tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Chybné textúry pri kompilácii
patricius
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 10:01
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 29.09.11

Ahojte,

mám takýto problém. Chcem na existujúcej mape zmeniť iba typ zbrani ktoré sú položené na zemi. Viem kde to nájdem a viem ako to zmením a funguje to po zmene. Problém nastáva pri textúrach. Ak zmením napr. AK na M4 alebo AWP a spravím kompiláciu mapy tak výsledok zostane takýto:
(mapa fy_snow)
http://patricius....y/snow.png

Mapy .bsp konvertujem na .map pomocu WinBSPC. Pri otváraní .map súboru mi Hammer vyhodí túto hlášku:
http://patricius....error1.png
Ak dám áno tak sa zobrazí iba prázdne okno. Pripojím sem aj súbor error a log z mapy fy_snow.

Chyba je v tom že nemám potrebné wad súbory alebo mám zlé wad?? Aj veľkosť mapy oproti originálu je menšia ako keby neobsahovala tie textúry (podľa mňa).
Som úplný laik v tomto smere čo sa týka tvorby máp. Ja len chcem zmeniť typ zbraní na mape nič viac :)

Ďakujem.

fy_snow.err
Spoiler:

hlrad: Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'


hlrad: Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'


hlrad: Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'


fy_snow.log
Spoiler:

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow"
Entering C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.02 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.11 seconds)

Using Wadfile: \users\patricius\desktop\hammer\cs_dust.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (28 textures in wad)
Using Wadfile: \users\patricius\desktop\hammer\cstrike.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \users\patricius\desktop\hammer\halflife.wad
- Contains 3 used textures, 33.33 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \users\patricius\desktop\hammer\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)

Warning: ::FindTexture() texture 1-TEKS not found!
Warning: ::FindTexture() texture 2-TEKS not found!
Warning: ::FindTexture() texture 3-TEKS not found!
Warning: ::FindTexture() texture 4-TEKS not found!
Warning: ::FindTexture() texture 5-TEKS not found!
Warning: ::FindTexture() texture 6-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 1-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 2-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 3-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 4-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 5-TEKS not found!
Warning: ::LoadLump() texture 6-TEKS not found!
Texture usage is at 0.01 mb (of 4.00 mb MAX)
0.15 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 459 (0.01 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow.prt'
SolidBSP [hull 1] 392 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 2] 388 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 3] 401 (0.01 seconds)
0.15 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow"
238 portalleafs
644 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.02 seconds)
LeafThread:
(0.26 seconds)
average leafs visible: 84
g_visdatasize:7710 compressed from 7140
0.29 seconds elapsed

----- END hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\sjulin\counter-strike\hammer\maps\fy_snow"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\PROGRA~2\Steam\STEAMA~1\sjulin\COUNTE~1\hammer\lights.rad']

756 faces
Create Patches : 607 base patches
0 opaque faces
66006 square feet [9504940.00 square inches]
2 direct lights

BuildFacelights:
Malformed face (0) normal @
(1536.00, 180.00, -192.00)
(1409.00, 180.00, -192.00)
(1536.00, 180.00, -128.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'

Malformed face (2) normal @

----- END hlrad -----



(1408.00, 180.00, -256.00)
(1408.00, 180.00, -192.00)
(1536.00, 180.00, -192.00)
(1536.00, 180.00, -256.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'

Malformed face (1) normal @
(1280.00, 180.00, -288.00)
(1280.00, 180.00, -224.00)
(1312.00, 180.00, -192.00)
(1408.00, 180.00, -192.00)
(1408.00, 180.00, -288.00)
Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'





//EDIT
podarilo sa mi dostať zatial sem:
- potrebujem fy_snow.wad (už ho mám :) )
- musím mať ten wad aj client aj server (ako sa dajú tie textúry dať tak aby ich obsahovala samotná mapa a netreba wad??)
- a ešte to nie je dobre --> http://patricius..../snow1.png
Upravil/a patricius dne 29.09.2011 10:21
±0
 
Lentilko
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 13:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

dej alt+p a dej fix all of type, a dělej to tak dlouho dokud tam žádnej error mít nebudeš.. To by mělo pomoct ;)
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
lowpackCZ
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 13:47
Avatar člena

Člen

Hodnocení: -3 (49%)
Příspěvek: 36
Založený: 12.09.11

to je mosoooozní obrázek :) ale nevim jak to udělat sry :)
www.celysvet.cz/userbar/557a61f83fcc30833861b7a0834052ac.gif
www.celysvet.cz/userbar/1e4781c57e9424bc6cba9f4684c2e8f2.jpg
±0
 
http://lowpackcz.huu.cz/
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 14:00
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Víš jistě, že máš ty textury, jako jsou v mapě fy_snow?
Ohledně mapy na serveru, mapa clienta i serveru musí být stejná!
Aby si lidi nemuseli stahovat textury, můžeš použít -wad include
(pokud upravuješ POUZE entity (bez světelných entit) a mapu chceš na svůj server, mělo by stačit změnit to v BSPEdit (ale pouze parametry entit), pak není potřebná kompilace a znovu stahování mapy)
Upravil/a Dominio dne 29.09.2011 14:01
+1
 
patricius
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 14:56
Člen

Hodnocení: 0 (?%)
Příspěvek: 2
Založený: 29.09.11

Moje pokusy o vytúžený cieľ sa skončili úspešne.
Použil som BSPEdit. Ja som menil iba armoury_entity žiadne svetelné ani iné zmeny.

Ten alt+p a automatické fixovanie chýb mi síce pomohlo ale výsledok nebol taký ako má byť. Je tam veľa chýb na textúrach oproti originálu a to by som ručne ja nevedel spraviť nakoľko neovládam Hammer Editor ako mnohí tu z Vás :) Toto je výsledok:
http://patricius..../snow3.png
http://patricius..../snow4.png

Podla mňa mám ten správny fy_snow.wad :
http://patricius....ow_wad.png


Ďakujem za ochotu ;)
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 16:27
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

No, to jak jsi teď postoval je, když v hammeru nemáš tu texturu (se stejným názvem), jako je v mapě. A když to fixneš, tak se ti ta stěna brushu, na kterém není textura, dá na tu texturu, kterou máš momentálně vybranou.
Ohledně toho BSPEditu, změny ohledně světel nemá cenu dělat, protože to stejně nepůjde ve hře vidět, a akorát by to mohlo nějak bugovat.
±0
 
Lentilko
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 29.09.2011 16:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Dominio, nedá se na texturu kterou máš vybranou.. Pokud máš ten wad balíček kterej používá ta mapa.. Nebo mám prostě "superhammer" protože mě se to (když to fixnu) nahodí uplně normálně.. Jen je stačí přes texture application správně upravit.
Upravil/a Lentilko dne 29.09.2011 17:04
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 34

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes