Kill Target na entitu light
|
donald750 |
Přidané 24.10.2011 23:30
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Zdravím, chtěl jsem udělat rozstřelitelné světlo, ale u trigger_relay jsem nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target a ono to nefunguje. Proč? |
|
|
|
Backup |
Přidané 25.10.2011 00:18
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Vždyť sis odpověděl - protože jsi nedal název entity do kolonky Target, ale do kolonky Kill Target. |
|
|
|
donald750 |
Přidané 25.10.2011 12:48
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
A ono nejde udělat to, že by se ta entita smazala? Na jaké věci je tam teda kolonka Kill Target? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 25.10.2011 13:14
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Kdyby se ti smazala tak už by to asi další kolo nefungovalo. Ale nevim, to sem nikdy neskoušel.
Jestli si chtěl smazat entitu světla, jako aby to zhaslo tak to by nešlo, to musíš vypínat a zapínat přes ten triger_relay nejlíp
Upravil/a XXL_cz dne 25.10.2011 17:35
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
donald750 |
Přidané 26.10.2011 00:48
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
No, ptám se, protože jsem chtěl udělat následující:
Mám chodbu, kde je 5 světel. Chtěl jsem, aby každé světlo bylo rozstřelitelné a zároven aby šla celá chodba vypnout jedním tlačítkem. To jsem sice udělal, ale tlačítko musí být jen na jedno použití (Trigger State: OFF), protože kdyby pak někdo rozstřelil nějaké světla a nějaké nechal a následně by se aktivovalo tlačítko tak by zhasla nepoškozená světla, ale sestřelená světla (entity těchto světel) by se znovu rozsvítila a to je nereálné. (Trigger State: Toggle). Nevím, zda je jasné, co mám na mysli. Napadlo mě, že kdyby se po střelení do světla entita smazala, tak že by se daly nerozbité světla zapínat a vypínat neomezeně, ale musel bych pak řešit zase problém s tím, že by se další kolo entita znovu nezobrazila. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 26.10.2011 00:57
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To se dá vyřesit entitou trigger_changetarget aby si změnil cíl entitě triger_relay kde je trigger state on pro jedno z těch světel.
Do novýho cíle by se nemělo nic psát a další kolo by se měl cíl zase vrátit z5.
Teď se mi to nechce vysvětlovat už je pozdě. 0:57
Upravil/a XXL_cz dne 26.10.2011 00:57
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
donald750 |
Přidané 26.10.2011 14:44
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
No, bohužel jsem to nepochopil. |
|
|