fy_cemetery
|
lynx |
Přidané 30.10.2011 11:47
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Nieco starsie.. : fy_cemetery
max wpoly 840
16x player spawn, ale urcena je skor pre mensi pocet hracov (cca do 10) :]
"ambient" a "trigger" zvuky prostredia.
Doba vyroby: cca 4-5 hodin
Kompilacny cas: 3 min. (VHLT)
Náhľad.
|
|
|
|
Dominio |
Přidané 30.10.2011 11:52
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Vypadá pěkně Jsem rád, že je tady nějaký další mapper, který opravdu umí tvořit. Okamžitě ji dej na server! |
|
|
|
lynx |
Přidané 30.10.2011 12:02
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Jasne, už je tam
__________________
|
|
|
|
nomad |
Přidané 31.10.2011 15:58
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
mna by zaujimalo ako je zrobena obloha teda ako su te nazvy ze v predu hore dole vzadu vlavo vpravo
urcite ne desertvpravo,deserthore
|
|
|
|
kunoichi |
Přidané 31.10.2011 16:57
|
Člen
Hodnocení: +15 (73%) Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11
|
krasa su tie stromy tazke? |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 31.10.2011 16:59
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
wow, jsi hodně dobrej mapper
kuoichi - ty stromy jsou nejspíš modely.. |
|
|
|
kunoichi |
Přidané 31.10.2011 17:02
|
Člen
Hodnocení: +15 (73%) Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11
|
ako som si myslela, inak by mu ta mapa nezabrala tak malo casu |
|
|
|
Dominio |
Přidané 31.10.2011 17:05
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Taky si myslím, že nějakej ten čas zabrala tvorba textur, pokud jsi je někde nestáhl, že? |
|
|
|
lynx |
Přidané 02.11.2011 14:18
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Dominio napsal:
Taky si myslím, že nějakej ten čas zabrala tvorba textur, pokud jsi je někde nestáhl, že?
Tak tvorill som z toho, čo som mal k dispozícii z iných map v zložke. K texturam, tie pomniky a kriz, len tie som si vytváral.( Ostatne nemalo zmysel vytvárať, napr. trava, strk).
|
|
|
|
kunoichi |
Přidané 02.11.2011 15:21
|
Člen
Hodnocení: +15 (73%) Příspěvek: 28
Založený: 31.10.11
|
ako si spravil tu "hmlu"? |
|
|
|
lynx |
Přidané 02.11.2011 15:34
|
Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
kunoichi napsal:
ako si spravil tu "hmlu"?
to je sprite.
entita env_sprite, vyberies sprite napr. xsmoke1.spr, nastavis priehladnost (additive) a zvacsis jej "scale" do potrebnej velkosti.
|
|
|
|
madvee-tec |
Přidané 02.11.2011 21:18
|
Administrátor
Hodnocení: +926 (86%) Příspěvek: 542
Založený: 08.05.11
|
Dobrá mapa, akorát ta mlha mi strašně snižuje fps
|
|
|