updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
Zdravím, nejak nechápu, jak to je s těma enititama. Mám mapu, kde je celkem 553 enitit (249 pointových a 304 brushových) a mapa jde po zkompilování bezproblému spustit. Když tam přidám nějaké entity, které tam chci mít, tak počet vzroste na 584 (249 pointových a 335 brushových) a při spouštění mapy se načítání zastaví a v konzoli je:
Host_Error: PF_precache_model_I: Model 'models/computergibs.mdl' failed to precache because the item count is over the 512 limit.
Co znamená ten limit výše nebo spíše co s tím? Jak to souvisí s entitami? Je nějaká možnost, jak ty limity zvýšit nebo je to pevně dané a musím se do toho vejít?
Nejdříve, jak psal Backup na svých stránkách u jedné mapy,:
(limit brushových entit je 256, ale i před dosažením limitu některé entity ztratí většinu jejich funkcí)
Moje nesrozumitelné žvásty, nečíst Pokud jsem to dobře pochopil,:
HL engine má limit 2048 entit (ale samozřejmě hra samotná pák má nějakých pár stovek entit navíc). Ten tvůj error znamená problém s pamětí ve hře, neboli s překročením maximální počtu entit. Jak jsem tak vyčetl, tak limit dočastných entit (breakble, sparks,...) je 500, modelových a sprite entit je 400 a brushových je také 400.
konec nesrozuumitelných žvástů
No, každopádně já neumím vysvětlovat, a pokud ovládáš angličtinu, můžu ti jen doporučit tuhle stránku http://www.slackiller.com/tommy14/errors.htm. Je už sice postarší, ale pomůže.
Ohledně tvého problému, je to na stránce tady a tady. Jak říkám, moje angličtina není nejlepší, a tak by jsis to tam mohl dohledat sám.
Upravil/a Dominio dne 06.12.2011 13:57
Když je limit brushových entit 256, jaktože jich tam mám 304 a jde to? Níže píšeš, že je někde zase napsáno, že je limit 400, což by to vysvětlilo, ale zase nechápu, proč nejde těch 335 a nezdá se mi, že by se to blížilo k limitu 400... je to celkem rozdíl. Jinak díky za odkazy, jak jsem nato koukal, možná z toho i nějaké užitečné informace vyčtu. A když má HL engine limit 2048 entit, měl by přeci existovat způsob, jak tohoto limitu dosáhnout. Píšeš, že můj error znamená problém s pamětí ve hře - v tom případě by to ale mělo jít nějak zvýšit, nebo né?
Ta stránka na kterou jsem hodil odkaz, je pro ZHLT, errory by měli být téměř stejné, jen bude rozdíl v limitech.
Teď mi tošlo, co jsem to napsal za žvást No, doufám že alespoň ty stránky ti v něčem pomohou.