Každé kolo každá bedňa iné hp
|
Habax |
Přidané 11.11.2011 16:13
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Čaute!
Neviete ako urobiť, aby mala každá bedňa na začiatku kola HP (niektoré môžu mať aj rovnako) náhodné, v rozmedzí napr 150 - 550??? |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 11.11.2011 20:01
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
To myslíš jako u func_breakable ? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 11.11.2011 20:09
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Přemejšlel jsem nad nějakým trikem, jak by to šlo, ale to nejspíš nepůjde. Teda napadá mě způsob, mapa na více částí, a pak ze spawnu náhodný port někam do jedné z částí, které by byly stejné, ale při hezčí/větší mapě něpoužitelé.
Nebo kdyby ta bedna nemusela bouchat, nepadali z ní kusy a neodkazovala na target, tak by to asi šlo. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.11.2011 20:33
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Možná by šlo, když by se tam dalo víc env_beamů. Každej by byl neviditelnej, ubíral by různý počet hp a všechny by mířily doprostřed té bedny.
A na začátku každýho kola by se náhodně aktivoval jeden z těch env_beam podle tohoto článku.
Já bych asi rači použil ten 1. způsob náhody.
Upravil/a XXL_cz dne 11.11.2011 22:30
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.11.2011 20:49
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
.. no ale si predstav robiť to z cca 100 bedňami (nová hra na jaile )!
ale ak to pôjde, tak to urobím stoj čo stoj |
|
|
|
Dominio |
Přidané 11.11.2011 20:58
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
No, pokud tam chceš dát více jak 20 beden, tak ti to dá hodně práce Mimochodem, dej si pozor aby jsi nepřekročil maximální počet entit |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.11.2011 21:02
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no... to bude tiež asi problém... a aký je?
@Lentilko: áno
Upravil/a Habax dne 11.11.2011 21:11 |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.11.2011 21:12
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Dominio napsal:
Nebo kdyby ta bedna nemusela bouchat, nepadali z ní kusy a neodkazovala na target, tak by to asi šlo.
stačí ju dať na klasické func_breakable, nie? |
|
|
|
Dominio |
Přidané 11.11.2011 21:41
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Stejně by se musela poiužít náhoda.
Takže to řešení od XXL_cz je asi nejlepší. |
|
|
|
KoRis |
Přidané 11.11.2011 21:47
|
Člen
Hodnocení: +1548 (83%) Příspěvek: 420
Založený: 09.08.10
|
já jen přemýšlím - truger_hurt ubírá HP i func_breakablům ? o.O
"Chytněme bigna do pytle a deportujme zpět do Maďar"
___________________________________________________
XMPP: JanNutil@jabbim.pl
ICQ: 596-387-879
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 11.11.2011 22:27
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Jestli se bojíte že pro každou bednu se bude muset vyrobit vlastní náhoda tak nemusí, může se dát pro všechny stejná, ale to by pak měly každý kolo všechny bedny stejný počet náhodnýho hp.
Já bych to asi udělal tak, že bych třeba na 20 beden udělal 5 náhod a pro 4 bedny by platila 1 náhoda. ale u každé s těch 4 beden by byly přeházené názvy těch anv_beamů aby neměli všechny 4 bedny stejně hp.
Pak by se dalo poznat podle 1 bedny kolik má těch zbývajících 3 beden v té skupině hp ale to je detail. a to by asi nikdo neskoumal.
@KoRis: Nejsem si jistej, ale myslim že ne. Myslim že to de jenom u func_pushable
Upravil/a XXL_cz dne 11.11.2011 22:38
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.11.2011 22:54
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
super XXL_cz!
a teraz mi to vysvetli ako nomadovi pls |
|
|