tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Error
VibleX4
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 14:41
Člen

Hodnocení: -3 (33%)
Příspěvek: 6
Založený: 04.11.11

CModelLoader::Map_IsValid: 'moje' is not a valid BSP file
map load failed: moje not found or invalid

Nevíte co to je za error? Zobrazí se když mapu chci spustit v cs-ku ;)

LOG:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\hammer\maps\moje.map" "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje.map"


** Executing...
** Command: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlcsg.exe "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"
Entering D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
50%... (0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
50%... (0.00 seconds)

Including Wadfile: \hry\nainstalovane\couter strike source\counter-strike source\hammer\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
Using Wadfile: \hry\nainstalovane\couter strike source\counter-strike source\hl2\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (223 textures in wad)
Using Wadfile: \hry\nainstalovane\couter strike source\counter-strike source\hl2\halflife.wad
- Contains 3 used textures, 100.00 percent of map (3116 textures in wad)

Texture usage is at 0.03 mb (of 4.00 mb MAX)
0.03 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlbsp.exe "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 13 (0.00 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje.prt'
SolidBSP [hull 1] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 2] 13 (0.00 seconds)
SolidBSP [hull 3] 13 (0.00 seconds)
0.01 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlvis.exe "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"
1 portalleafs
0 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]


BasePortalVis:
(0.00 seconds)
LeafThread:
(0.00 seconds)
average leafs visible: 0
g_visdatasize:3 compressed from 1
0.00 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\hlrad.exe "D:\Hry\Nainstalovane\Couter Strike Source\Counter-Strike Source\cstrike\maps\moje"

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'D:\Hry\NAINST~1\COUTER~1\COUNTE~1\hammer\lights.rad']

16 faces
Create Patches : 152 base patches
0 opaque faces
2958 square feet [425984.00 square inches]
1 direct lights

BuildFacelights:
50%... (0.00 seconds)
visibility matrix : 0.0 megs
BuildVisLeafs:
(0.00 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
Transfer Lists : 17696 : 17.70k transfers
Indices : 960 bytes
Data : 70784 : 69.13k bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
FinalLightFace:
50%... (0.03 seconds)
1.02 seconds elapsed

----- END hlrad -----



+1
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 14:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Možná by to mohlo být tím, že to máš mapu pro CS:S a tvoříš to ve VHE 3.5 (tedy přesněji bych to viděl na rozdíl mezi kompilačními tooly). Stáhni si VHE 4.1
Upravil/a Dominio dne 04.11.2011 14:53
±0
 
VibleX4
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 14:49
Člen

Hodnocení: -3 (33%)
Příspěvek: 6
Založený: 04.11.11

Ano tvořím pro Source, taky o source mi jde.
Stahnul jsem si ten váš ,,Blíček"
Nevím jak bych musel upravit 4.1 abych tam měl textury..
Upravil/a VibleX4 dne 04.11.2011 14:50
±0
 
Slovis
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 14:53
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Takže, Zdravím vítej u nás

1a ) csko i složku s hammerem bych přesunul přímo na D:\ (tzn. třeba D:\csko a D:\hammer
1b ) je to z toho důvodu že vhe nemá rádo dlouhé "cesty" a různé znaky v "cestě" např. +;-;i mezery někdy;apod.

2 ) kompiluješ na expert?

3 ) skus znova skompilovat
Upravil/a Slovis dne 04.11.2011 14:53
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
VibleX4
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 14:53
Člen

Hodnocení: -3 (33%)
Příspěvek: 6
Založený: 04.11.11

Tak už snad vím jak dál.
Stahuju si sourceSDK přes torrent (1.17GB) už hodinu, ale až těď vím k čemu mi bude. ;)


EDIT:// Takže bude mi tedy k něčemu sourceSDK?
Hru mám přesunutou níže(D:cstrike/...)
Kompilace na expert? (NEvím o co se jedná)
Zkoušel jsem to víckrát.

Dotaz: Mám tedy updatovat na 4.1?
Upravil/a VibleX4 dne 04.11.2011 14:57
±0
 
Slovis
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 15:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

aha sory já sem si nevšimnul že se jedná o mapu do CS:S já se zajímám spíš o tvorbu do 1.6

a kromě toho sourceSDK máš tady
Upravil/a Slovis dne 04.11.2011 15:06
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
VibleX4
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 15:22
Člen

Hodnocení: -3 (33%)
Příspěvek: 6
Založený: 04.11.11

Slovis napsal:
aha sory já sem si nevšimnul že se jedná o mapu do CS:S já se zajímám spíš o tvorbu do 1.6

a kromě toho sourceSDK máš tady


Ale i tak děkuji za ochotu ;)
±0
 
amater1001
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.11.2011 16:57
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

Nastavení hammru 4.1
http://cs-mapping...php?t=3540
:)
VHE41LAb
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes