tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
vanoce
nomad
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 19:39
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

vraj ze zhadzuje server na mape mam 100 fps ide to wad som pridal kedze nemam moznost odskusat mapu
tak by aspon jeden mohol napisat ze co pise abo ukazeje ked zhodi server

log
Spoiler:

** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: "C:\Program Files\Valve"


** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlcsg.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"
Entering c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.map

Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.08 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.36 seconds)

Using Wadfile: \Program Files\Valve\cstrike\decals.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (225 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\halflife.wad
- Contains 7 used textures, 58.33 percent of map (3116 textures in wad)
Using Wadfile: \Program Files\Valve\valve\xeno.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (264 textures in wad)
Using Wadfile: \program files\valve\cstrike\vanoce.wad
- Contains 4 used textures, 33.33 percent of map (5 textures in wad)

Warning: ::FindTexture() texture NULL not found!
Are you sure you included zhlt.wad in your wadpath list?
Warning: ::LoadLump() texture NULL not found!
Texture usage is at 0.37 mb (of 4.00 mb MAX)
0.50 seconds elapsed

----- END hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlbsp.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"

Current hlbsp Settings
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

noclip [ off ] [ off ]
nofill [ off ] [ off ]
noopt [ off ] [ off ]
null tex. stripping [ on ] [ on ]
notjunc [ off ] [ off ]
subdivide size [ 240 ] [ 240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size [ 1024 ] [ 1024 ] (Min 64) (Max 8192)


SolidBSP [hull 0] 500...630 (0.05 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.prt'
SolidBSP [hull 1] 500...695 (0.05 seconds)
SolidBSP [hull 2] 500...669 (0.03 seconds)
SolidBSP [hull 3] 500...706 (0.03 seconds)
0.47 seconds elapsed

----- END hlbsp -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -full

hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlvis.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-full
343 portalleafs
1037 numportals

-= Current hlvis Settings =-
Name | Setting | Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max vis distance [ 0 ] [ 0 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

fast vis [ off ] [ off ]
full vis [ on ] [ off ]


BasePortalVis:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.27 seconds)
LeafThread:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (16.59 seconds)
average leafs visible: 118
g_visdatasize:14926 compressed from 14749
16.89 seconds elapsed

----- END hlvis -----




** Executing...
** Command: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce" -extra

hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\hlrad.exe "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce"-extra

-= Current hlrad Settings =-
Name | Setting | Default
--------------------|---------------------|-------------------------
threads [ 2 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]

vismatrix algorithm [ Original ] [ Original ]
oversampling (-extra)[ on ] [ off ]
bounces [ 1 ] [ 1 ]
bounce dynamic light [ on ] [ on ]
ambient light [ 0.000 0.000 0.000 ] [ 0.000 0.000 0.000 ]
maximum light [ 255.000 ] [ 256.000 ]
circus mode [ off ] [ off ]

smoothing threshold [ 50.000 ] [ 50.000 ]
direct threshold [ 25.000 ] [ 25.000 ]
direct light scale [ 2.000 ] [ 2.000 ]
coring threshold [ 1.000 ] [ 1.000 ]
patch interpolation [ on ] [ on ]

texscale [ on ] [ on ]
patch subdividing [ on ] [ on ]
chop value [ 64.000 ] [ 64.000 ]
texchop value [ 32.000 ] [ 32.000 ]

global fade [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global falloff [ 2 ] [ 2 ]
global light scale [ 1.000 1.000 1.000 ] [ 1.000 1.000 1.000 ]
global gamma [ 0.500 0.500 0.500 ] [ 0.500 0.500 0.500 ]
global light scale [ 1.000 ] [ 1.000 ]
global sky diffusion [ 1.000 ] [ 1.000 ]

opaque entities [ on ] [ on ]
sky lighting fix [ on ] [ on ]
incremental [ off ] [ off ]
dump [ off ] [ off ]

colour jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
monochromatic jitter [ 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 ]
softlight hack [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ] [ 0.0 0.0 0.0 0.0 ]
diffuse hack [ on ] [ on ]
spotlight points [ on ] [ on ]

custom shadows with bounce light
[ off ] [ off ]
rgb transfers [ off ] [ off ]


[Reading texlights from 'C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\lights.rad']
[59 texlights parsed from 'C:\DOCUME~1\ADAM\Plocha\VHE\hammer\lights.rad']

1541 faces
Create Patches : 8932 base patches
0 opaque faces
104800 square feet [15091232.00 square inches]
11 direct lights

BuildFacelights:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (3.84 seconds)
visibility matrix : 4.8 megs
BuildVisLeafs:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (5.23 seconds)
MakeScales:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (5.88 seconds)
SwapTransfers:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.23 seconds)
Transfer Lists : 3161556 : 3.16M transfers
Indices : 1319800 : 1.26M bytes
Data : 12646224 : 12.06M bytes
Bounce 1 GatherLight:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.38 seconds)
FinalLightFace:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.78 seconds)
16.56 seconds elapsed

----- END hlrad -----




** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\vhe\hammer\maps\vanoce.bsp" "C:\Program Files\Valve\cstrike\maps\vanoce.bsp"


** Executing...
** Command: C:\PROGRA~1\Valve\hl.exe
** Parameters: +map "vanoce" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1 -steam


www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 19:57
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Zkompiluj mapu s zhlt.wad
A příště můžeš topic pojmenovat jinak, tenhle název není moc výstižný, navíc když je aktuální další se stejným názvem.
Upravil/a Dominio dne 07.12.2011 20:02
±0
 
nomad
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:02
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

naco ked ja som te textury nepouzil?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:17
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Protože bez nich ti to nemusí fungovat. Když jsem začínal, taky se mi to stalo, spustil jsem to na localu, ale na serveru ne. Přidej a zkus to stím.
±0
 
nomad
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:20
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok tak skuste zmazat tamto zo serveru abo mozem to aj aj zmazat?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Lentilko
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:21
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Jo, můžeš smazat vše co jsi přidal.
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
nomad
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:35
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok dominio mal pravdu ok mapa ide uzite si je to moja prva de_mapa je tam apdajuci sneh a svetla vsetko co ma napadlo tam dat
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Lentilko
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 20:51
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

jen tak mimochodem - víš, že tu mapu musíš přejmenovat ? protože nám co ji už máme se nepřepíše, takže by nám nešla
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
nomad
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 07.12.2011 21:01
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

jezis :D ok novy nazov Vianoce
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes