potřebuju odskoušet
|
no name |
Přidané 18.06.2010 21:43
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
čau, potřeboval bych odskoušet tuhle mapu, u mě nejede, hlavně jestli jede kamera (když vyjdete z místnosti tak hned vpravo je tlačítko.
no name přiložil následujíci soubor:
good.bsp |
|
|
|
Backup |
Přidané 18.06.2010 22:48
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Spíše pošli log než bsp. Psalo ti to něco při kompilaci? |
|
|
|
tom711 |
Přidané 19.06.2010 15:02
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
neako nejde spustit
MOD_LoadBrushModel : maps/good.bsp has vrong version number (1074580685 should by 30)
tak neviem |
|
|
|
tom711 |
Přidané 19.06.2010 15:03
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
daj sem kompilacny log |
|
|
|
no name |
Přidané 19.06.2010 20:31
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
dobře
no name přiložil následujíci soubor:
good.log |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.06.2010 20:47
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tohle jsem už někde viděl - i ten log i to bsp co jsi poslal jsou ve skutečnosti rmf soubory. To se takhle stalo samo, nebo jsi to jenom přejmenoval písto toho abys to zkompiloval? |
|
|
|
Xpun |
Přidané 19.06.2010 21:04
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +1653 (97%) Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09
|
Tuhle chybu to háže, pokud mapu nezkompiluješ, ale pouze jí uložíš jako bsp. |
|
|
|
no name |
Přidané 19.06.2010 21:14
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
no napíše mi to END...... zavřu to, a přejmenuju. |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.06.2010 21:22
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
No vida, to bys přejmenovávát neměl, ono by se ti to bsp mělo vytvořit samo, proto se to kompiluje. Takže pokud se ti bsp nechce vytvořit, pošli sem obsah té konzole, která se zobrazuje při kompilaci - klepni tam na obrovské tlačítko copy to clipboard |
|
|
|
no name |
Přidané 19.06.2010 21:28
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: F:\cs1
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "F:\cs1\hammer\good.map" "F:\cs1\cstrike\maps\good.map"
** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlcsg.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
Entering F:\cs1\cstrike\maps\good.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
20%...40%...60%...80%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%... (0.16 seconds)
Including Wadfile: \cs1\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 1.89 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\halflife.wad
- Contains 51 used textures, 96.23 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\fonts.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\gfx.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\spraypaint.wad
- Contains 1 used texture, 1.89 percent of map (14 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Warning: More than 8 wadfiles are in use. (9)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.
added 16 additional animating textures.
Texture usage is at 1.10 mb (of 4.00 mb MAX)
0.25 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlbsp.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)
SolidBSP [hull 0] 309 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity cycler_sprite @ (-1616, -16, 80)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush
Leak pointfile generated
SolidBSP [hull 1] 283 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
SolidBSP [hull 2] 255 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
SolidBSP [hull 3] 308 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
0.22 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlvis.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:\cs1\cstrike\maps\good.log for the cause.
----- END hlvis -----
** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlrad.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:\cs1\cstrike\maps\good.log for the cause.
----- END hlrad ----- |
|
|
|
Backup |
Přidané 19.06.2010 21:53
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
no vida, máš tam leak, ale stejně by se ti měl v cstrike/map vytvořit soubor good.bsp, ne? |
|
|
|
no name |
Přidané 19.06.2010 22:02
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
jo |
|
|
|
no name |
Přidané 19.06.2010 22:05
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
no ale pořád mi nejede
CModelLoader::Map_IsValid: 'good' is not a valid BSP file
map load failed: good not found or invalid
no name přiložil následujíci soubor:
good_1.bsp |
|
|
|
no name |
Přidané 02.07.2010 22:38
|
Člen
Hodnocení: +7 (77%) Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10
|
když jsem to ale pustil v 1.6 tak mi to jelo, škoda že ju mám zabugovanou |
|
|
|
tom711 |
Přidané 27.09.2010 10:40
|
Člen
Hodnocení: +1423 (79%) Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10
|
co? to si akoze robil pre source? z vhe 3.4? Pac to bude asi problem. 3.4 je len pre cs 1.6 a hl a este neake veci....
Time for advertisement!
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...
A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK” |
|
|