Model nejde otočit
|
donald750 |
Přidané 28.10.2011 21:11
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Potřeboval bych otočit model v ose Z ve VHE, ale nějak se mi nedaří. Brushe, které představují kolizní box se v pohodě otočí. Otáčel jsem to jako celek (cycler_sprite i brushe). Zkusil jsem otočit cycler_sprite i samostatně ale nic.
Upravil/a donald750 dne 28.10.2011 21:12 |
|
|
|
donald750 |
Přidané 02.11.2011 18:12
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Nikdo neví? |
|
|
|
Habax |
Přidané 02.11.2011 18:13
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, ja som s tým mal tiež problém, ani mne to nešlo, ale to neznamená že to nejde |
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.11.2011 18:26
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Model jsi vytvořil ty? Ostatní modely ti jdou otáčet? Jakým způsobem to otáčíš (Za roh entity, kolečko Yawí, kolonka Pitch Yaw Rool)? |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 02.11.2011 18:28
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Dej na ten cycler_sprite properties a nahoře v pravo si nastav úhel v tom černym kolečku.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
J0ck3r |
Přidané 02.11.2011 19:00
|
Člen
Hodnocení: +284 (67%) Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10
|
nwm jestli se pletu ale sprite se otači vždy zamnou, takže se otači furt (teda tak to umě je )
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 02.11.2011 19:23
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Proto cycler_sprite není sprite, ale model.
A sprite se neotáčí vždy, záleží na tom, jakou hexadecimální má hodnotu. Na to bych mohl napsat článek
Upravil/a Dominio dne 02.11.2011 19:23 |
|
|
|
Habax |
Přidané 02.11.2011 19:26
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
alebo napísať návrh článku |
|
|
|
donald750 |
Přidané 02.11.2011 19:50
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Dominio: Ano, model jsem dělal já. Jiné modely také nejdou otočit. Otáčel jsem to přes zkratku CTRL + M.
XXL_cz: Díky moc, to je přesně to, co potřebuji. Nevím, jak jsem to mohl přehlídnout a nevyzkoušet to. Ale ted jsem to zkusil a funguje to.
J0ck3r: No, vzhledem k tomu, že mám FGD, kde je jen cycler_sprite, tak jsem do mapy vložil model (*.mdl) přes tuto entitu a je to dobré. Že by se nějak otáčel za mnou, to opravdu né. |
|
|