tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Problem z kompilaciou
Malinky
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.08.2011 17:24
Člen

Hodnocení: +12 (80%)
Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10

vypis : SolidBSP [hull 0] 321 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity light @ ( 832, 736,-216)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 281 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 2] 275 (0.02 seconds)
SolidBSP [hull 3] 276 (0.02 seconds)
0.22 seconds elapsed

----- END hlbsp -----

ale ten leak proste neviem najst :D nechapoem to celu mapu som presiel a ne a ne ho najst :( pomozte
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS
±0
 
zatim ne
Lentilko
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.08.2011 17:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Tak dej : Map/Load pointfile, najdi si červenou čáru a choď po ní dokud nenajdeš ten LEAK :) dej unload, zkompiluj a pokud ho tam máš znova, tak dej zase Load a pokračuj dokud leaky nenajdeš :)
PS: toto je metoda výhodnější když je tam leaků víc
Upravil/a Lentilko dne 30.08.2011 18:17
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Lentilko
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.08.2011 18:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

jo, nebo taky jde metoda BRUSH - tj že uděláš brush přes půl mapy, zkompiluješ. Když tam leak bude, přesuneš na druhou polovinu mapy, když ne, brush o půlku zmenšíš a pokračuješ dokud ten leak nenajdeš :)
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 30.08.2011 18:31
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když se tá zdá LEAK krutě skovanej, tak můžeš zkusit Leaf Maker. Článek tu zatím na něj není, ale pokud umíš anglicky nebo chápeš gramatiku googlu tak čekni tohle.
±0
 
Malinky
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.08.2011 12:10
Člen

Hodnocení: +12 (80%)
Příspěvek: 36
Založený: 16.11.10

no mam tu taky problem ze vsetko je v pohode do jednej steny vycarvujem dieru a zrazu pise leak ale pritom pod stenou je dalsia miestnost sade su steny tak dost nechapem :D
Začínam s VHE a robim v PSD HTML CSS
±0
 
zatim ne
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 31.08.2011 12:32
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Necarvuj! Pokud carvuješ nějakým ořízlým brushem, je pravděpodobné, že se ti to zmrví. Pročti si tohle, abys vědět, kdy je lepší carve nepoužívat. Já už všechno dělám vertex toolem a clipping toolem.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 937
bullet.gif Nejnovější člen: HeathenCrayon41