Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Rád bych věděl jak udělat aby sklo bylo normálně průhledné, dělal jsem to podle návodu (Render Mode na Additive a pak zvolit světelnost).Dal jsem světelnost na 255, render mode na additive a to sklo hrozně svítilo (i když dám třeba 1 tak je to stejný) a ještě ohledně monster_scientist dal jsem mu schopnost očumovat okolí ale nic nedělá.
armiten přiložil následující obrázek:
Sklo nesvítí, ale když nastavíš render mode na nějaký průhledný, tak ve tmě bude světlý (nepočítají se na něj stíny). Takže do temných místností průhledné sklo nedávej, aby to nevypadalo tak divně.
Také si v článku renderovací mody přečti, co dělá Render mode na Additive, poslední věta: Brush má maximální světlost.
To s tím sklem sem už vyřešil ale rád bych věděl jak třeba toho monster_scientist přeměnit z doktora na zombie a dát mu nějakou tu vlastnot (stačí mi jen aby máchal rukama atd.).Dělám totiž zombie mapu a chci aby to nevypadalo jen tak.