

BuildDiffuseNormals:
(0.80 seconds)
BuildFacelights:
Malformed face (2514) normal @
(102.00, -848.00, 64.00)
(102.00, -848.00, 48.00)
(101.00, -848.00, 48.00)
(101.00, -848.00, 64.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'


----- END hlrad -----




Upravil/a Pav_1os dne 25.08.2011 22:13
solʌɐd
±0
 
tom711
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 22:26
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Pozri si tie suradnice najdi tam ten brush a radsej ho urob znovu alebo zmaz... To je jedine riesenie...

Ak teda nejde ALT + P a ''texture axis...''

Moze to byt:

Nieco zle urobene z vertex toolom
Neaky cilinder ktory si posuval rotoval bez TL (texture lock)
Prefarb....
Alebo to moze byt aj nieco uplne ine...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
+2
 
Www.kockagame.blogspot.com
Pav_1os
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.08.2011 22:35
Člen

Hodnocení: +47 (98%)
Příspěvek: 24
Založený: 11.10.10

Zkoušel jsem ten brush hledat, ale žádný tam není, ani prefab atp. Ty souřadnice vedou +-128 hu za skybox a za skyboxem jsem nic nevytvářel.
solʌɐd
+1
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 00:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Tohle se stává nejčastejí když něco krájíš Clipping Toolem, pak je v tom řezu (vnitřní strany) natažená textura jednim směrem do nekonečna.

V tom erroru máš v popisu napsaný že se máš podívat do "Check for problems" jestli tam máš nějaký "Texture axis perpindicular to face" errory a opravit je.

Jestli tam nic není, tak se podívej na místa kde si naposledy krájel clipping toolem.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
Pav_1os
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 00:03
Člen

Hodnocení: +47 (98%)
Příspěvek: 24
Založený: 11.10.10

Díky za rady. Bylo to opravdu clipping toolem. Hledal jsem to pouze v mřízce top(x/y) a tam jsem to nenašel. Pak jsem to zkusil ve front(y/z) a tam ten ohavný error byl.Ještě jednou díky.
solʌɐd
+2
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes