Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
vypis : SolidBSP [hull 0] 321 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ ( 832, 736,-216)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
Tak dej : Map/Load pointfile, najdi si červenou čáru a choď po ní dokud nenajdeš ten LEAK dej unload, zkompiluj a pokud ho tam máš znova, tak dej zase Load a pokračuj dokud leaky nenajdeš
PS: toto je metoda výhodnější když je tam leaků víc
Upravil/a Lentilko dne 30.08.2011 18:17
jo, nebo taky jde metoda BRUSH - tj že uděláš brush přes půl mapy, zkompiluješ. Když tam leak bude, přesuneš na druhou polovinu mapy, když ne, brush o půlku zmenšíš a pokračuješ dokud ten leak nenajdeš
Když se tá zdá LEAK krutě skovanej, tak můžeš zkusit Leaf Maker. Článek tu zatím na něj není, ale pokud umíš anglicky nebo chápeš gramatiku googlu tak čekni tohle.
no mam tu taky problem ze vsetko je v pohode do jednej steny vycarvujem dieru a zrazu pise leak ale pritom pod stenou je dalsia miestnost sade su steny tak dost nechapem
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS