problem ( base patches )
|
Symb1 |
Přidané 31.10.2011 18:00
|
Člen
Hodnocení: +5 (59%) Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11
|
Mam problem s mapou este som len v polke a mapa pritom nieje velka a uz mam 100k base patches a tym padom sa mapa neda kompilovat ked mam zapnute "RAD" skusal som aj zvacsovat alebo zmensovat jednotlive textury ale menej ako pod 90k base patches sa nedostanem a skusal som aj pomocou batch compilera ale mam rovnaky problem. Bolo by najlepsie keby sa mi niekto skuseny mohol na tu mapu pozriet |
|
|
|
Slovis |
Přidané 31.10.2011 18:52
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
tak:
1) je lepší sem vždycky přihodit kompilační log
2) skus některé facy, které nejsou vidět, oNULLovat
3) přilož sem tu mapu ať na to někdo může kouknout
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Symb1 |
Přidané 31.10.2011 20:15
|
Člen
Hodnocení: +5 (59%) Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11
|
Link na mapu :
http://www.megaup...d=EO4AQW1M
onullovat som skusal ale to mi zredukuje base patches len o 2000 a mne treba 50 000 + mozno mam v mape niekde chybu aj ked spustit ide len musim vypnut "RAD" ked dam kompilovat mapu |
|
|
|
Slovis |
Přidané 31.10.2011 20:28
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
ten link nefunguje
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Symb1 |
Přidané 31.10.2011 21:58
|
Člen
Hodnocení: +5 (59%) Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11
|
pravda ani mne nejde ale zo zaciatku isiel
reup http://www.uloz.t...-toxic-rar |
|
|
|
Slovis |
Přidané 01.11.2011 16:05
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
počkej na radu Backupa nevím co s tím ...
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Backup |
Přidané 01.11.2011 17:28
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Hádej proč je většina surfů uzavřených v jednoduchých skyboxech?
1, na surf se hodí vysoké fps, zpravida čím vyšší, tím lepší
2, half-life engine není stavěný na rozsáhlé detailní prostory; tudíž není divu, že se ti nezkompiluje mapa, která je v podstatě jen jedna místost (func_wall ti nic neoddělí) ve které je navíc shitload detailů mimo mřížku, které jsou ke všemu brushe.
Řešení? Podívej se na klávesnici nad šipky a zkus uhádnout která klávesa chybí:
Insert, Home, End, Page Up, Page Down
Obávám se, že i kdyby se ti mapa zkompilovat podařila, byla by nehratelná kvůli malému fps. |
|
|
|
Symb1 |
Přidané 01.11.2011 18:20
|
Člen
Hodnocení: +5 (59%) Příspěvek: 31
Založený: 25.07.11
|
1. To pre mna nieje ziadna novinka co som testoval mal som stale 131 co je max ( ked este isla mapa zkompilovat ) az ked som zacal robit druhu miestnost skocilo mi base patches z 35k na 70k a dost rapidne sa zacalo zvacsovat po pridani dalsich objektov a nie ziadne leak v mape nemam.
2. Poznam surf mapy ktore su 5x vacsie a maju 20 nasobne viac predmetov bohuzial autori map uz nerobia tak casto mapy je tazke ich zkontaktovat a popytat o radu, tak nic budem skusat dalej
Kazdopadne cenim si ochotu ze si sa pozrel na mapu
|
|
|
|
Backup |
Přidané 01.11.2011 21:17
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Jestli tu mapu chceš dokončit, můžeš zkusit místo toho skla které je mezi místnostmi (func_wall) hodit nějaké obyč. brushe, ať tam není vidět. Naopak ten bordel na spawnu a ty znaky na stěnách bych převedl na func_wall. Pokud by to ani tak nepomohlo, můžeš ještě zkusit vyměnit ty stěny za skybox (textura sky), čímž by ti odpadly i problémy s nasvícením - místo všech entit light bys tam hodil jedno light_environment. |
|
|