Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Tak výnimočne nemám problém s kompiláciou, ale neviem niečo vytvoriť...
Povedzme, že máme dva brushe - lávky - a potrebujem, aby sa každé kolo vygenerovala náhoda, ktorý brush bude oslabený, resp. keď naň stúpite, prepadnete sa... Teda žiadne tlačítko...
Poprosím detajlnejší opis how-to
Zkombinuj náhodu s prknem Musíš prostě pochopit, jak to funguje, aby jsi to dokázal. Když obojí budeš jen tak kopírovat přesně podle návodu, a nepochopíš to, tak to nemá cenu.
Potřebuješ opravdouvou náhodu a opravdové zákeřné prkno? Nestačila by ti série 4 triggerů a pár changetargetů? (Oslabení lávky by se určilo podle toho, ke které by jsi přiběhl dříve; oslabená lávka by praskla hned co bys na ní vlezl)