tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
CSS se mi vypne když jdu do nějakých místností
Hard
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 15:02
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Dobrý den, mám takový problém dělám jail mapu, a naskytl se jeden problém. Zatím sem tam udělal jen cely, cel tam mám 11, a první 3 dole když k nim přijdu tak se mi vypne cs, tak, že mi to ukáže, že přestal pracovat... U ostatních cel to jde normálně...

Jsem začátečník!

Log při kompilaci:
Zdroj stáhnutí  Code


** Executing...
** Command: "C:\SourceSDK\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "D:\Counter-Strike Source 2006\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap"

Valve Software - vbsp.exe (Dec 11 2006)
4 threads
materialPath: D:\Counter-Strike Source 2006\cstrike\materials
Loading C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...
Merged 6 detail faces...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap.prt...done (0)
Creating default cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/sky_day01_01*.vmt
Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.

No such variable "$hdrbasetexture" for material "skybox/sky_day01_01rt"
Can't load skybox file skybox/sky_day01_01 to build the default cubemap!
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (103680 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 103 texinfos to 85
Reduced 9 texdatas to 9 (209 bytes to 209)
Writing C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "C:\SourceSDK\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "D:\Counter-Strike Source 2006\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap"

Valve Software - vvis.exe (May 22 2006)
4 threads
reading c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
reading c:\users\admin\desktop\newjailmap.prt
 362 portalclusters
1070 numportals
BasePortalVis:       0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
PortalFlow:          0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (30)
Optimized: 661 visible clusters (0.00%)
Total clusters visible: 56331
Average clusters visible: 155
Building PAS...
Average clusters audible: 360
visdatasize:34653  compressed from 34752
writing c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
30 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "C:\SourceSDK\bin\vrad.exe"
** Parameters: -both -game "D:\Counter-Strike Source 2006\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap"

Valve Software - vrad.exe SSE (May 22 2006)
----- Radiosity Simulator ----
4 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
1118 faces
864838 square feet [124536688.00 square inches]
0 displacements
0 square feet [0.00 square inches]
1118 patches before subdivision
10140 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights:     0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs:       0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
transfers 414353, max 273
transfer lists:   3.2 megs
GatherLight:         0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
   Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0048 sec>
FinalLightFace:      0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ComputePerLeafAmbientLighting: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Ready to Finish

Object names       Objects/Maxobjs  Memory / Maxmem  Fullness
------------       ---------------  ---------------  --------
models                  15/1024          720/49152    ( 1.5%)
brushes                294/8192         3528/98304    ( 3.6%)
brushsides            1764/65536       14112/524288   ( 2.7%)
planes                 496/65536        9920/1310720  ( 0.8%)
vertexes              2508/65536       30096/786432   ( 3.8%)
nodes                  832/65536       26624/2097152  ( 1.3%)
texinfos                85/12288        6120/884736   ( 0.7%)
texdata                  9/2048          288/65536    ( 0.4%)
dispinfos                0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_verts               0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_tris                0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_lmsamples           0/0               0/0        ( 0.0%)
faces                 1118/65536       62608/3670016  ( 1.7%)
hdr faces                0/65536           0/3670016  ( 0.0%)
origfaces              672/65536       37632/3670016  ( 1.0%)
leaves                 848/65536       27136/2097152  ( 1.3%)
leaffaces             1354/65536        2708/131072   ( 2.1%)
leafbrushes            670/65536        1340/131072   ( 1.0%)
areas                    2/256            16/2048     ( 0.8%)
surfedges             7955/512000      31820/2048000  ( 1.6%)
edges                 4507/256000      18028/1024000  ( 1.8%)
LDR worldlights          0/8192            0/720896   ( 0.0%)
HDR worldlights          0/8192            0/720896   ( 0.0%)
waterstrips            110/32768        1100/327680   ( 0.3%)
waterverts               0/65536           0/786432   ( 0.0%)
waterindices          1743/65536        3486/131072   ( 2.7%)
cubemapsamples           0/1024            0/16384    ( 0.0%)
overlays                 0/512             0/180224   ( 0.0%)
LDR lightdata         [variable]      611148/0        ( 0.0%)
HDR lightdata         [variable]           0/0        ( 0.0%)
visdata               [variable]       34653/16777216 ( 0.2%)
entdata               [variable]        8262/393216   ( 2.1%)
LDR leaf ambient       848/65536       20352/1572864  ( 1.3%)
HDR leaf ambient         0/65536           0/1572864  ( 0.0%)
occluders                0/0               0/0        ( 0.0%)
occluder polygons        0/0               0/0        ( 0.0%)
occluder vert ind        0/0               0/0        ( 0.0%)
detail props          [variable]           1/12       ( 8.3%)
static props          [variable]           1/3318     ( 0.0%)
pakfile               [variable]       10014/0        ( 0.0%)

Level flags = 0

Win32 Specific Data:
physics               [variable]      103680/4194304  ( 2.5%)
==== Total Win32 BSP file data space used: 1065393 bytes ====

Total triangle count: 3031
Writing c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
0 seconds elapsed
Valve Software - vrad.exe SSE (May 22 2006)
----- Radiosity Simulator ----
4 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
1118 faces
864838 square feet [124536688.00 square inches]
0 displacements
0 square feet [0.00 square inches]
1118 patches before subdivision
10140 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights:     0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs:       0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
transfers 414353, max 273
transfer lists:   3.2 megs
GatherLight:         0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
   Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0048 sec>
FinalLightFace:      0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ComputePerLeafAmbientLighting: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Ready to Finish

Object names       Objects/Maxobjs  Memory / Maxmem  Fullness
------------       ---------------  ---------------  --------
models                  15/1024          720/49152    ( 1.5%)
brushes                294/8192         3528/98304    ( 3.6%)
brushsides            1764/65536       14112/524288   ( 2.7%)
planes                 496/65536        9920/1310720  ( 0.8%)
vertexes              2508/65536       30096/786432   ( 3.8%)
nodes                  832/65536       26624/2097152  ( 1.3%)
texinfos                85/12288        6120/884736   ( 0.7%)
texdata                  9/2048          288/65536    ( 0.4%)
dispinfos                0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_verts               0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_tris                0/0               0/0        ( 0.0%)
disp_lmsamples           0/0               0/0        ( 0.0%)
faces                 1118/65536       62608/3670016  ( 1.7%)
hdr faces             1118/65536       62608/3670016  ( 1.7%)
origfaces              672/65536       37632/3670016  ( 1.0%)
leaves                 848/65536       27136/2097152  ( 1.3%)
leaffaces             1354/65536        2708/131072   ( 2.1%)
leafbrushes            670/65536        1340/131072   ( 1.0%)
areas                    2/256            16/2048     ( 0.8%)
surfedges             7955/512000      31820/2048000  ( 1.6%)
edges                 4507/256000      18028/1024000  ( 1.8%)
LDR worldlights          0/8192            0/720896   ( 0.0%)
HDR worldlights          0/8192            0/720896   ( 0.0%)
waterstrips            110/32768        1100/327680   ( 0.3%)
waterverts               0/65536           0/786432   ( 0.0%)
waterindices          1743/65536        3486/131072   ( 2.7%)
cubemapsamples           0/1024            0/16384    ( 0.0%)
overlays                 0/512             0/180224   ( 0.0%)
LDR lightdata         [variable]      611148/0        ( 0.0%)
HDR lightdata         [variable]      611148/0        ( 0.0%)
visdata               [variable]       34653/16777216 ( 0.2%)
entdata               [variable]        8262/393216   ( 2.1%)
LDR leaf ambient       848/65536       20352/1572864  ( 1.3%)
HDR leaf ambient       848/65536       20352/1572864  ( 1.3%)
occluders                0/0               0/0        ( 0.0%)
occluder polygons        0/0               0/0        ( 0.0%)
occluder vert ind        0/0               0/0        ( 0.0%)
detail props          [variable]           1/12       ( 8.3%)
static props          [variable]           1/3318     ( 0.0%)
pakfile               [variable]       10014/0        ( 0.0%)

Level flags = 0

Win32 Specific Data:
physics               [variable]      103680/4194304  ( 2.5%)
==== Total Win32 BSP file data space used: 1759501 bytes ====

Total triangle count: 3031
Writing c:\users\admin\desktop\newjailmap.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap.bsp" "D:\Counter-Strike Source 2006\cstrike\maps\newjailmap.bsp"







Jestli chcete, tak tu mapu uploadnu a vyzkoušíte si to sami, jestli vám to padá.
Upravil/a Hard dne 26.08.2011 15:05
±0
 
Habax
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 15:06
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

áno, daj tu mapku sem, v kompilácii som problém nenašiel

EDIT: srandovný problém... taký tu ešte nikto asi nemal.. :D :D :D
Upravil/a Habax dne 26.08.2011 15:07
-1
 
Hard
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 15:15
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

První 3 cely zleva, dole.

Jestli Vám to půjde, tak je 100% problém u mě...
Hard přiložil následujíci soubor:
newjailmap.bsp
-1
 
Habax
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 15:53
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

tak pris spusteni tvojej mapy sa mi zobrazil error:

Zdroj stáhnutí  Code
Mod_LoadBrushModel: maps/newjail.bsp has wrong version number (1347633650 should be 30)





používaš VHE balíček z tejto stránky?
Upravil/a Habax dne 26.08.2011 15:53
±0
 
Hard
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 16:01
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Nepoužívám
-1
 
Habax
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 16:21
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

tak si stiahni z tadeto...
lebo máš aj mierne pozmenený log, takže pri iných problémoch to nebudeme vedieť vyriešiť...

http://tvorbamap....nload_id=1
±0
 
Hard
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 16:39
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Je v tom packu i fgd counter strike source?


Mám problém s konfigurací, nevím teď co a jak :D

Tu mapu jsem dělal na sourcesdk csm revolution sp3
tam je to trochu jiné...
Upravil/a Hard dne 26.08.2011 16:41
±0
 
Dominio
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 17:42
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

@Habax: On nedělá mapu pro CS 1.6, ale pro CS:S (Counter Strike Source).
Mapu jsem nezkoušel, nemám CSS, ale nemáš v té cele natažený nějaký trigger nebo něco podobného? Musíš přijít na to, v čem se ta cela liší od ostatních...
Upravil/a Dominio dne 26.08.2011 17:43
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Hard
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 17:51
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

No ono to neni v cele, ale ve vchodě do cely...

Když si kleknu a jdu pomalu podél zdi, tak nic, ale když tam jdu normálně tak mě to vykopne...


Nechápu to...
-1
 
Lentilko
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 18:17
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

hm.. tj fakt divný.. Zkus mrknout na dveře (tu entitu) jestli tam není něco špatně..
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 18:29
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Já mám CS Source, takže se nato podívám jestli se mi to děje taky, ale já vůbec nemám skušenosti s errorama v source, protože do toho mapy nedělám.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
XXL_cz
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 18:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Hmm, no jo fakt jo. Kdyz vlezu do 1. dvou cel dole vlevo tak to zdechne. (kdyz po kraji u zdi tak ne) Ale nevim co stim protože jak sem spal já do source nedělám, možná by to mohl vědět Amater nebo jak se menuje, ten dela do source.


A podívej se jestli náhodou uprostřed dveří nemáš nějaký trigger který způsobuje nějakou nekonečnou smyčku nebo tak něco.
Upravil/a XXL_cz dne 26.08.2011 19:28
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
NxoRT
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 19:34
Člen

Hodnocení: +98 (76%)
Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10

píše tam can´t load skybox ...nemože to byť kvoli tomu ?
Upravil/a NxoRT dne 26.08.2011 19:34
-1
 
Lentilko
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 19:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Leda by ten skybox měl blízko tech dveří, jinak nevim.. Já osobně si myslim že je chyba v entitě dveří..
+1
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
NxoRT
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 20:58
Člen

Hodnocení: +98 (76%)
Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10

možno mu zasahuje do tej entinity ?!
+1
 
Lentilko
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 21:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

A co píšu ?? Čti trochu :D :P
Lentilko napsal:
Leda by ten skybox měl blízko tech dveří, jinak nevim.. Já osobně si myslim že je chyba v entitě dveří..

Upravil/a Lentilko dne 26.08.2011 21:12
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
NxoRT
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 21:56
Člen

Hodnocení: +98 (76%)
Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10

si napísal blízko ja ,že ho prekrýva :D
-1
 
Lentilko
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.08.2011 22:15
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

hm :D ale tak to by snad viděl :D
+2
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Habax
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2011 06:43
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

@Hard-je tu aj patch na 4.1-to je na source:
toto si pozri a stiahni:
http://tvorbamap....icle_id=77
±0
 
amater1001
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.08.2011 17:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Zdravím Hard
Problém vyřešen.
Tady máš opravenou mapu
:)
amater1001 přiložil následujíci soubor:
newjailmap_fix.bsp
Upravil/a amater1001 dne 27.08.2011 18:17
VHE41LAb
+5
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon