tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Nespustí se mapa
CZJack
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2011 18:49
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +109 (84%)
Příspěvek: 8
Založený: 05.07.10

Zdravím,

mám tu problém se hrou Half-Life 2: Deathmatch, problém vzniknul nějak tak:

Po vytvoření první části jsem si chtěl mapku klasicky otestovat a vyzkoušet. Takže jsem ji zkontroloval a opravil všechny problémy které ukazoval hammer, pak následovala kompilace, zatím vše bez chyby. Problém nastal při spuštění - když se ji pokusím spustit, tak se načítání a celá hra zasekne a musím restartovat pc. Nejdou i moje ostatní mapy, takže problém bude někde v nastavení, nějak se to špatně zkompiluje či co.

Občas to při načítání vyhodí hlášku: "Instrukce na adrese 0x136a4456 odkazovala na adresu paměti 0x110fb018, s pamětí nelze provést operaci read" a teprve potom se to sekne a někdy to nereaguje ihned. Jiné mapy mě fungují normálně, pouze ty moje ne.

Přikládám nastavení VHE:

Spoiler:


i56.tinypic.com/fa0idx.jpg

i52.tinypic.com/vhlav.jpg




A kompilační log:

btw.: o tom erroru s prop_static vím - až se mě bude chtít tak to přehodím na prop_physics, teď mě spíš zajímá proč mě ty mapy nejdou spustit :)

Spoiler:

** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.vmf"

Valve Software - vbsp.exe (Jul 7 2010)
1 threads
materialPath: c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp\materials
Loading C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.vmf
Could not locate 'GameData' key in c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp\gameinfo.txt
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.prt...Building visibility clusters...
done (0)
Creating default LDR cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/sky_day01_01*.vmt
! Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.
Creating default HDR cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/sky_day01_01*.vmt
! Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (18310 bytes)
Error! prop_static using model "models/props_wasteland/controlroom_desk001b.mdl", which must be used on a dynamic entity (i.e. prop_physics). Deleted.
Error loading studio model "models/props_wasteland/controlroom_desk001b.mdl"!
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 76 texinfos to 41
Reduced 14 texdatas to 11 (441 bytes to 264)
Writing C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
2 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape"

Valve Software - vvis.exe (Jul 7 2010)
1 threads
reading c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
reading c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.prt
60 portalclusters
117 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
PortalFlow: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Optimized: 2 visible clusters (0.00%)
Total clusters visible: 3111
Average clusters visible: 51
Building PAS...
Average clusters audible: 60
visdatasize:1461 compressed from 960
writing c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk\bin\orangebox\bin\vrad.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp" "C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape"

Valve Software - vrad.exe SSE (Jul 7 2010)

Valve Radiosity Simulator
1 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
Setting up ray-trace acceleration structure... Done (0.21 seconds)
204 faces
21427 square feet [3085584.50 square inches]
0 Displacements
0 Square Feet [0.00 Square Inches]
204 patches before subdivision
3630 patches after subdivision
3 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (2)
transfers 315321, max 266
transfer lists: 2.4 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(6076, 8042, 8165)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Bounce #2 added RGB(965, 1697, 1735)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #3 added RGB(164, 386, 395)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #4 added RGB(30, 94, 97)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #5 added RGB(5, 23, 23)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #6 added RGB(1, 6, 6)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Bounce #7 added RGB(0, 1, 1)
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #8 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0029 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ThreadComputeLeafAmbient: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Writing leaf ambient...done
Ready to Finish

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 2/1024 96/49152 ( 0.2%)
brushes 49/8192 588/98304 ( 0.6%)
brushsides 353/65536 2824/524288 ( 0.5%)
planes 250/65536 5000/1310720 ( 0.4%)
vertexes 332/65536 3984/786432 ( 0.5%)
nodes 129/65536 4128/2097152 ( 0.2%)
texinfos 41/12288 2952/884736 ( 0.3%)
texdata 11/2048 352/65536 ( 0.5%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 204/65536 11424/3670016 ( 0.3%)
hdr faces 0/65536 0/3670016 ( 0.0%)
origfaces 123/65536 6888/3670016 ( 0.2%)
leaves 132/65536 4224/2097152 ( 0.2%)
leaffaces 260/65536 520/131072 ( 0.4%)
leafbrushes 75/65536 150/131072 ( 0.1%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 1460/512000 5840/2048000 ( 0.3%)
edges 866/256000 3464/1024000 ( 0.3%)
LDR worldlights 3/8192 264/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
leafwaterdata 0/32768 0/393216 ( 0.0%)
waterstrips 15/32768 150/327680 ( 0.0%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 348/65536 696/131072 ( 0.5%)
cubemapsamples 0/1024 0/16384 ( 0.0%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 437444/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 0/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 1461/16777216 ( 0.0%)
entdata [variable] 4879/393216 ( 1.2%)
LDR ambient table 132/65536 528/262144 ( 0.2%)
HDR ambient table 132/65536 528/262144 ( 0.2%)
LDR leaf ambient 481/65536 13468/1835008 ( 0.7%)
HDR leaf ambient 132/65536 3696/1835008 ( 0.2%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/1192 ( 0.1%)
pakfile [variable] 212432/0 ( 0.0%)
physics [variable] 18310/4194304 ( 0.4%)
physics terrain [variable] 2/1048576 ( 0.0%)

Level flags = 0

Total triangle count: 560
Writing c:\program files\steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
6 seconds elapsed

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp" "c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp\maps\cz_coop_rainbow_escape.bsp"

±0
 
http://czjack.eu
amater1001
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2011 20:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

kromě těch prop_physics tam zatím nevidím chybu.Oprav to a uvidime.
Používaš orangebox vhe 4.1 ma jine bugy než starší vhe41 2006
Používáš boty (hurricane bots)? - smaž je
jinak si dej kontrolu integrity všech nainstalovanych her a sdk ve steamu.
Zkrátil bych ten název mapy.:)
pošli tu mapu bsp a vmf
Upravil/a amater1001 dne 07.10.2011 20:19
VHE41LAb
+2
 
CZJack
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.10.2011 23:40
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +109 (84%)
Příspěvek: 8
Založený: 05.07.10

Ahh, musím si dát facku za přehlédnutí takové amatérské chyby.

Problém není ani v jedné věci co říkáš - bylo to tím, že jsem měl špatně vyrobený spawn. Jsem zvyklej dělat mapy pro CS:S a nedošlo mě že v HL2 v módu Cooperative je jiný tým - Combine a Rebelové (Tím pádem entita info_player_terrorist nemůže nikdy fungovat :D )

A ten název mapy je takhle naprosto správně, víc to zkrátit nejde, mapa se jmenuje pouze rainbow_escape (protože cíl mapy je uniknout z komplexu a cestou zabít všechny zombie, monstra a další havěť). cz_coop je pak pouze prefix módu Cooperative. Kdybych ho tam nedal tak budou akorát všichni mudrovat a takhle to alespoň vypadá víc profesionálně. :)
Upravil/a CZJack dne 07.10.2011 23:42
+1
 
http://czjack.eu
J0ck3r
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.10.2011 09:19
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (67%)
Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10

to si radši ty fgd soubory z css odstran, se ti to bude plets
i.imgur.com/2i0Kg.gif
±0
 
amater1001
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.10.2011 10:00
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

hnidopišska poznamka:
Half-Life 2: Deathmatch běžně ignoruje jiné spawny z CSS a naopak
CSS běžně ignoruje jiné spawny z Half-Life 2: Deathmatch (info_player_deathmath-- info_player_counterterrorist-- info_player_terrorist--info_player_start v jedné mapě)
Proto to ani compilator nenahlasil jako chybu. Pokud spawn není zabořeny v podlaze.
(odskoušeno):)
Upravil/a amater1001 dne 08.10.2011 10:17
VHE41LAb
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes