L4D nastavení Hammeru4.1 pro nomada
|
amater1001 |
Přidané 08.12.2011 18:28
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nejde to poslat v soukrommé zprávě,tak je to tu.
Je to v zipu - html přeložená stránka
amater1001 přiložil následujíci soubor:
l4d.zip
Upravil/a amater1001 dne 08.12.2011 19:41
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 08.12.2011 20:50
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
dik tam jak je odkaz na vpk extractor nevidim download
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 08.12.2011 21:27
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nomad napsal:
dik tam jak je odkaz na vpk extractor nevidim download
stačí klikat na ty názvy
http://www.l4dmap...-tools.php
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 09.12.2011 19:33
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
nejdu mi nastavit textury ze chyba ze nech to nastavim ale nejde lebo som pouzil ten extractor a ono vidi iba wad a pak ale v materials v l4d nemam wady
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 10.12.2011 00:36
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nomad napsal:
nejdu mi nastavit textury ze chyba ze nech to nastavim ale nejde lebo som pouzil ten extractor a ono vidi iba wad a pak ale v materials v l4d nemam wady
Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe:
1-spustit a vybrat extract
2-najít ve složce L4D pak01_dir.vpk a otevřít
3-najít složku na extrahovani X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D a OK
4-rozbalit vtxfixer.bat do složky X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D\models a spustit
5-po opravě modelu nastavit L4D profil v hammeru na novy FGD a build programs gameexecutable na Left 4 Dead.exe a ukladani skompilovanych map do složky L4D/maps.
PS:
Kdyby nefungoval bazmek Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe,stahni GCFScape v1.8.2 Full - vyžaduje nainstalovany Microsoft .NET Framework Version 3.5
a Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Runtime (x86)
tady
http://nemesis.th...c=169#p169
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 01:06
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.12.2011 14:29
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ok uz len maly problem v 3 ostanych oknach je tma cerno iba v 3d vidno objekt kery vytovrim co s tym?
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 10.12.2011 14:36
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Třeba to v nich máš moc přiblížený a seš pohledem někde v prázdnu. Skus to co nejvíc oddálit.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.12.2011 14:37
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ne xxl nejde to oddialil som ako som mohol nic
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 10.12.2011 16:42
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nomad napsal:
ne xxl nejde to oddialil som ako som mohol nic
1-maš nainstalovane SDK base2006-2007 ?
2-jaky engine si vybral při nastavení vytvoření modu sourceSDK ? (source engine-2006,2007,2009 nebo MP
3-dal jsi dávkový soubor vtxfixer.bat do X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D\models a spustil opravu všech modelů ?
4-jaká zpráva ti vyzkočí na ploše hammru při spuštění - viz obrázek ?
PS:
mi SDK umožnil vytvořit mod source engine 2007,což je v rozporu s asi starším návodem na videu .
všechno se zobrazí - textury i mřížka.
amater1001 přiložil následující obrázek:
[35.35Kb]
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 19:24
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.12.2011 18:13
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
1 ano oboje
2 2007
3 ano
4 viz obrazek
5 nemam to v source mode ale v osobitnej zlozke na ploche vadi to? v tej zlozke mam models textures vsetko len to neni v sourcemode vadi to?
nomad přiložil následující obrázek:
[25.46Kb]
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 10.12.2011 20:13
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nomad napsal:
1 ano oboje
2 2007
3 ano
4 viz obrazek
5 nemam to v source mode ale v osobitnej zlozke na ploche vadi to? v tej zlozke mam models textures vsetko len to neni v sourcemode vadi to?
Vrat spátky
1-game executable: $SteamUserDir\half-life 2\hl2.exe
2-game executable directory: $SteamUserDir\half-life 2
3-game directory where gameinfo.txt : $SteamDir\steamapps\SourceMods\left4dead
4-nedávej dlouhé názvy a v názvu tečky a diakritiku
Jinak vytvoř novy SDK2007 profil a steam mp mod,vlož do neho extrahovany cely pak01_dir.vpk a oprav modely. Pak dál nic nenastavuj,je to nosteam a v steamu můze byt problem.
Mapy se stejne uloží do C:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\left4dead a spustí v default programu -
c:\program files\steam\steamapps\nick\source sdk base 2007\hl2.exe
Na vyzkoušení mapy to stačí, pak kopírovat mapu ručně do hry a spouštět ve hře.
PS: po vytvoření prazdneho modu bez materiálu vždy hammer jede v pohodě a použije base.fgd default materiál z GCF Source SDK Base 2007 vis gameinfo.txt
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 20:21
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 10.12.2011 22:33
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
ok vdaka este detajl vytovrim texturu sky taku stvorocovu modru a ono to v hre nerobi texturu ale iba svetlo take ze neni sky
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 10.12.2011 23:03
|
Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
nomad napsal:
ok vdaka este detajl vytovrim texturu sky taku stvorocovu modru a ono to v hre nerobi texturu ale iba svetlo take ze neni sky
maš doufam left4dead.fgd
Použivat texturu: tools/toolsskybox brush všechny strany - venkovní muže byt tools/toolsnodraw
nemít leak
dej vypis kompilace a screen
https://developer...l_textures
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 23:20
VHE41LAb |
|
|
|
nomad |
Přidané 12.12.2011 13:10
|
Člen
Hodnocení: +117 (55%) Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11
|
left4dead.fgd mam a este neco jak na zombie? a pise ze maps is unplayable a ked jedneho zabijem prepadne sa pod zem sky uz ide ale zombie ne dal som zombie info tu entitu a zadny zombie tam neni
Spoiler: [ZobrazitSchovat] ** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"
Valve Software - vbsp.exe (May 19 2009)
2 threads
materialPath: c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja\materials
Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.prt...Building visibility clusters...
done (0)
Can't load skybox file skybox/sky_day01_09_hdr to build the default cubemap!
Can't load skybox file skybox/sky_day01_09_hdr to build the default cubemap!
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (3243 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 12 texinfos to 5
Reduced 3 texdatas to 3 (65 bytes to 65)
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed
** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"
Valve Software - vvis.exe (May 19 2009)
2 threads
reading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
reading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.prt
1 portalclusters
0 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
PortalFlow: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Optimized: 0 visible clusters (0.00%)
Total clusters visible: 1
Average clusters visible: 1
Building PAS...
Average clusters audible: 1
visdatasize:14 compressed from 16
writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed
** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vrad.exe"
** Parameters: -both -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"
Valve Software - vrad.exe SSE (May 19 2009)
Valve Radiosity Simulator
2 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']
Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
Setting up ray-trace acceleration structure... Done (0.00 seconds)
12 faces
9607 square feet [1383424.00 square inches]
0 Displacements
0 Square Feet [0.00 Square Inches]
12 patches before subdivision
522 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
transfers 526, max 87
transfer lists: 0.0 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0002 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ThreadComputeLeafAmbient: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Writing leaf ambient...done
Ready to Finish
Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 2/1024 96/49152 ( 0.2%)
brushes 8/8192 96/98304 ( 0.1%)
brushsides 48/65536 384/524288 ( 0.1%)
planes 72/65536 1440/1310720 ( 0.1%)
vertexes 33/65536 396/786432 ( 0.1%)
nodes 14/65536 448/2097152 ( 0.0%)
texinfos 5/12288 360/884736 ( 0.0%)
texdata 3/2048 96/65536 ( 0.1%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
hdr faces 0/65536 0/3670016 ( 0.0%)
origfaces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
leaves 17/65536 544/2097152 ( 0.0%)
leaffaces 12/65536 24/131072 ( 0.0%)
leafbrushes 16/65536 32/131072 ( 0.0%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 96/512000 384/2048000 ( 0.0%)
edges 61/256000 244/1024000 ( 0.0%)
LDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
leafwaterdata 0/32768 0/393216 ( 0.0%)
waterstrips 0/32768 0/327680 ( 0.0%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 0/65536 0/131072 ( 0.0%)
cubemapsamples 0/1024 0/16384 ( 0.0%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 0/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 14/16777216 ( 0.0%)
entdata [variable] 1204/393216 ( 0.3%)
LDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
HDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
LDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
HDR leaf ambient 17/65536 476/1835008 ( 0.0%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/12 ( 8.3%)
pakfile [variable] 54/0 ( 0.0%)
physics [variable] 3243/4194304 ( 0.1%)
physics terrain [variable] 2/1048576 ( 0.0%)
Level flags = 0
Total triangle count: 24
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed
Valve Software - vrad.exe SSE (May 19 2009)
Valve Radiosity Simulator
2 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']
Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
Setting up ray-trace acceleration structure... Done (0.00 seconds)
12 faces
9607 square feet [1383424.00 square inches]
0 Displacements
0 Square Feet [0.00 Square Inches]
12 patches before subdivision
522 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
transfers 526, max 87
transfer lists: 0.0 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0003 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ThreadComputeLeafAmbient: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Writing leaf ambient...done
Ready to Finish
Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 2/1024 96/49152 ( 0.2%)
brushes 8/8192 96/98304 ( 0.1%)
brushsides 48/65536 384/524288 ( 0.1%)
planes 72/65536 1440/1310720 ( 0.1%)
vertexes 33/65536 396/786432 ( 0.1%)
nodes 14/65536 448/2097152 ( 0.0%)
texinfos 5/12288 360/884736 ( 0.0%)
texdata 3/2048 96/65536 ( 0.1%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
hdr faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
origfaces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
leaves 17/65536 544/2097152 ( 0.0%)
leaffaces 12/65536 24/131072 ( 0.0%)
leafbrushes 16/65536 32/131072 ( 0.0%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 96/512000 384/2048000 ( 0.0%)
edges 61/256000 244/1024000 ( 0.0%)
LDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
leafwaterdata 0/32768 0/393216 ( 0.0%)
waterstrips 0/32768 0/327680 ( 0.0%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 0/65536 0/131072 ( 0.0%)
cubemapsamples 0/1024 0/16384 ( 0.0%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 14/16777216 ( 0.0%)
entdata [variable] 1204/393216 ( 0.3%)
LDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
HDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
LDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
HDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/12 ( 8.3%)
pakfile [variable] 54/0 ( 0.0%)
physics [variable] 3243/4194304 ( 0.1%)
physics terrain [variable] 2/1048576 ( 0.0%)
Level flags = 0
Total triangle count: 24
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
1 second elapsed
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp" "c:\program files\steam\steamapps\SourceMods\left4japaja\maps\skyboxis.bsp"
** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\half-life 2\hl2.exe"
** Parameters: -dev -console -allowdebug -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods
nomad přiložil následující obrázek:
[169.34Kb]
Upravil/a nomad dne 12.12.2011 13:13
|
|
|