Fatal Error - AllocBlock: Full
|
donald750 |
Přidané 22.10.2011 22:59
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Zdravím, mám problém se spouštěním mapy. Tento error se mi zobrazí když chci spustiti mojí mapu. Původně byly v logu z VHE nějaké Errory, ale všechny problémy jsem vyřešil. Ted v logu už není ani jeden error, ale tenhle Fatal Error se mi zobrazuje stále. Vím, že tenhle error může mít hodně příčin, tak bych Vás chtěl poprosit, jestli by jste mi nepomohly najít tu mojí příčinu. Už jsem se snažil hledat řešení a tuším, že je to tím, že je tam moc brushů - prostě že je mapa moc velká, ale potřeboval bych to ještě ověřit... nejsem si tím jist a nechci tomu věřit, protože mapa ještě není ani hotová a už by měla přesahovat nějaký limit? To se mi vůbec nehodí. Jiný důvod mě totiž nenapadá.
Velikost souboru s texturami je 642 kB a velikost mapy v .RMF je 3.82 MB a v .BSP je 1.39 MB. Nevím, jestli chcete přiložit i mapu, tak si o ní kdyžtak řekněte.
A vím, že už zde tento problém několikrát byl. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.10.2011 23:13
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, tento error je ale fakt záludnej, nikdy nevíš, proč. Napiš (nebo vyscreenuj) sem informace z Map -> Show information. Jaké kompilační tooly používáš( jestli používáš nějaké staré, tak můžou mít větší omezení)? |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.10.2011 01:15
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Zde je screen
Používám ZHLT. |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.10.2011 09:23
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Pošli ještě ten .log, nechce se mi věřit že je opravdu bez chyby. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.10.2011 11:10
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
hlcsg v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlcsg.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"
-= Current hlcsg Settings =-
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
entering c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh.map
CreateBrush:
(4.97 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(2.95 seconds)
Using WAD File: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\sps_kh.wad
Using WAD File: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\halflife.wad
Texture usage is at 0.52 mb (of 4.00 mb MAX)
8.79 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
hlbsp v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlbsp.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"
-= Current hlbsp Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 240)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 4096)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh.prt'
6.33 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
1840 portalleafs
4897 numportals
BasePortalVis:
(2.40 seconds)
LeafThread:
(58.80 seconds)
average leafs visible: 125
g_visdatasize:71832 compressed from 423200
61.37 seconds elapsed [1m 1s]
----- END hlvis -----
hlvis v2.5.3 rel (May 2 2001)
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (zoner@gearboxsoftware.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLT\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh"
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
1840 portalleafs
4897 numportals
BasePortalVis:
(2.35 seconds)
LeafThread:
(58.64 seconds)
average leafs visible: 125
g_visdatasize:71832 compressed from 423200
61.16 seconds elapsed [1m 1s]
----- END hlvis -----
|
|
|
|
Slovis |
Přidané 23.10.2011 11:51
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
mi osobně pomohlo oNULLovat některé facy. Skus to taky ale ve tvém případě si nejsem jistý jestli to pomůže
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 23.10.2011 12:30
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
prečo sa ti kompiluje dva razy VIS a RAD nie? |
|
|
|
donald750 |
Přidané 23.10.2011 13:03
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Použil jsem VHLT a už to jde.
Slovis: Jak to myslíš oNULLovat? Tenhle pojem jsem už někde viděl, ale nevím, co to znamená. |
|
|
|
Habax |
Přidané 23.10.2011 13:07
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no skús nabudúce trošku pohladať... TU máš na to článok |
|
|
|
Backup |
Přidané 23.10.2011 13:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Nejspíš jsi měl špatně nastavené kompilátory (místo hlrad jsi tam měl hlvis).
To NULLování přeceňujete, tady by moc nepomohlo, protože u brushů ovlivňuje převážně rychlost kompilace. Jediné reálné zlepšení ve hře je u brushových entit. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 24.10.2011 16:56
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Kompilátory jsem měl nastavené na správném místě. Jiné mapy se mi v pohodě kompilovaly. Bylo to skutečně tím, že jsem měl starou verzi.
Na to nullování jsem se ptal, protože jsem nevěděl, co to je a jak jsem zjistil, myslím,že bych to měl začít používat. Čet jsem zde i článek o clipování jak jsem se dočet, tak je to proto aby se někde někdo nemohl zaseknout, ale není mi jasné, proč je to na příkladové mapě u toho zábradlí a stromu. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 24.10.2011 17:26
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
U stromu je to použito proto, že ten strom je tam vložen jako model, a tudíž tam není kolize s hráčem. Proto se tam dává CLIP, aby hráč tím stromem nemohl projít (i když v tom případě bych raději použil NULL, protože CLIP se dá prostřelit, NULL ne).
A u toho zábradlí, to je vytvořeno přes func_illusionary, a tudíž je také průchodné. Proto se tam vkládá CLIP. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 24.10.2011 23:12
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Aha. Tak díky moc za vysvětlení. |
|
|