Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
mám tu problém se hrou Half-Life 2: Deathmatch, problém vzniknul nějak tak:
Po vytvoření první části jsem si chtěl mapku klasicky otestovat a vyzkoušet. Takže jsem ji zkontroloval a opravil všechny problémy které ukazoval hammer, pak následovala kompilace, zatím vše bez chyby. Problém nastal při spuštění - když se ji pokusím spustit, tak se načítání a celá hra zasekne a musím restartovat pc. Nejdou i moje ostatní mapy, takže problém bude někde v nastavení, nějak se to špatně zkompiluje či co.
Občas to při načítání vyhodí hlášku: "Instrukce na adrese 0x136a4456 odkazovala na adresu paměti 0x110fb018, s pamětí nelze provést operaci read" a teprve potom se to sekne a někdy to nereaguje ihned. Jiné mapy mě fungují normálně, pouze ty moje ne.
Přikládám nastavení VHE:
Spoiler:[ZobrazitSchovat]
A kompilační log:
btw.: o tom erroru s prop_static vím - až se mě bude chtít tak to přehodím na prop_physics, teď mě spíš zajímá proč mě ty mapy nejdou spustit
Valve Software - vbsp.exe (Jul 7 2010)
1 threads
materialPath: c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp\materials
Loading C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.vmf
Could not locate 'GameData' key in c:\program files\steam\steamapps\jvitas\half-life 2 deathmatch\hl2mp\gameinfo.txt
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.prt...Building visibility clusters...
done (0)
Creating default LDR cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/sky_day01_01*.vmt
! Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.
Creating default HDR cubemaps for env_cubemap using skybox materials:
skybox/sky_day01_01*.vmt
! Run buildcubemaps in the engine to get the correct cube maps.
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (18310 bytes)
Error! prop_static using model "models/props_wasteland/controlroom_desk001b.mdl", which must be used on a dynamic entity (i.e. prop_physics). Deleted.
Error loading studio model "models/props_wasteland/controlroom_desk001b.mdl"!
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 76 texinfos to 41
Reduced 14 texdatas to 11 (441 bytes to 264)
Writing C:\Program Files\Steam\steamapps\jvitas\sourcesdk_content\hl2mp\mapsrc\cz_coop_rainbow_escape.bsp
2 seconds elapsed
kromě těch prop_physics tam zatím nevidím chybu.Oprav to a uvidime.
Používaš orangebox vhe 4.1 ma jine bugy než starší vhe41 2006
Používáš boty (hurricane bots)? - smaž je
jinak si dej kontrolu integrity všech nainstalovanych her a sdk ve steamu.
Zkrátil bych ten název mapy.
pošli tu mapu bsp a vmf
Upravil/a amater1001 dne 07.10.2011 20:19
VHE41LAb
Ahh, musím si dát facku za přehlédnutí takové amatérské chyby.
Problém není ani v jedné věci co říkáš - bylo to tím, že jsem měl špatně vyrobený spawn. Jsem zvyklej dělat mapy pro CS:S a nedošlo mě že v HL2 v módu Cooperative je jiný tým - Combine a Rebelové (Tím pádem entita info_player_terrorist nemůže nikdy fungovat )
A ten název mapy je takhle naprosto správně, víc to zkrátit nejde, mapa se jmenuje pouze rainbow_escape (protože cíl mapy je uniknout z komplexu a cestou zabít všechny zombie, monstra a další havěť). cz_coop je pak pouze prefix módu Cooperative. Kdybych ho tam nedal tak budou akorát všichni mudrovat a takhle to alespoň vypadá víc profesionálně.
Upravil/a CZJack dne 07.10.2011 23:42
hnidopišska poznamka:
Half-Life 2: Deathmatch běžně ignoruje jiné spawny z CSS a naopak
CSS běžně ignoruje jiné spawny z Half-Life 2: Deathmatch (info_player_deathmath-- info_player_counterterrorist-- info_player_terrorist--info_player_start v jedné mapě)
Proto to ani compilator nenahlasil jako chybu. Pokud spawn není zabořeny v podlaze.
(odskoušeno)
Upravil/a amater1001 dne 08.10.2011 10:17
VHE41LAb