tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
+1


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


25.07.2022 09:31:53
Mapping pořád žije :)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Kill Target na entitu light
donald750
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 23:30
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Zdravím, chtěl jsem udělat rozstřelitelné světlo, ale u trigger_relay jsem nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target a ono to nefunguje. Proč?
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 00:18
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Vždyť sis odpověděl - protože jsi nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target.
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 12:48
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

A ono nejde udělat to, že by se ta entita smazala? Na jaké věci je tam teda kolonka Kill Target?
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 13:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Kdyby se ti smazala tak už by to asi další kolo nefungovalo. Ale nevim, to sem nikdy neskoušel.

Jestli si chtěl smazat entitu světla, jako aby to zhaslo tak to by nešlo, to musíš vypínat a zapínat přes ten triger_relay nejlíp
Upravil/a XXL_cz dne 25.10.2011 17:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
donald750
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 00:48
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

No, ptám se, protože jsem chtěl udělat následující:

Mám chodbu, kde je 5 světel. Chtěl jsem, aby každé světlo bylo rozstřelitelné a zároven aby šla celá chodba vypnout jedním tlačítkem. To jsem sice udělal, ale tlačítko musí být jen na jedno použití (Trigger State: OFF), protože kdyby pak někdo rozstřelil nějaké světla a nějaké nechal a následně by se aktivovalo tlačítko tak by zhasla nepoškozená světla, ale sestřelená světla (entity těchto světel) by se znovu rozsvítila a to je nereálné. (Trigger State: Toggle). Nevím, zda je jasné, co mám na mysli. Napadlo mě, že kdyby se po střelení do světla entita smazala, tak že by se daly nerozbité světla zapínat a vypínat neomezeně, ale musel bych pak řešit zase problém s tím, že by se další kolo entita znovu nezobrazila.
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 00:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To se dá vyřesit entitou trigger_changetarget aby si změnil cíl entitě triger_relay kde je trigger state on pro jedno z těch světel.

Do novýho cíle by se nemělo nic psát a další kolo by se měl cíl zase vrátit z5.



Teď se mi to nechce vysvětlovat už je pozdě. 0:57
Upravil/a XXL_cz dne 26.10.2011 00:57
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
donald750
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 14:44
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

No, bohužel jsem to nepochopil.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 948
bullet.gif Nejnovější člen: Cursor