tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

10.09.2017 11:02:59
Mohli tam byt nastavenia textur (scale, y a z) a samotne textury, ale dakujem velmi! ;)
±0


09.09.2017 16:11:24
Tady jsem ti to dekompiloval ve winbspc: http://backup.4fa...khouse.map
±0


29.08.2017 16:36:39
{
"wad"
"mapversion" "220"
"MaxRange" mam tam len toto, mapa nejde ani skompilovat. Je to mapa cs_crackhouse.
±0


29.08.2017 10:16:03
Ok dik, skusim. Potrebujem skopirovat len velky barak, mne niejako nevychadza ako z original mapy.
±0


27.08.2017 23:20:10
Při tom načítání map souboru může být problém v tom, že obashuje příliš dlouhý seznam wadů - zkus ten soubor otevřít v textovém editoru a vymazat řádek začínající "wad" včetně uvozovek (bude jeden z prvních). Při nejhorším to bsp hoď do fóra.
+1


22.08.2017 10:31:20
No, ano. Ked idem cez WinBSPC, tak to pri dekompilacii padne, cez BSP2MAP to ide, ale ak mapu otvorim v hammeri, tak hammer padne pri nacitavani mapy.
±0


21.08.2017 21:38:38
Jak zamknutá? Jak nejde zkompilovat?

Ten assault jsem nahrál do toho threadu, viz panel diskuze fóra vpravo.
+1


19.08.2017 18:17:45
Neda sa niejako odomknut "zamknuta" mapa, ktoru nejde skompilovat? Potrebujem jeden projekt aby som vedel presne unity.
±0


19.08.2017 16:15:55
Bez si predavat svoje lacne pluginy lacnym portalom ako je napriklad mix-arena, a mna nechaj na pokoji :D
±0


18.08.2017 17:06:30
Na takovou úroveň bych se nesnížil :D na úroveň acka, to je hodně nízko.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
nezobrazí cycler_sprite
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 14:59
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Neviete prečo mi v csku nezobrazí cycler_sprite?

Vo VHE:

www.upnito.sk/0/fsxwpx5un6hx4dvbejkfa9xtad9rde83.jpg

V Csku:

www.upnito.sk/0/6f4m59j4vkn4jafmrjqvmyeknsg9d4m9.png
Upravil/a Habax dne 23.11.2011 15:00
±0
 
Backup
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 15:18
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Nemají ty cycler_sprite origin (střed) uvnitř brushe?
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 16:41
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

má, ale prečo?

www.upnito.sk/0/82jc7pxrwn58n7hyssuv7ubew53yrvtp.png
+1
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 16:59
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když má model ten střed v brushi, tak se nezobrazí.
Pokud nevíš jak to teď vyřešit, stačí otočit brush o 180stupňů. Nebo ho nějak posunout prostě aby neměl střed v brushi.
No, četl jsem tuhle tému dříve než Backup, nevěděl jsem čím to ale nenapadlo mě, že ten model to má tak zjebané nastraně :D
Upravil/a Dominio dne 23.11.2011 16:59
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:13
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

to je super, ale ja to nemám ako posunúť ani otočiť... Nemám priestor...
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:15
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Jenom ten model otočit o 180stupňů v osách X Y. Tam přece místo máš. Jako aby ten střed byl přibližně tam, kde máš to sklo...
-Je to jen řešení tvého problému, šlo by to i jinak, třeba otočit celou mapu o 180stupnů, .. :D
Mám rád sušenky.
+1
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Habax
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:19
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no, skúsim to každopádne díky... :D
±0
 
Backup
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:32
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5272 (95%)
Příspěvek: 1203
Založený: 12.12.09

Nepoužívej p_ model, ale w_ model, ten má ten střed správně.
+3
 
http://backup.tvorbamap.cz/
donald750
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 17:58
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Tak mě napadá, nešlo by ten model upravit třeba v kHED? Vím, že když jsem si dělal vlastní modely, tak že to, kde se ve hře zobrazí model záleží na poloze, ve které je model v kHEDu. Pokud se v kHEDu model posune, tak bude o to samé posunut model ve hře aniž by se hýbalo s entitou cycler_sprite.
±0
 
Slovis
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 19:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

ale to by je potom ,pokud se nemýlím, museli všichni stahovat
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 20:01
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Kdyby dal stejný název, tak by to buď nahládilo nějakej ten super error s tím, že maj jiné modely, nebo by to šlo (entity se čtou z BSP serveru, ne klienta)
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
XXL_cz
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 23.11.2011 20:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

No tak si zkuste změnit p_ model vy blázni a uvidíte co se stane. :D Třeba tu zbraň bude mít zabodlou v zádech a nebo v prdeli. :D A nebo to vůbec nebude fungovat, protože odstraníte Kosti od ruk pro hráče co jí má držet a pak na ni nebudou platit animace.

Prostě tam za to sklo dej w_ model, to je ten, co leží na zemi. A ten by měl mít střed na spodku té zbraně a né někde půl metru od ní.
Upravil/a XXL_cz dne 23.11.2011 20:56
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Habax
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 05:18
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

už je to vlastne jedno, otočenie pomohlo... v buducnosti použijem w_.
A ešte jedna otázka.
Vytvoril som si entitu player_weaponstrip a name weaponstrip (sťahoval som Slovisove automaty a guny a pozeral som princíp) a stále môžem zobrať všetky zbrane...

ale prečo? ja to tak nechcem... :)

AKO INSPIRACIU MAM TENTO CLANOK :D

(a btw, Slovis, neviem prečo si tam dával multi_manager, lebo s ním mi zbraň nezobralo a keď som to urobil bez mm, tak to ide...)
Upravil/a Habax dne 24.11.2011 05:23
±0
 
XXL_cz
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 10:08
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2961 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

weapon strip bere dycky všechno, pak si musíš nastavit třeba game_player_equip aby ti to dalo nějaký zbraně.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
Slovis
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 13:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

dělal sem ho poměrně dávno, takže nwm jak to tam přesně je, ale řekl bych, že sem ho tam dal proto, aby ti to prve vzalo zbraň a pak ti dalo jiné. a kdybych to dal na stejné name tak nevím co by se stalo.

P.S. můžu se mýlit už je to fakt dávno
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:38
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

XXL_cz:

áno, jeden game_player_equip tam mám, ale nerozumieš? Ja môžem zobrať všetky zbrane z automatov a nie len vždy jednu, tu konkretnu...
±0
 
Slovis
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

proto je tam ten game_weaponstrip a mm
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 14:52
Avatar člena

Roztomilej mapper :*

Hodnocení: +2958 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Takže když poklikáš všechny, tak ti to dá všechny zbraně které tam máš? Tak na každé tlačítko dej multimanager, kterej aktivuje weapon strip a pak aktivujegame_player_equip.
Mám rád sušenky.
±0
 
www.dominio.tvorbamap.cz
Habax
#19 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 15:29
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

ale keĎ som to tak natavil, tak to nezobralo zbraň

(func button, target zbran1
game_player_equip, name zbran1
mm, mm_zbran1
player_weaponstrip, name weapon strip)

==> tak to mal slovis a tak to nešlo
±0
 
Gordon Freeman
#20 Vytisknout diskuzi
Přidané 24.11.2011 15:46
Avatar člena

Záškodník

Hodnocení: +826 (68%)
Příspěvek: 512
Založený: 06.01.11

nebo muzes jeste zkusit buton na multi manager nastavit v nem jako prvni weapon strip a s malym spozdenim (0.01) nastavit aby se aktivoval game player equip
Upravil/a Gordon Freeman dne 24.11.2011 15:47
Mam rád banány.
WWW.Databáze-her.cz
±0
 
Vytvaří se
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

CS:GO - Úprava ...

(EMINEM)
bullet.gif

Moje začátky

(Backup)
bullet.gif

Exceeded MAX_PA...

(Backup)
bullet.gif

Vaše kompil...

(TheLaoming)
bullet.gif

Problém se zbra...

(latins)
bullet.gif

batch compiler

(Backup)
bullet.gif

problem s RAD

(Backup)
bullet.gif

problém s .pts

(Backup)
bullet.gif

Mapa se...

(Gordon Freeman)
bullet.gif

nazdar

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 915
bullet.gif Nejnovější člen: Grakon