tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Každé kolo každá bedňa iné hp
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 16:13
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Čaute!
Neviete ako urobiť, aby mala každá bedňa na začiatku kola HP (niektoré môžu mať aj rovnako) náhodné, v rozmedzí napr 150 - 550???
±0
 
Lentilko
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 20:01
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

To myslíš jako u func_breakable ?
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 20:09
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Přemejšlel jsem nad nějakým trikem, jak by to šlo, ale to nejspíš nepůjde. Teda napadá mě způsob, mapa na více částí, a pak ze spawnu náhodný port někam do jedné z částí, které by byly stejné, ale při hezčí/větší mapě něpoužitelé.

Nebo kdyby ta bedna nemusela bouchat, nepadali z ní kusy a neodkazovala na target, tak by to asi šlo.
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 20:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Možná by šlo, když by se tam dalo víc env_beamů. Každej by byl neviditelnej, ubíral by různý počet hp a všechny by mířily doprostřed té bedny.

A na začátku každýho kola by se náhodně aktivoval jeden z těch env_beam podle tohoto článku.

Já bych asi rači použil ten 1. způsob náhody.
Upravil/a XXL_cz dne 11.11.2011 22:30
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 20:49
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

.. no ale si predstav robiť to z cca 100 bedňami (nová hra na jaile :D )!
ale ak to pôjde, tak to urobím stoj čo stoj :)
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 20:58
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

No, pokud tam chceš dát více jak 20 beden, tak ti to dá hodně práce :D Mimochodem, dej si pozor aby jsi nepřekročil maximální počet entit :)
±0
 
Habax
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 21:02
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no... to bude tiež asi problém... a aký je?
@Lentilko: áno
Upravil/a Habax dne 11.11.2011 21:11
±0
 
Habax
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 21:12
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Dominio napsal:

Nebo kdyby ta bedna nemusela bouchat, nepadali z ní kusy a neodkazovala na target, tak by to asi šlo.


stačí ju dať na klasické func_breakable, nie?
±0
 
Dominio
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 21:41
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Stejně by se musela poiužít náhoda.
Takže to řešení od XXL_cz je asi nejlepší.
+1
 
KoRis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 21:47
Člen

Hodnocení: +1548 (83%)
Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10

já jen přemýšlím - truger_hurt ubírá HP i func_breakablům ? o.O
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________

XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
+1
 
XXL_cz
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 22:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Jestli se bojíte že pro každou bednu se bude muset vyrobit vlastní náhoda tak nemusí, může se dát pro všechny stejná, ale to by pak měly každý kolo všechny bedny stejný počet náhodnýho hp.

Já bych to asi udělal tak, že bych třeba na 20 beden udělal 5 náhod a pro 4 bedny by platila 1 náhoda. ale u každé s těch 4 beden by byly přeházené názvy těch anv_beamů aby neměli všechny 4 bedny stejně hp.

Pak by se dalo poznat podle 1 bedny kolik má těch zbývajících 3 beden v té skupině hp ale to je detail. a to by asi nikdo neskoumal.


@KoRis: Nejsem si jistej, ale myslim že ne. Myslim že to de jenom u func_pushable
Upravil/a XXL_cz dne 11.11.2011 22:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+4
 
Habax
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.11.2011 22:54
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

super XXL_cz!

a teraz mi to vysvetli ako nomadovi pls :D :D
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 32

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes