tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

tvorbamap.cz :: Vaše tvorba :: Mapy
 Tisk diskuze
surf_exteme
tom711
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 13:54
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

zatial iba log mapa sa doraba


Spoiler:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme" -wadautodetect

hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlcsg.exe "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme"-wadautodetect
Entering c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadfiles not in use by the map will be excluded
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.69 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (1.28 seconds)

Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6\valve\halflife.wad
- Contains 19 used textures, 70.37 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
- Contains 3 used textures, 11.11 percent of map (123 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\counter-strike 1.6\cstrike\de_piranesi.wad
- Contains 5 used textures, 18.52 percent of map (160 textures in wad)

Texture usage is at 0.35 mb (of 4.00 mb MAX)
2.23 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme"

hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlbsp.exe "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 4096)


BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme.prt'
2.73 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme" -sparse

hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (merlinis@bigpond.net.au)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\PETER1~1\Plocha\VALVEH~1\hlrad.exe "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme"-sparse

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Sparse ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ off ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


Warning: No vis information, direct lighting only.
11156 faces
Create Patches : 82493 base patches
0 opaque faces
1164612 square feet [167704240.00 square inches]
295 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (84.52 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.16 seconds)
87.58 seconds elapsed [1m 27s]

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme.bsp" "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\surf_extreme.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\peter 1\plocha\valve hammer editor\surf_extreme.pts" "C:\Program Files\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\surf_extreme.pts"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\COUNTE~1.6\hl.exe
** Parameters: +map "surf_extreme" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

Upravil/a Backup dne 27.06.2010 15:39
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 14:04
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

a este demo (neni to final versia)
tom711 přiložil následujíci soubor:
surf_extreme.bsp
Upravil/a tom711 dne 27.06.2010 14:14
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 14:07
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

a sakra je tam zle info_plazer start
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
Backup
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 14:50
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

proč posíláš log, když v něm není chyba?
±0
 
http://backup.tvorbamap.cz/
tom711
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 27.06.2010 18:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

to aby ste vydeli ze tam je 295 svetel pac xpun nechtel verit
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
dragonx
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2010 14:12
Avatar člena

Administrátor

Hodnocení: +349 (77%)
Příspěvek: 41
Založený: 20.02.10

to se neda snad projet jak jedes to s tim modrym svetlem tam je nekde port ? nebo se musi skocit primo na tu vlnu,což je nemožne
Watashi wa Baka Baka!
±0
 
tom711
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.07.2010 16:44
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

kolky lvl??
±0
 
Www.kockagame.blogspot.com
tom711
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.07.2010 08:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1423 (79%)
Příspěvek: 597
Založený: 12.06.10

tak a je tu final versia mojej naj mapy

nieco k nej:

Solids: 1063
Faces: 6130
Point entity: 354
Solid entity: 156
Unique textures: 33
Texture memory: 0,97MB
Wad:

zhlt.wad
halflife.wad
de_piranesi.wad
csstrike.wad

KOMPILACIA (koniec RADu)

12047 faces
Create Patches : 87603 base patches
0 opaque faces
1234079 square feet [177707488.00 square inches]
297 direct lights

BuildFacelights:
(58.72 seconds)
BuildVisLeafs:
(176.70 seconds)
visibility matrix : 46.3 megs
MakeScales:
(324.88 seconds)
SwapTransfers:
(9.91 seconds)
Transfer Lists : 141081558 : 141.08M transfers
Indices : 49407792 : 47.12M bytes
Data : 564326232 : 538.18M bytes
GatherLight:
(3.02 seconds)
FinalLightFace:
(2.84 seconds)
579.83 seconds elapsed [9m 39s]

----- END hlrad -----

Na sv_airaccelerate je to prejditelne!
Tak parte do sytosti:D:D
tom711 přiložil následujíci soubor:
surf_extreme_1.bsp
Upravil/a tom711 dne 08.07.2010 09:12
+1
 
Www.kockagame.blogspot.com
Backup
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.07.2010 20:15
Avatar člena

Hlavní Administrátor

Hodnocení: +5310 (95%)
Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09

hmm nic moc RAD, můj rekord je 50 minut (ještě na starém pc 900 MHz)
+1
 
http://backup.tvorbamap.cz/
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 2

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes