tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Mapy
 Tisk diskuze
potřebuju odskoušet
no name
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.06.2010 21:43
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

čau, potřeboval bych odskoušet tuhle mapu, u mě nejede, hlavně jestli jede kamera (když vyjdete z místnosti tak hned vpravo je tlačítko.
no name přiložil následujíci soubor:
good.bsp
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.06.2010 22:48
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Spíše pošli log než bsp. Psalo ti to něco při kompilaci?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
tom711
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 15:02
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

neako nejde spustit

MOD_LoadBrushModel : maps/good.bsp has vrong version number (1074580685 should by 30)

tak neviem
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 15:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

daj sem kompilacny log
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
no name
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 20:31
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

dobře
no name přiložil následujíci soubor:
good.log
±0
 
Backup
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 20:47
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Tohle jsem už někde viděl - i ten log i to bsp co jsi poslal jsou ve skutečnosti rmf soubory. To se takhle stalo samo, nebo jsi to jenom přejmenoval písto toho abys to zkompiloval?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Xpun
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 21:04
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +1653 (97%)
Příspěvek: 145
Založený: 14.12.09

Tuhle chybu to háže, pokud mapu nezkompiluješ, ale pouze jí uložíš jako bsp.
±0
 
http://xpun.wz.cz/
no name
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 21:14
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

no napíše mi to END...... zavřu to, a přejmenuju.
±0
 
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 21:22
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

No vida, to bys přejmenovávát neměl, ono by se ti to bsp mělo vytvořit samo, proto se to kompiluje. Takže pokud se ti bsp nechce vytvořit, pošli sem obsah té konzole, která se zobrazuje při kompilaci - klepni tam na obrovské tlačítko copy to clipboard
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
no name
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 21:28
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: F:\cs1


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "F:\cs1\hammer\good.map" "F:\cs1\cstrike\maps\good.map"


** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlcsg.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
Entering F:\cs1\cstrike\maps\good.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SetModelCenters:
20%...40%...60%...80%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%... (0.16 seconds)

Including Wadfile: \cs1\hammer\zhlt.wad
- Contains 1 used texture, 1.89 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\halflife.wad
- Contains 51 used textures, 96.23 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\cached.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (2 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\fonts.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (3 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\gfx.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (7 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\liquids.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (32 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\spraypaint.wad
- Contains 1 used texture, 1.89 percent of map (14 textures in wad)
Using Wadfile: \cs1\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)

Warning: More than 8 wadfiles are in use. (9)
This may be harmless, and if no strange side effects are occurring, then
it can safely be ignored. However, if your map starts exhibiting strange
or obscure errors, consider this as suspect.


added 16 additional animating textures.
Texture usage is at 1.10 mb (of 4.00 mb MAX)
0.25 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlbsp.exe F:\cs1\cstrike\maps\good

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 309 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 0 ===
Entity cycler_sprite @ (-1616, -16, 80)
Error:
A LEAK is a hole in the map, where the inside of it is exposed to the
(unwanted) outside region. The entity listed in the error is just a helpful
indication of where the beginning of the leak pointfile starts, so the
beginning of the line can be quickly found and traced to until reaching the
outside. Unless this entity is accidentally on the outside of the map, it
probably should not be deleted. Some complex rotating objects entities need
their origins outside the map. To deal with these, just enclose the origin
brush with a solid world brush

Leak pointfile generated

SolidBSP [hull 1] 283 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 1 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
SolidBSP [hull 2] 255 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 2 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
SolidBSP [hull 3] 308 (0.02 seconds)
Warning: === LEAK in hull 3 ===
Entity info_target @ (-1152, 96, 112)
0.22 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlvis.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:\cs1\cstrike\maps\good.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: F:\cs1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "F:\cs1\cstrike\maps\good"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: F:\cs1\hammer\hlrad.exe F:\cs1\cstrike\maps\good
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file F:\cs1\cstrike\maps\good.log for the cause.

----- END hlrad -----
±0
 
Backup
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 21:53
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

no vida, máš tam leak, ale stejně by se ti měl v cstrike/map vytvořit soubor good.bsp, ne?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
no name
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 22:02
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

jo:|:|
±0
 
no name
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 19.06.2010 22:05
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

no ale pořád mi nejede
CModelLoader::Map_IsValid: 'good' is not a valid BSP file
map load failed: good not found or invalid

no name přiložil následujíci soubor:
good_1.bsp
±0
 
no name
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.07.2010 22:38
Člen

Hodnocení: +7 (77%)
Příspěvek: 7
Založený: 02.06.10

když jsem to ale pustil v 1.6 tak mi to jelo, škoda že ju mám zabugovanou
±0
 
tom711
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.09.2010 10:40
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1419 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

co? to si akoze robil pre source? z vhe 3.4? Pac to bude asi problem. 3.4 je len pre cs 1.6 a hl a este neake veci....
Time for advertisement! :D
Vývojársky blog mojich hier
www.kockagame.blo...

A ak ma chceš ešte podporiť navštív tiež moj youtube channel „CobaltSVK”
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon