func_wall_toggle
|
Bady |
Přidané 09.09.2011 15:23
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Čaute chtěl bych se zeptat jak používat tuto entitu aby to vypadalo jako v bac_stavba
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
Habax |
Přidané 09.09.2011 18:02
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
čo konkrétne chceš urobiť? |
|
|
|
Bady |
Přidané 09.09.2011 18:43
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Habax napsal:
čo konkrétne chceš urobiť?
Aby se každé kolo změnila mapa
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
Habax |
Přidané 09.09.2011 18:50
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
a ako si prišiel na to že to je cez func_wall_toggle??? podla mňa je tam na 99,999999999% script.. Aký-to sa ma nepýtaj, nech sa vyjadrí sám Backup... |
|
|
|
Bady |
Přidané 09.09.2011 19:04
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Habax napsal:
a ako si prišiel na to že to je cez func_wall_toggle??? podla mňa je tam na 99,999999999% script.. Aký-to sa ma nepýtaj, nech sa vyjadrí sám Backup...
http://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=421
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
KoRis |
Přidané 09.09.2011 19:29
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
Habax ty jsi pako jasně to popsal hnedka v prním příspěvku jednou jedinou větou ...
víš ja kse to func_wall_toggle normálně používá ne ? že zapneš (objeví se brush) vypnneš (zmizí) ? tak dej func_door kterým nastavíš start open a delay before close na -1, dej jim texturu null a dej je někam dopryč aby se k nim hráč nedostal ... to ti každé kolo spustí "script" z MM a changetargetů .... to co chceš aby se ti kolo po kole zapínalo dej do jednoho MM , do dalšího MM dej další kolo atd atd .... pak dej changetarget, kterej bude každé kolo měnit target těch dveří na jinej MM a ty dveře ti vždy na začátku kola spustí jeden MM ... ale všechny ty toggle_wally musíš sprívně dosadit do MM a nezapomenout je dát i do toho následujícího kola aby se "vyply" ...
snad to chápeš a snad jsem ti pomohl ... dyštak tu skusím poradit na skype nebo PM, ale nevím kdy to bude, opravdu nemám mnoho času
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
Bady |
Přidané 09.09.2011 19:36
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
KoRis napsal:
Habax ty jsi pako jasně to popsal hnedka v prním příspěvku jednou jedinou větou ...
víš ja kse to func_wall_toggle normálně používá ne ? že zapneš (objeví se brush) vypnneš (zmizí) ? tak dej func_door kterým nastavíš start open a delay before close na -1, dej jim texturu null a dej je někam dopryč aby se k nim hráč nedostal ... to ti každé kolo spustí "script" z MM a changetargetů .... to co chceš aby se ti kolo po kole zapínalo dej do jednoho MM , do dalšího MM dej další kolo atd atd .... pak dej changetarget, kterej bude každé kolo měnit target těch dveří na jinej MM a ty dveře ti vždy na začátku kola spustí jeden MM ... ale všechny ty toggle_wally musíš sprívně dosadit do MM a nezapomenout je dát i do toho následujícího kola aby se "vyply" ...
snad to chápeš a snad jsem ti pomohl ... dyštak tu skusím poradit na skype nebo PM, ale nevím kdy to bude, opravdu nemám mnoho času
Dík docela jsem to pohopil
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
Habax |
Přidané 09.09.2011 20:27
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ja som truba, ja som to inak pochopil...... :/
|
|
|