Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim
Ahoj, měl jsem problémy s kompilací mapy. Ve fóru jsem postupem času našel řešení, ale svou blbostí jsem si mapu smazal. Chtěl jsem dekompilovat poslední kompilovanou mapu z CS, už mě to jednou zachránilo, ale hamer jí neotevře a napíše "For your information 1769174121 solids were not loaded due to errors in the file.
Ostatní mapy po dekomp normálně otevřu. Je nějaká možnost nebo můžu začít vesele znova, dík.
Utevři si ten .map soubor v poznámkovym bloku a když si vypneš zalamování řádků taky by tam někde hned na začátku mělo bejt napsaný "wad" a zatim pak seznam WADů která mapa používá. Nejde to otevřít protože je jich tam hodně, nějaký smaž a nech tam třeba jenom 1 a pak by ta mapa měla jít otevřít.
Přikládám screen, to co je v červenym se může smazat.
XXL_cz přiložil následující obrázek:
Hmm, když pomažu dostatek wadů, abych to spustil, tak mi hammer otevře novou mapu.
Jo jinak výše popisovaný problém, než jsem si píč..sky smazal mapu, byl v tom, že se mi nespustila kompilace s hláškou, že systém nenalezl .pts a .bsp soubor. Po pročtení vlákna jsem zkusil přenastavit Tools, ikdyž mám vše staženo odsud. Nakonec jsem zjistil, že jsem v mapě zkopíroval celou budovu i s dveřma (func_door_rotating) a to byl ten problém - pant dveří "brush origin" přestal být entita.
Zajímavý, třeba okna (func_wall, breakable) kopíruju běžně.