tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

06.04.2025 12:43:12
Po letech jsem si vzpoměl jak jsem na tento server spamoval svoje otřesné výtvory :)

Vzhledem k tomu, že server už je asi dlouho mimo, zkusím se tak do prázdna zeptat, jestli někde není dostupný nějaký archiv uživatelských map.
±0


27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Portalflow strašně pomalé
Hard
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2011 13:35
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

Dobrý den, má někdo nějaký typ, jak to zrychlit? Díky


btw. když jsem přidal skybox tak to začalo být pomalé...

Log:
Spoiler:

** Executing...
** Command: "D:\SourceSDK\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "C:\Program Files (x86)\Counter-Strike Source\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d"

Valve Software - vbsp.exe (Dec 11 2006)
4 threads
materialPath: C:\Program Files (x86)\Counter-Strike Source\cstrike\materials
Loading C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
Chop Details...done (0)
Find Visible Detail Sides...
Merged 6 detail faces...done (0)
Merging details...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d.prt...done (0)
Creating default cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/train*.vmt
Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.

No such variable "$hdrbasetexture" for material "skybox/trainrt"
Can't load skybox file skybox/train to build the default cubemap!
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (120369 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 297 texinfos to 150
Reduced 22 texdatas to 18 (689 bytes to 556)
Writing C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "D:\SourceSDK\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "C:\Program Files (x86)\Counter-Strike Source\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d"

Valve Software - vvis.exe (May 22 2006)
4 threads
reading c:\users\admin\desktop\newjailmap_fix_d.bsp
reading c:\users\admin\desktop\newjailmap_fix_d.prt
594 portalclusters
1680 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
PortalFlow: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (256)
Optimized: 1712 visible clusters (0.00%)
Total clusters visible: 173996
Average clusters visible: 292
Building PAS...
Average clusters audible: 587
visdatasize:89155 compressed from 95040
writing c:\users\admin\desktop\newjailmap_fix_d.bsp
4 minutes, 16 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "D:\SourceSDK\bin\vrad.exe"
** Parameters: -game "C:\Program Files (x86)\Counter-Strike Source\cstrike" "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d"

Valve Software - vrad.exe SSE (May 22 2006)
----- Radiosity Simulator ----
4 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\users\admin\desktop\newjailmap_fix_d.bsp
1578 faces
4597732 square feet [662073472.00 square inches]
0 displacements
0 square feet [0.00 square inches]
1578 patches before subdivision
22170 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
transfers 1684616, max 411
transfer lists: 12.9 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0128 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ComputePerLeafAmbientLighting: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Ready to Finish

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 18/1024 864/49152 ( 1.8%)
brushes 338/8192 4056/98304 ( 4.1%)
brushsides 2028/65536 16224/524288 ( 3.1%)
planes 668/65536 13360/1310720 ( 1.0%)
vertexes 3440/65536 41280/786432 ( 5.2%)
nodes 1384/65536 44288/2097152 ( 2.1%)
texinfos 150/12288 10800/884736 ( 1.2%)
texdata 18/2048 576/65536 ( 0.9%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 1578/65536 88368/3670016 ( 2.4%)
hdr faces 0/65536 0/3670016 ( 0.0%)
origfaces 769/65536 43064/3670016 ( 1.2%)
leaves 1403/65536 44896/2097152 ( 2.1%)
leaffaces 1984/65536 3968/131072 ( 3.0%)
leafbrushes 1007/65536 2014/131072 ( 1.5%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 10320/512000 41280/2048000 ( 2.0%)
edges 5819/256000 23276/1024000 ( 2.3%)
LDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
waterstrips 129/32768 1290/327680 ( 0.4%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 2094/65536 4188/131072 ( 3.2%)
cubemapsamples 1/1024 16/16384 ( 0.1%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 1579556/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 0/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 89155/16777216 ( 0.5%)
entdata [variable] 7554/393216 ( 1.9%)
LDR leaf ambient 1403/65536 33672/1572864 ( 2.1%)
HDR leaf ambient 0/65536 0/1572864 ( 0.0%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/3318 ( 0.0%)
pakfile [variable] 21433/0 ( 0.0%)

Level flags = 0

Win32 Specific Data:
physics [variable] 120369/4194304 ( 2.9%)
==== Total Win32 BSP file data space used: 2235565 bytes ====

Total triangle count: 4088
Writing c:\users\admin\desktop\newjailmap_fix_d.bsp
2 seconds elapsed

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\Admin\Desktop\newjailmap_fix_d.bsp" "C:\Program Files (x86)\Counter-Strike Source\cstrike\maps\newjailmap_fix_d.bsp"


Upravil/a Hard dne 01.09.2011 13:56
+1
 
podzim
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2011 14:02
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

mno me se to kompiluje a sekne se mi to PortalFlow: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 u ty 8 a win mi rekne že program prestal pracovat:(
+1
 
Hard
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2011 14:33
Člen

Hodnocení: +6 (57%)
Příspěvek: 13
Založený: 26.08.11

s tim já problém nemám, protože při kompilaci na hammer vůbec neklikam, akorát mě štve jen, že je to tak pomalé.
+1
 
podzim
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2011 15:14
Člen

Hodnocení: -24 (44%)
Příspěvek: 33
Založený: 30.08.11

no pomale je to asi proto ze mas slozitou mapu :D
+1
 
Dominio
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.09.2011 15:23
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

To je běžné, že kompilace trvá dlouho.. Mapa je asi trošku složitější nebo detailnější. Jsou způsoby, jak délku kompilace snížit, ale tím by se zas snížila kvalita světel v mapě apod.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes