tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
¨Nevim si rady
SMILE
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 20:28
Člen

Hodnocení: +3 (67%)
Příspěvek: 10
Založený: 24.10.11

kdyz dam zkomplikovat mapu vyskoci tohle
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\Hry\CSKO\CSKO


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos.map" "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos.map"


** Executing...
** Command: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlcsg.exe C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos
Entering C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
50%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.02 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.02 seconds)

Including Wadfile: \hry\csko\tvorba\hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \hry\csko\valve\halflife.wad
- Contains 1 used texture, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \hry\csko\valve\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (222 textures in wad)

Texture usage is at 0.02 mb (of 4.00 mb MAX)
0.08 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlbsp.exe C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 21 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos.prt'
SolidBSP [hull 1] 21 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 21 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 21 (0.00 seconds)
0.03 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlvis.exe C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos
1 portalleafs
0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.02 seconds)
LeafThread:
(0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3 compressed from 1
0.02 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\hlrad.exe C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\maps\Firstmistnos

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 4 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\Hry\CSKO\TVORBA\hammer\lights.rad']

76 faces
Create Patches : 888 base patches
0 opaque faces
17692 square feet [2547712.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
10%...30%...40%...50%...60%...80%...90%... (0.03 seconds)
visibility matrix : 0.0 megs
BuildVisLeafs:
(0.06 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.05 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
Transfer Lists : 624096 : 624.10k transfers
Indices : 6336 : 6.19k bytes
Data : 2496384 : 2.38M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
FinalLightFace:
10%...30%...40%...50%...60%...80%...90%... (0.06 seconds)
1.06 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: C:\Hry\CSKO\hl.exe
** Parameters: mapa +map "Firstmistnos"

Myslim si že to neni žadny error,? Jakto vidite vy ??

A nakonci mi to napiše¨:Failed to initalize authentications interface , Exiting
±0
 
Slovis
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 21:17
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

to je problém se STEAMem. dej si procesy>ukonci steam a zapni ho znova a uz by to melo jit
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Backup
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 00:14
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Nezdá se mi že by složka Hry\CSKO byla od steamu. Chybí mu tam spouštěcí parametry.
Mělo by stačit napsat:
-game cstrike -steam
Do řádky Additional game parameters (je to v tom okýnku který se zobrazuje před kompilací když zmáčkneš F9 nebo dáš File->Run)
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
SMILE
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 09:49
Člen

Hodnocení: +3 (67%)
Příspěvek: 10
Založený: 24.10.11

Zkoušel jsem ale požad mi to piše to stejny
±0
 
Lentilko
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 10:12
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Určitě máš cesty správně ? Můžeš zkusit si stáhnout jiné CSko. Odkud máš tohle ?
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
SMILE
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 17:23
Člen

Hodnocení: +3 (67%)
Příspěvek: 10
Založený: 24.10.11

tohle CS mam přimo z kotelny
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes