tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

18.09.2021 09:34:59
ide o zmenu predvolenej zbrane po spawne, vidím že forum je už hodne dlho mrtve, no aj napriek tomu som tam začal tému, tak ak by niekto vedl poradiť, vopred ďakujem :) a dojdite zastrielat na http://BRUT.me :@
±0


18.09.2021 09:32:13
Caute Borci :) žije to tu ešte? aspoň kúsok? ja som z BRUT.me Portálu, asi posledného živého na skcz scéne, ktorý sa zaoberá aj gldsrc hrami, máme aj online servery, robíme na prerábke mapy a nevieme si s jednou vecou pomôcť.
±0


14.07.2021 10:26:34
škoda že chcípnul jabber chat. Od té doby je tu všemu konec definitivní.
±0


15.06.2021 13:19:19
mňa by zaujímalo, či sem Backup ešte niekedy chodí. Škoda, že už nemá Twitter účet.
±0


02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
+1


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
env_snow
nomad
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 15:15
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"
Entering c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.19 seconds)

Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\halflife.wad
- Contains 6 used textures, 60.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\vanoce.wad
- Contains 4 used textures, 40.00 percent of map (5 textures in wad)

Texture usage is at 0.37 mb (of 4.00 mb MAX)
0.25 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 315 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.prt'
SolidBSP [hull 1] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect


----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -extra

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-extra
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\vanoce.bsp"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hl.exe
** Parameters: +map "vanoce" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1 -steam


co s tym? poradite? mam tam env snow bez tej entiti to ide
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
nomad
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 15:18
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

tvl ja to nechapu nemam tam zadne divne brushe a ono sa to do..
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Slovis
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 15:32
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

něco si řezal nebo posunoval vertexy a nebo si vložil nějaký divný prefab
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
bign
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 15:32
Člen

Hodnocení: +89 (63%)
Příspěvek: 128
Založený: 10.06.10

BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.prt'
SolidBSP [hull 1] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex

nejaký chybný face (asi má moc malé rozmery) radim ti sa kuknuť do cheek for problems...
How does the fox feel?
±0
 
www.bignmaps.yw.sk
nomad
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 15:34
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

jzs chcek for porlmes nenasile nic a vertexom som iba naklanal stenu
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 16:12
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nemáš nějak extrémě scale-nutou texturu? Pohybuju, že by to dělal ten env_snow (protože error hlásí ohledně faců, a env_snow jich má velmí málo), takže, bez té entity to taky nefunguje, že? -odpověd na ShoutBox
Upravil/a Dominio dne 01.12.2011 19:42
±0
 
Lentilko
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 16:46
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +403 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

nomad napsal:
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"
Entering c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.03 seconds)
SetModelCenters:
50%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.19 seconds)

Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\halflife.wad
- Contains 6 used textures, 60.00 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\vanoce.wad
- Contains 4 used textures, 40.00 percent of map (5 textures in wad)

Texture usage is at 0.37 mb (of 4.00 mb MAX)
0.25 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 315 (0.08 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.prt'
SolidBSP [hull 1] Error: Exceeded MAX_LEAF_FACES
Description: This error is almost always caused by an invalid brush, by having huge rooms, or scaling a texture down to extremely small values (between -1 and 1)
Howto Fix: Find the invalid brush. Any imported prefabs, carved brushes, or vertex manipulated brushes should be suspect


----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-full
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.log for the cause.

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -extra

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-extra
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.log for the cause.

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\vanoce.bsp"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hl.exe
** Parameters: +map "vanoce" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1 -steam


co s tym? poradite? mam tam env snow bez tej entiti to ide

Dominio, čti ;P
Upravil/a Lentilko dne 01.12.2011 16:48
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Slovis
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 18:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

no ... myslím, že bude jednodušší když ji sem dáš ať ji můžeme zkouknout
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
nomad
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:06
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

Slovis napsal:
no ... myslím, že bude jednodušší když ji sem dáš ať ji můžeme zkouknout


ok mas pravdu mam vlastne textury
nomad přiložil následujíci soubor:
vanoce.rar
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Dominio
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:33
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Sakra, koukni se přece jaký na těch texturách máš scale...! Tohle není žádný CryEngine... Dej tam nějaké přijatelnější scale....
Ani jsem to nekompiloval, to by byla doba na tak primitivní část mapy...
Prostě jsi překročil limit, mě to s normálním scalem funguje.
Upravil/a Dominio dne 01.12.2011 19:34
+1
 
Slovis
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

NEDÁVEJ TAK MALÉ SCALE U TEXTUR!!!

změnil jsem scale textur a jede v pohodě
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
nomad
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:37
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

tak jak to mam upravit mi povec aby to nevyzeralo tak divne ze su textury nepresne ja som urobil maly stvorec dal FIT a roztiahol som to
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-2
 
Slovis
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:39
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

když vytváříš své textury tak jim dej menší rozměr nebo zvětši mapu
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Dominio
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 19:46
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Vytvoř texturu takovou, jakou jí chceš mít ve hře.
Scalem to pak ve VHE neupravuj do takových extrémů. Vytvoř si třeba texturu 256x512 (ale ne 512x512, protože to dává 262144, což je docela šílený)
±0
 
nomad
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 01.12.2011 20:10
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ja mam 256x256
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Dominio
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2011 13:47
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

A to ti nestačí, tak velká? Chápej, že je to engine starý několik let,... Jako na některé detailnější věci můžeš zmenšovat scale textury, ale celou mapu není moc dobrej nápad, když to zmenšíš hodně moc.
Ale i na textuře o velikosti 256x256 jdou dělat velmi dobré věci.
±0
 
nomad
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2011 16:21
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

no jo ale ja ted neviem ako mam zrobit plochu rozmery aby to pasovalo 256x256?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-1
 
J0ck3r
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 02.12.2011 17:11
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +284 (67%)
Příspěvek: 328
Založený: 19.11.10

někdy se musi člověk podřidit programu :)
i.imgur.com/2i0Kg.gif
+2
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 944
bullet.gif Nejnovější člen: BRUT