tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
priehladny skybox?
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 14:48
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Zdrvaím vás, neviete prečo v mojej mape vidím "cez skybox?" ale ide to len z dialky, z blízky vôbec... Ako by som to mohol odstrániť?

Pre generáciu nomádovcov prikladám obrázok:

img263.imageshack.us/img263/5120/2011091700001r.jpg
Upravil/a Habax dne 17.09.2011 14:57
±0
 
marqueuz
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 15:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (97%)
Příspěvek: 35
Založený: 29.01.11

Esteze si sem dal taky velky obrazok lebo inak by som tam asi nic nevidel :D
badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197995711928.png
+1
 
http://www.marqueuz.6f.sk/
marqueuz
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 15:10
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (97%)
Příspěvek: 35
Založený: 29.01.11

Neviem cim to moze byt, ze mas priehladny skybox, ale keby som videl poriadny obrazok tak by ma mozno nieco napadlo. Je tam vidiet nieco sede ale neviem co to je..
badges.steamprofile.com/profile/extended/steam/76561197995711928.png
±0
 
http://www.marqueuz.6f.sk/
Habax
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 15:12
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

dobre... opravný obrázok:

img94.imageshack.us/img94/8561/hl2011091715100187.png
±0
 
Lentilko
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 15:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

je normáoní že vidíš přes skybox.. Pokud je skybox uplně u stěny, tak se chová jako by tou stěnou procházel, tudíž je přes stěnu vidět.. Aspoň u mě se to teda děje, nevim jak u vás.
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 15:55
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Tohle se mi taky stávalo, když jsem testoval nějaké věci, takže jsem ani nehledal řešení. Zkus tam dát ještě dva brushe ze skyboxu(ale kousek od sebe). Protože to vypadá, že to vidí přes jeden brush :)
Upravil/a Dominio dne 17.09.2011 15:57
±0
 
Habax
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 17:43
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

skusim, díky
±0
 
XXL_cz
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.09.2011 18:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Vypadá to, že tam zrovna nemáš skompilovaný VIS a RAD (nemáš tam stíny) to znamená že vidíš na mapě úplně všechno co je před tebou.

Až budeš kompilovat VIS a rad tak by to tam nemělo jít vidět.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 09:22
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

nie, vis a rad tam je, len nevidno... chceš mapku? pošlem ti!
Upravil/a Habax dne 20.09.2011 06:18
±0
 
tom711
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 09:48
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Nedekompiloval si nahodou Dust_2? Pripada mi to ako pri A plante... To by mohlo vela vysvetlit...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 10:20
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

jj, je dekompilovaná, a je tam ešte dekompilovaný assault a aztec....
±0
 
tom711
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 10:58
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Takze ak je to dekompilovany dust2 ktory ma nastavene svetla (ktore si nemenil ze?) tak potom tam hold asi ten VIS a RAD mat nebudes... Log z kompilacie? To nikdy nic neskazi....


BWT ty spajas dust assault a aztec? :D
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 19:08
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

jj spajam, je tu mapa..

ale neni dokoncena, neni su tam entity, teda okrem svetla , nie su tam spawny, plant...
mapa:

a log:

Spoiler:
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco"
Entering C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

11 brushes (totalling 66 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.30 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.69 seconds)

Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\valve\halflife.wad
- Contains 70 used textures, 68.63 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 8 used textures, 7.84 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 8 used textures, 7.84 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 15 used textures, 14.71 percent of map (28 textures in wad)

added 13 additional animating textures.
Texture usage is at 1.67 mb (of 4.00 mb MAX)
1.08 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2942 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...2730 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2500...2686 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...2883 (0.08 seconds)
0.89 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe -fast "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco"
1002 portalleafs
2874 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ on ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.31 seconds)
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 697 and 698:
(-2328.000 901.000 -135.778)
(-2329.514 902.000 -136.000)
(-2352.000 916.849 -145.899)
(-2352.000 916.849 -192.000)
(-2328.000 901.000 -192.000)

average leafs visible: 433
g_visdatasize:106633 compressed from 126252
0.33 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe -extra "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\lights.rad']

4850 faces
Create Patches : 23086 base patches
12 opaque faces
228478 square feet [32900862.00 square inches]
302 direct lights

BuildFacelights:
(62.23 seconds)
visibility matrix : 31.8 megs
BuildVisLeafs:
(48.69 seconds)
MakeScales:
(3.82 seconds)
SwapTransfers:
(1.00 seconds)
Transfer Lists : 23262346 : 23.26M transfers
Indices : 11270032 : 10.75M bytes
Data : 93049384 : 88.74M bytes
GatherLight:
(0.31 seconds)
FinalLightFace:
(0.27 seconds)
116.91 seconds elapsed [1m 56s]

----- END hlrad -----




Habax přiložil následujíci soubor:
de_neviemco.bsp
Upravil/a Habax dne 18.09.2011 19:10
±0
 
tom711
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.09.2011 20:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

VIS na FULL!
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 06:31
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

dobre... opravná mapa, opravný log---

log:

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP"


** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlcsg.exe e:\castle\de_neviemco
Entering e:\castle\de_neviemco.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

11 brushes (totalling 66 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.28 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (22.85 seconds)

Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\valve\halflife.wad
- Contains 70 used textures, 68.63 percent of map (3116 textures in wad)
Including Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 0.98 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\de_aztec.wad
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'SPECIAL_THANKS'
- Warning: Larger than expected texture (348972 bytes): 'THANKS'
- Contains 8 used textures, 7.84 percent of map (24 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\cs_assault.wad
- Contains 8 used textures, 7.84 percent of map (22 textures in wad)
Using Wadfile: \games\counter-strike 1.6 zcp\cstrike\cs_dust.wad
- Contains 15 used textures, 14.71 percent of map (28 textures in wad)

added 13 additional animating textures.
Texture usage is at 1.67 mb (of 4.00 mb MAX)
26.65 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlbsp.exe e:\castle\de_neviemco

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...2943 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'e:\castle\de_neviemco.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...1000...1500...2000...2500...2725 (0.07 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...1000...1500...2000...2500...2690 (0.07 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...1000...1500...2000...2500...2882 (0.08 seconds)
1.76 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlvis.exe e:\castle\de_neviemco -full
1002 portalleafs
2872 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.30 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (9.90 seconds)
average leafs visible: 128
g_visdatasize:50213 compressed from 126252
11.26 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\hlrad.exe e:\castle\de_neviemco

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\games\COUNTE~1.6ZC\hammer\lights.rad']

4850 faces
Create Patches : 22936 base patches
12 opaque faces
228478 square feet [32900862.00 square inches]
154 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (12.81 seconds)
visibility matrix : 31.4 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (20.12 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (3.80 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.98 seconds)
Transfer Lists : 22824464 : 22.82M transfers
Indices : 11121600 : 10.61M bytes
Data : 91297856 : 87.07M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.29 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.29 seconds)
41.65 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco.bsp" "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "e:\castle\de_neviemco.pts" "C:\games\Counter-Strike 1.6 ZCP\cstrike\maps\de_neviemco.pts"


** Executing...
** Command: C:\games\COUNTE~1.6ZC\COUNTE~1.EXE
** Parameters: +map "de_neviemco" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1


mapa:
Habax přiložil následujíci soubor:
de_neviemco_1.bsp
Upravil/a Habax dne 19.09.2011 06:40
±0
 
tom711
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 15:09
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Nic take tam neni...


BWT: Ta mapa je fakt divna... Je vidno co je originalne a co si robil ty... Nehlade na to ze ty si vlastne skoro nic neurobil.... Urob si radsej svoju mapu...
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
+1
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 15:21
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

tom... je mi uplne jedno čo si myslíš, takže mi povedz, prečo vidím cez skybox a zbytočne nespamuj...

tu je screen a dokaz, ze je tam vis a rad...
img571.imageshack.us/img571/9789/hl2011091915224671.png
Upravil/a Habax dne 19.09.2011 15:25
±0
 
tom711
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 17:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Roflcopter... NIc tam nevidim
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Habax
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 18:25
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

OU MY FAKIN' GOD!!! ty nevidíš tie tiene?
±0
 
tom711
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.09.2011 19:58
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

Neee zle ma chapes :) Ze tam nevidim cez ten skybox ked som v duste na bedne tak nevidim steny aztecu.. asi to bolo tym VIS-om
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 10

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes