tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

27.12.2024 17:37:43
pf 2025 when?
+1


25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Fatal Error - AllocBlock: Full
donald750
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.10.2011 22:59
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Zdravím, mám problém se spouštěním mapy. Tento error se mi zobrazí když chci spustiti mojí mapu. Původně byly v logu z VHE nějaké Errory, ale všechny problémy jsem vyřešil. Ted v logu už není ani jeden error, ale tenhle Fatal Error se mi zobrazuje stále. Vím, že tenhle error může mít hodně příčin, tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohly najít tu mojí příčinu. Už jsem se snažil hledat řešení a tuším, že je to tím, že je tam moc brushů - prostě že je mapa moc velká, ale potřeboval bych to ještě ověřit... nejsem si tím jist a nechci tomu věřit, protože mapa ještě není ani hotová a už by měla přesahovat nějaký limit? To se mi vůbec nehodí. Jiný důvod mě totiž nenapadá.

Velikost souboru s texturami je 642 kB a velikost mapy v .RMF je 3.82 MB a v .BSP je 1.39 MB. Nevím, jestli chcete přiložit i mapu, tak si o ní kdyžtak řekněte.

A vím, že už zde tento problém několikrát byl. :)
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 22.10.2011 23:13
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

No, tento error je ale fakt záludnej, nikdy nevíš, proč. Napiš (nebo vyscreenuj) sem informace z Map -> Show information. Jaké kompilační tooly používáš( jestli používáš nějaké staré, tak můžou mít větší omezení)?
±0
 
donald750
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 01:15
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Zde je screen www.svetobrazku.cz/upload/images/bfi1319325191w.jpg

Používám ZHLT.
±0
 
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 09:23
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Pošli ještě ten .log, nechce se mi věřit že je opravdu bez chyby.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 11:10
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

hlcsg v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlcsg.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"

-= Current hlcsg Settings =-
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Wadinclude list :
[zhlt.wad]


entering c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh.map
CreateBrush:
(4.97 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(2.95 seconds)
Using WAD File: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\sps_kh.wad
Using WAD File: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\halflife.wad
Texture usage is at 0.52 mb (of 4.00 mb MAX)
8.79 seconds elapsed

----- END hlcsg -----



hlbsp v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlbsp.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"

-= Current hlbsp Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 240)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 4096)


BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh.prt'
6.33 seconds elapsed

----- END hlbsp -----



hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


1840 portalleafs
4897 numportals
BasePortalVis:
(2.40 seconds)
LeafThread:
(58.80 seconds)
average leafs visible: 125
g_visdatasize:71832 compressed from 423200
61.37 seconds elapsed [1m 1s]

----- END hlvis -----



hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


1840 portalleafs
4897 numportals
BasePortalVis:
(2.35 seconds)
LeafThread:
(58.64 seconds)
average leafs visible: 125
g_visdatasize:71832 compressed from 423200
61.16 seconds elapsed [1m 1s]

----- END hlvis -----


±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 11:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

mi osobně pomohlo oNULLovat některé facy. Skus to taky ale ve tvém případě si nejsem jistý jestli to pomůže
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 12:30
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

prečo sa ti kompiluje dva razy VIS a RAD nie?
+1
 
donald750
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 13:03
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Použil jsem VHLT a už to jde.
Slovis: Jak to myslíš oNULLovat? Tenhle pojem jsem už někde viděl, ale nevím, co to znamená.
±0
 
Habax
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 13:07
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no skús nabudúce trošku pohladať... TU máš na to článok
±0
 
Backup
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.10.2011 13:17
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nejspíš jsi měl špatně nastavené kompilátory (místo hlrad jsi tam měl hlvis).

To NULLování přeceňujete, tady by moc nepomohlo, protože u brushů ovlivňuje převážně rychlost kompilace. Jediné reálné zlepšení ve hře je u brushových entit.
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 16:56
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Kompilátory jsem měl nastavené na správném místě. Jiné mapy se mi v pohodě kompilovaly. Bylo to skutečně tím, že jsem měl starou verzi.

Na to nullování jsem se ptal, protože jsem nevěděl, co to je a jak jsem zjistil, myslím,že bych to měl začít používat. Čet jsem zde i článek o clipování jak jsem se dočet, tak je to proto aby se někde někdo nemohl zaseknout, ale není mi jasné, proč je to na příkladové mapě u toho zábradlí a stromu.
±0
 
Dominio
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 17:26
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

U stromu je to použito proto, že ten strom je tam vložen jako model, a tudíž tam není kolize s hráčem. Proto se tam dává CLIP, aby hráč tím stromem nemohl projít (i když v tom případě bych raději použil NULL, protože CLIP se dá prostřelit, NULL ne).
A u toho zábradlí, to je vytvořeno přes func_illusionary, a tudíž je také průchodné. Proto se tam vkládá CLIP.
+1
 
donald750
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 23:12
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Aha. Tak díky moc za vysvětlení.
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 36

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes