tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

02.02.2021 20:18:56
Choj khere
±0


18.01.2021 11:58:27
zajimave :D
+1


08.11.2020 20:24:23
Jasne!
±0


07.11.2020 15:36:20
Tak co, zejtřejší tradiční nedělní Nightmix platí?
±0


07.11.2020 15:34:38
:( :|
+1


09.09.2020 19:44:32
wow ale v apríli to bude 10 rokov, od kedy som sa registroval na túto stránku...
±0


09.09.2020 19:39:59
našiel som starý účet, ale netuším na akú emailovú adresu bol účet Habax, takže RIP, tam si asi heslo nezresetujem.
±0


21.03.2020 10:15:23
Nazdar curaci. Jeste to hrajete? 😂😂💪🏻 Neda si nekdo hru?
+1


20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Jak je to s limity entit?
donald750
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 00:08
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Zdravím, nejak nechápu, jak to je s těma enititama. Mám mapu, kde je celkem 553 enitit (249 pointových a 304 brushových) a mapa jde po zkompilování bezproblému spustit. Když tam přidám nějaké entity, které tam chci mít, tak počet vzroste na 584 (249 pointových a 335 brushových) a při spouštění mapy se načítání zastaví a v konzoli je:

Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/computergibs.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.


Co znamená ten limit výše nebo spíše co s tím? Jak to souvisí s entitami? Je nějaká možnost, jak ty limity zvýšit nebo je to pevně dané a musím se do toho vejít?
±0
 
Habax
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 06:28
Člen

Hodnocení: +468 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

máš pravdu, limit entit je 512... Ak kompiluješ na ZHLT, tak skus KOMPILACIU NA VHLT, tak je tuším dvojnásobný počet.. ale to len tipujem.
±0
 
Dominio
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 06:48
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Nejdříve, jak psal Backup na svých stránkách u jedné mapy,:
(limit brushových entit je 256, ale i před dosažením limitu některé entity ztratí většinu jejich funkcí)


Moje nesrozumitelné žvásty, nečíst
Pokud jsem to dobře pochopil,:
HL engine má limit 2048 entit (ale samozřejmě hra samotná pák má nějakých pár stovek entit navíc). Ten tvůj error znamená problém s pamětí ve hře, neboli s překročením maximální počtu entit. Jak jsem tak vyčetl, tak limit dočastných entit (breakble, sparks,...) je 500, modelových a sprite entit je 400 a brushových je také 400.

konec nesrozuumitelných žvástů


No, každopádně já neumím vysvětlovat, a pokud ovládáš angličtinu, můžu ti jen doporučit tuhle stránku http://www.slackiller.com/tommy14/errors.htm. Je už sice postarší, ale pomůže.
Ohledně tvého problému, je to na stránce tady a tady. Jak říkám, moje angličtina není nejlepší, a tak by jsis to tam mohl dohledat sám.
Upravil/a Dominio dne 06.12.2011 13:57
±0
 
donald750
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 12:58
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Když je limit brushových entit 256, jaktože jich tam mám 304 a jde to? Níže píšeš, že je někde zase napsáno, že je limit 400, což by to vysvětlilo, ale zase nechápu, proč nejde těch 335 a nezdá se mi, že by se to blížilo k limitu 400... je to celkem rozdíl. Jinak díky za odkazy, jak jsem nato koukal, možná z toho i nějaké užitečné informace vyčtu. A když má HL engine limit 2048 entit, měl by přeci existovat způsob, jak tohoto limitu dosáhnout. Píšeš, že můj error znamená problém s pamětí ve hře - v tom případě by to ale mělo jít nějak zvýšit, nebo né?
+2
 
donald750
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 12:58
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

A pro upřesnění jen dodám, že kompiluji s VHLT.
+1
 
Dominio
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 06.12.2011 14:03
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2959 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Ta stránka na kterou jsem hodil odkaz, je pro ZHLT, errory by měli být téměř stejné, jen bude rozdíl v limitech.
Teď mi tošlo, co jsem to napsal za žvást :D No, doufám že alespoň ty stránky ti v něčem pomohou.
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 941
bullet.gif Nejnovější člen: Katee