Vodopad
|
Bady |
Přidané 14.09.2011 08:27
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
Čaute neví někdo o nějakém sprite vodopádu?
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
dragonx |
Přidané 14.09.2011 08:36
|
Administrátor
Hodnocení: +349 (77%) Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10
|
Tak vodopád nedělej spritem. Možná dole jak to dopadá na zem. . .
Watashi wa Baka Baka! |
|
|
|
Bady |
Přidané 14.09.2011 10:03
|
Člen
Hodnocení: +68 (74%) Příspěvek: 77
Založený: 15.07.11
|
dragonx napsal:
Tak vodopád nedělej spritem. Možná dole jak to dopadá na zem. . .
To chci ale nevím jak se ten sprit jmenuje a je jich tam něco přes 400
Každý říká že jsem chytl nomadovinu
வேடிக்கைக்காக சுத்தியும் |
|
|
|
Habax |
Přidané 14.09.2011 12:52
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
jediné čo ti môžem poradiť stiahneš TU
Spoiler: [ZobrazitSchovat] Half Live Sprite viewer |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 14.09.2011 13:48
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
sprites/ballsmoke.spr (v priečinku valve ) a ešte k tomu pridaj nejaky ten ambient_generic ....ambience/waterrun.wav niesom si teraz istý či to je vo valve alebo v cstrike |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 14.09.2011 17:56
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Já bych spíš použil sprite valve\sprites\xsmoke1.spr protože to se opakuje a animace na sebe navazuje. (je to sprite který se hodně používá na páru z trubky ale mohlo by to i tady vypadat dobře)
Upravil/a XXL_cz dne 14.09.2011 17:59
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
swifterik |
Přidané 15.09.2011 14:53
|
Člen
Hodnocení: +106 (64%) Příspěvek: 25
Založený: 19.12.10
|
ja bych zase potreboval vedet jak na ten vodopad...ale v source...jako v cs_millitia |
|
|
|
NxoRT |
Přidané 16.09.2011 07:52
|
Člen
Hodnocení: +98 (76%) Příspěvek: 74
Založený: 13.06.10
|
takže textúra by mala mať predponu scroll.....napr. scrollwater1 (ale môžeš vyskúsať či ti to nepôjde aj s nejakou inou )
Vodu nastavíš takto: ( každý jeden blok samostatne)
class: func_conveyor
render mode: texture (some light)
FX Amount: 180
Conveyor speed: 100 / rýchlosť toku
a Angle nastavíš tak, aby v pohlade top(x/y) vyhovoval požadovanému smeru toku
a tomu bloku, čo tvorí vodopád dáš Angle: down
Je možné ,že aj po správnom nastavení sa bude zdať ,že vodopád ide opačným smerom .V tom prípade iba otočíš celý tok vody tak aby voda tiekla tak ako ma............
pri dopade vodopádu môžeš dať tú paru cez
env_sprites - (valve\sprites\xsmoke1.spr alebo valve/sprites/ballsmoke.spr) to ti snáď už nemusím písať ako máš nastaviť
|
|
|
|
Gordon Freeman |
Přidané 16.09.2011 11:33
|
Záškodník
Hodnocení: +823 (68%) Příspěvek: 514
Založený: 06.01.11
|
lepsi je animovana textura vodopadu nez textura vody s texturou scroll....
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz |
|
|