tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Kill Target na entitu light
donald750
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.10.2011 23:30
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Zdravím, chtěl jsem udělat rozstřelitelné světlo, ale u trigger_relay jsem nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target a ono to nefunguje. Proč?
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 00:18
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

Vždyť sis odpověděl - protože jsi nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target.
+2
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 12:48
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

A ono nejde udělat to, že by se ta entita smazala? Na jaké věci je tam teda kolonka Kill Target?
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 25.10.2011 13:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Kdyby se ti smazala tak už by to asi další kolo nefungovalo. Ale nevim, to sem nikdy neskoušel.

Jestli si chtěl smazat entitu světla, jako aby to zhaslo tak to by nešlo, to musíš vypínat a zapínat přes ten triger_relay nejlíp
Upravil/a XXL_cz dne 25.10.2011 17:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
donald750
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 00:48
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

No, ptám se, protože jsem chtěl udělat následující:

Mám chodbu, kde je 5 světel. Chtěl jsem, aby každé světlo bylo rozstřelitelné a zároven aby šla celá chodba vypnout jedním tlačítkem. To jsem sice udělal, ale tlačítko musí být jen na jedno použití (Trigger State: OFF), protože kdyby pak někdo rozstřelil nějaké světla a nějaké nechal a následně by se aktivovalo tlačítko tak by zhasla nepoškozená světla, ale sestřelená světla (entity těchto světel) by se znovu rozsvítila a to je nereálné. (Trigger State: Toggle). Nevím, zda je jasné, co mám na mysli. Napadlo mě, že kdyby se po střelení do světla entita smazala, tak že by se daly nerozbité světla zapínat a vypínat neomezeně, ale musel bych pak řešit zase problém s tím, že by se další kolo entita znovu nezobrazila.
±0
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 00:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

To se dá vyřesit entitou trigger_changetarget aby si změnil cíl entitě triger_relay kde je trigger state on pro jedno z těch světel.

Do novýho cíle by se nemělo nic psát a další kolo by se měl cíl zase vrátit z5.



Teď se mi to nechce vysvětlovat už je pozdě. 0:57
Upravil/a XXL_cz dne 26.10.2011 00:57
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
donald750
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 26.10.2011 14:44
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

No, bohužel jsem to nepochopil.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 943
bullet.gif Nejnovější člen: SpokyIDK