Problem s Model Wiever
|
nomad |
Přidané 10.09.2011 19:34
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
jelikoz som deadlol nomad a v csku japaja tak to asi ovplivni vasu odpoved
ide o to ze v model vieweru mi stoji prebijanie a v 3ds maxu to vyzera asi takto
co s tym? ale video vyrenderovalo dobre
nomad přiložil následující obrázek:
[92.08Kb]
|
|
|
|
nomad |
Přidané 10.09.2011 19:35
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
prikladam to video je to hd
nomad přiložil následujíci soubor:
omg.rar
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 10.09.2011 20:21
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Nevím proč to tak je, ale mohl by sis prosím odstranit ten stupidní podpis? Napíšeš 6 slov a kilometrový podpis akorát zabírá místo a špatně se pak orientuje. (omlouvám se za OT) |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.09.2011 20:53
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ok potom mi s tym pomozes? a precital si si to vobec ? tu otazku a podpis?
|
|
|
|
Habax |
Přidané 10.09.2011 20:57
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
nomad: k tomu videu: je jedno že je v HD, ja mam trochu napichu monitor, a nevidel som tam vôbec nič .... Takže ak tam niečo bolo, tak pls zmeň pozadie... |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.09.2011 21:17
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
http://www.uloz.to/10231604/omgglock-avi nejde to tu dat
|
|
|
|
Habax |
Přidané 10.09.2011 22:18
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
vďaka za zmenené pozadie... pri vkladaní do 3DS maxu ti to nevyhodilo chybu, že chýba neaký subor? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 10.09.2011 23:09
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Exportoval si tu animaci jako animaci a ne jako model? A nenabízí ti to tam při exportu náhodou jenom 1 snímek?
A nebo možná to ukládáš jinam (nepřepisuješ animaci reloadu u toho modelu ale jinde) a dává se ti tam něco jinýho.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 11.09.2011 12:02
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
no ja to delam tak dam tam glock_reference abo co take je navyber a potom importujem ten reload ale pri renderu pytalo subory te textury tak som nastavil cestu tam kde to je
a probelm bol v tom ze ja som stale robil jednu snimku ale ja som mla zaznacit od 0 do 75 take policko a je to uz vyriesene a dik za typ XXL_cz
|
|
|