updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, jednou už jsem si udělal vlastní texturu s průhledným pozadí. Nyní jsem chtěl udělat další a nedaří se mi.
- Pročetl jsem si celé toto téma
- Ve VHE brush s příslušnou texturou vždy převedu na entitu func_wall a nastavím na solid a amount na 255.
- Obrázek ukládám se znakem { v názvu, takže výsledný název je například: {A.bmp ...a ten teprve dávám do Wally
- Velikost obrázku je 256 x 192 (zkoušel jsem i 128 x 96), převedl jsem ho na indexované barvy (zkoušel jsem počty barev 70, 255, 256) před uložením do nějakého formátu.
- Protože ta textura předtím byla uložená do formátu tga a fungovalo to, tak jsem zkusil uložit obrázek s modrým pozadím (0000ff) a s průhledným pozadí (to se při převodu na indexované barvy převedlo na bílou barvu) do formátu tga
- Pak jsem zkoušel opět s modrým i s průhledným pozadí uložit do bmp, ale kupodivu ani to nefunguje
- Zkusil jsem ještě s průhledným pozadí uložit do png
Prostě jsem zkusil všelijaké kombinace ale textura se ve hře zobrazuje s bílým nebo modrým pozadí (podle toho zda jsem použil průhledné nebo modré pozadí). Textury dělám přes Wally. Obrázek je udělaný v Adobe Photoshop CS5. Takže pokud jsem nezapomněl něco napsat, tak je tu vše, co jsem zkoušel a použil.
Ono totiž nezáleží na té barvě, ale hlavně na pozici v paletě - musí mít index 255. Jestli umíš trošku anglicky, tak tady je tutor jak toho docílit. Jestli ne, tak na to můžu napsat článek v češtině, ale nějakou to nějakou chvilku potrvá.