updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, vyskytl se mi problém, že kompilace, která normálně na mém PC trvá kolem 4 minut, je nyní hotová asi za 2 minuty, výsledný soubor BSP je o dost menší, než býval předtím a po spuštění mapy v CS je celá mapa přesvícená jako tomu někdy bývá, když je tam LEAK, ale v logu o Leaku nic není. Alespon tam není napsán takový ten text "A LEAK is a hole in the map......" . Používám ZHLT. V logu není žádný error. Zato tam je ale něco jiného:
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4406 (6.46 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del.prt'
SolidBSP [hull 1] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2370,629,-2224)-(2411,647,-2080)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3334 (3.13 seconds)
SolidBSP [hull 2] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2416,668,-2228)-(2424,670,-2076)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2354,645,-2228)-(2395,663,-2076)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3155 (2.71 seconds)
SolidBSP [hull 3] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2370,629,-2242)-(2411,647,-2062)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3752 (4.14 seconds)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (-70,-43,-35)-(62,-41,-35)
Reduced 5062 texinfos to 3711
Reduced 37 texdatas to 36 (1632 bytes to 1588)
Reduced 10046 planes to 3215
22.76 seconds elapsed
že tys stahoval prefaby ? já když si stáhl auto a namnožil ho tak mi to taky dělalo to samý.. Možnosti
1. Nekruť s prefabama (neotáčej je jinak než o 90° v x/y)
2. Jestli jich tam máš víc, tak jich uber, nebo smaž všechny.
3. Jestli tam nic takovýho nemáš tak zkus odškrtnout z kompilace na expert to druhý odsdola (pts)
Jinak mě teď narychlo nic nenapadá. Když žádná z možností nepůjde tak sem hoď rmf a já to zkontroluju.
Mixed face contents in leafnode - máš nejspiš více textur (jinych nebo pohyblivých jako voda ,láva atd.)na jednom brushi ,což je problem.
Jedna textura na jeden brush + onulovani zbyvajících faců určí jednoznačny material toho brushe
Upravil/a amater1001 dne 09.11.2011 20:24
VHE41LAb
Ne, tohle je taková blbost která se píše u VHLT kompilátorů. Myslim že to zanamená to, že se překrývají 2 brushy a přeblikává mezi nima jejich textura. Ale to je neškodný, to se mi u kompilace někdy vypisuje třeba i 50x když mám velkou mapu.
Dej sem do spoileru výpis s kompilace a podívej se ještě do Check for problems jestli tam němáš nějakou chybu.
Upravil/a XXL_cz dne 09.11.2011 21:09
Řešení časté chyby: Správné umístění cska a hammeru
H: Mám tam nanejvíš svoje vlastní modely židlí, které jsem natočil o 204° ... srovnal jsem to na 0° ale nepomohlo to. Ale myslím si, že tím to nebude, protože už tam ty židle (a lavice) nějakou dobu mám a nědělalo to problém... až od chvíle, co jsem dělal zábradlí (částečně průhledná textura na brushové entitě func_wall) a co jsem zkopíroval jedno patro budovi a dal jsem ho jako 2. patro. Ale dělal jsem ještě nějaké další úpravy, už přesně nevím jaké. Oba příkazy začínající na Copy mám odškrtlé.
B: Už od začátku, co dělám tu mapu dělám to, že mám několik brushů, které: ze zhora mají texturu podlahy, ze spoda texturu stropu a některé mají ještě jinou texturu z boku a nikdy mi to problém nedělalo. Takže jak říkáš ty, tak by na 1 brush (na všech minimálně 6 faců) měla být jen jedna textura nebo nanejvíš některé facy onulované?
X: Žádný problém tam není.
Spoiler:[ZobrazitSchovat]
hlcsg v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLTVL~1\tools\hlcsg.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del"
Arguments: "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del" -low -wadautodetect
Entering c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
reset logfile [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max lighting memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ off ] [ off ]
clip hull type [ simple ] [ simple ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.000 ] [ 0.000 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
map scaling [ None ] [ None ]
light name optimize [ on ] [ on ]
UTF8 game_text [ on ] [ on ]
Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\sps_kh.wad
- Contains 32 used textures, 84.21 percent of map (51 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\halflife.wad
- Contains 6 used textures, 15.79 percent of map (3116 textures in wad)
"wad" is "sps_kh.wad;halflife.wad;"
Texture usage is at 0.59 mb (of 32.00 mb MAX)
10.73 seconds elapsed
----- END hlcsg -----
hlbsp v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLTVL~1\tools\hlbsp.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del"
Arguments: "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del" -low
Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noinsidefill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 65536)
remove hull 2 [ off ] [ off ]
SolidBSP [hull 0] 500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...4000...4406 (7.37 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del.prt'
SolidBSP [hull 1] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2370,629,-2224)-(2411,647,-2080)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3337 (3.16 seconds)
SolidBSP [hull 2] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2354,645,-2228)-(2394,663,-2076)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3161 (2.46 seconds)
SolidBSP [hull 3] Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (2370,629,-2242)-(2411,647,-2062)
500...1000...1500...2000...2500...3000...3500...3751 (3.90 seconds)
Warning: Mixed face contents in leafnode ( -1 and -2 ) at (-70,-43,-35)-(62,-41,-35)
Reduced 5063 texinfos to 3712
Reduced 37 texdatas to 36 (1632 bytes to 1588)
Reduced 10046 planes to 3215
22.96 seconds elapsed
----- END hlbsp -----
hlvis v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLTVL~1\tools\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del"
Arguments: "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del" -low
1627 portalleafs
3823 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
BasePortalVis:
(2.22 seconds)
LeafThread:
(37.31 seconds)
average leafs visible: 136
g_visdatasize:80457 compressed from 331908
39.71 seconds elapsed
----- END hlvis -----
hlvis v3.4 VL23 (Jan 7 2011)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (vluzacn@163.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\PROGRA~1\ZHLTVL~1\tools\hlvis.exe "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del"
Arguments: "c:\program files\steam\steamapps\donald7500\counter-strike\cstrike_czech\maps\de_sps_kh_a_del" -low
1627 portalleafs
3823 numportals
-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 33554432 ] [ 33554432 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Low ] [ Normal ]
fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ off ] [ off ]
BasePortalVis:
(2.18 seconds)
LeafThread:
(36.90 seconds)
average leafs visible: 136
g_visdatasize:80457 compressed from 331908
39.22 seconds elapsed
Je tam problém, kompiluješ 2x VIS místo kompilování RADu. Buď máš špatně zvolený soubor v nastavení, nebo máš špatně ten řádek v "kompilaci na expert".
Bože, měl jsem v nastavení překlep v cestě k hlrad.exe a proto to nešlo. Vůbec jsem v logu nepostřehl, že je tam 2x VIS... nenapadlo mě, že když je špatná cesta, že to nenapíše žádný error a tak mě ani nenapadlo, že by něco bylo špatně.
Jenže ted mi to zase napsalo Error: Exceeded MAX_PATCHES. Už jsem se s tímto jednou setkal, ale nyní nemám čas to řešit. Když si nebudu vědět rady, tak sem napíšu. Zatím díky Backupovi za radu.
Abych se také ozval, pomohlo mi onulovat zbytečné facy. Takže zatím nemám žádný problém, se kterým bych si nevěděl rady. Ještě jednou díky hlavně Backupovi a ostatním také díky za snahu mi pomoci.