tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

20.10.2019 17:34:57
Neni motivace otevřit VHE, když vim, že když něco vytvořim, tak si to stejně nikdo nezahraje :D
±0


11.10.2019 17:30:28
Ja som objavil staru mapu (de_mitice) a uz na nej asi pol roka robim a s kolegami ju stale hravame :D
±0


11.10.2019 14:05:28
Tak se přiznejte, kdo tento rok otevřel vhe?
+1


06.10.2019 21:14:14
opraveno
±0


05.10.2019 21:25:08
otazka, preco sa nejde napojit na ftp?
±0


29.09.2019 00:58:39
Bign a Polívka meet v Prahe
https://i.ibb.co/...003610.jpg
±0


09.08.2019 20:17:53
Tu to neoplývá zrovna aktivitou, že :D
±0


04.08.2019 02:22:52
LOL na serveru je 9 lidí? v půl třetí? To tam chodí hrát boti ve volném čase? :D
+1


30.06.2019 15:36:19
Tak co říkáte na Xen z Black mesy, lidi?
+1


06.03.2019 18:20:14
Daří se dobře, ale jak vidíš, už sem nechodím ani já. :)
+1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
L4D nastavení Hammeru4.1 pro nomada
amater1001
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2011 18:28
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nejde to poslat v soukrommé zprávě,tak je to tu.
Je to v zipu - html přeložená stránka
:)
amater1001 přiložil následujíci soubor:
l4d.zip
Upravil/a amater1001 dne 08.12.2011 19:41
VHE41LAb
+2
 
nomad
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2011 20:50
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

dik tam jak je odkaz na vpk extractor nevidim download
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
amater1001
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.12.2011 21:27
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nomad napsal:
dik tam jak je odkaz na vpk extractor nevidim download


stačí klikat na ty názvy
http://www.l4dmap...-tools.php
VHE41LAb
+3
 
nomad
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.12.2011 19:33
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

nejdu mi nastavit textury ze chyba ze nech to nastavim ale nejde lebo som pouzil ten extractor a ono vidi iba wad a pak ale v materials v l4d nemam wady
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
-1
 
amater1001
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 00:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nomad napsal:
nejdu mi nastavit textury ze chyba ze nech to nastavim ale nejde lebo som pouzil ten extractor a ono vidi iba wad a pak ale v materials v l4d nemam wady



Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe:
1-spustit a vybrat extract
2-najít ve složce L4D pak01_dir.vpk a otevřít
3-najít složku na extrahovani X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D a OK
4-rozbalit vtxfixer.bat do složky X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D\models a spustit
5-po opravě modelu nastavit L4D profil v hammeru na novy FGD a build programs gameexecutable na Left 4 Dead.exe a ukladani skompilovanych map do složky L4D/maps.

PS:
Kdyby nefungoval bazmek Gibbed.Valve.ExtractPackage.exe,stahni GCFScape v1.8.2 Full - vyžaduje nainstalovany Microsoft .NET Framework Version 3.5
a Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Runtime (x86)
tady
http://nemesis.th...c=169#p169
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 01:06
VHE41LAb
+2
 
nomad
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 14:29
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok uz len maly problem v 3 ostanych oknach je tma cerno iba v 3d vidno objekt kery vytovrim co s tym?
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
XXL_cz
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 14:36
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2964 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Třeba to v nich máš moc přiblížený a seš pohledem někde v prázdnu. Skus to co nejvíc oddálit.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+1
 
nomad
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 14:37
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ne xxl nejde to oddialil som ako som mohol nic
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
amater1001
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 16:42
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nomad napsal:
ne xxl nejde to oddialil som ako som mohol nic


1-maš nainstalovane SDK base2006-2007 ?
2-jaky engine si vybral při nastavení vytvoření modu sourceSDK ? (source engine-2006,2007,2009 nebo MP
3-dal jsi dávkový soubor vtxfixer.bat do X:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\L4D\models a spustil opravu všech modelů ?
4-jaká zpráva ti vyzkočí na ploše hammru při spuštění - viz obrázek ?

PS:
mi SDK umožnil vytvořit mod source engine 2007,což je v rozporu s asi starším návodem na videu .:)
všechno se zobrazí - textury i mřížka.
amater1001 přiložil následující obrázek:


[35.35Kb]
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 19:24
VHE41LAb
+2
 
nomad
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 18:13
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

1 ano oboje
2 2007
3 ano
4 viz obrazek
5 nemam to v source mode ale v osobitnej zlozke na ploche vadi to? v tej zlozke mam models textures vsetko len to neni v sourcemode vadi to?
nomad přiložil následující obrázek:


[25.46Kb]
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
amater1001
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 20:13
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nomad napsal:
1 ano oboje
2 2007
3 ano
4 viz obrazek
5 nemam to v source mode ale v osobitnej zlozke na ploche vadi to? v tej zlozke mam models textures vsetko len to neni v sourcemode vadi to?


Vrat spátky
1-game executable: $SteamUserDir\half-life 2\hl2.exe
2-game executable directory: $SteamUserDir\half-life 2
3-game directory where gameinfo.txt : $SteamDir\steamapps\SourceMods\left4dead
4-nedávej dlouhé názvy a v názvu tečky a diakritiku

Jinak vytvoř novy SDK2007 profil a steam mp mod,vlož do neho extrahovany cely pak01_dir.vpk a oprav modely. Pak dál nic nenastavuj,je to nosteam a v steamu můze byt problem.
Mapy se stejne uloží do C:\Program Files\Steam\steamapps\sourcemods\left4dead a spustí v default programu -
c:\program files\steam\steamapps\nick\source sdk base 2007\hl2.exe
Na vyzkoušení mapy to stačí, pak kopírovat mapu ručně do hry a spouštět ve hře.

PS: po vytvoření prazdneho modu bez materiálu vždy hammer jede v pohodě a použije base.fgd default materiál z GCF Source SDK Base 2007 vis gameinfo.txt
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 20:21
VHE41LAb
+2
 
nomad
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 22:33
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

ok vdaka este detajl vytovrim texturu sky taku stvorocovu modru a ono to v hre nerobi texturu ale iba svetlo take ze neni sky
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
+1
 
amater1001
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.12.2011 23:03
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +663 (97%)
Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11

nomad napsal:
ok vdaka este detajl vytovrim texturu sky taku stvorocovu modru a ono to v hre nerobi texturu ale iba svetlo take ze neni sky


maš doufam left4dead.fgd
Použivat texturu: tools/toolsskybox brush všechny strany - venkovní muže byt tools/toolsnodraw
nemít leak

dej vypis kompilace a screen

https://developer...l_textures
Upravil/a amater1001 dne 10.12.2011 23:20
VHE41LAb
+2
 
nomad
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.12.2011 13:10
Člen

Hodnocení: +117 (55%)
Příspěvek: 320
Založený: 16.02.11

left4dead.fgd mam a este neco jak na zombie? a pise ze maps is unplayable a ked jedneho zabijem prepadne sa pod zem sky uz ide ale zombie ne dal som zombie info tu entitu a zadny zombie tam neni

Spoiler:
** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vbsp.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"

Valve Software - vbsp.exe (May 19 2009)
2 threads
materialPath: c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja\materials
Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.vmf
fixing up env_cubemap materials on brush sides...
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
ProcessBlock_Thread: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Processing areas...done (0)
Building Faces...done (0)
FixTjuncs...
PruneNodes...
WriteBSP...
done (0)
writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.prt...Building visibility clusters...
done (0)
Can't load skybox file skybox/sky_day01_09_hdr to build the default cubemap!
Can't load skybox file skybox/sky_day01_09_hdr to build the default cubemap!
Finding displacement neighbors...
Finding lightmap sample positions...
Displacement Alpha : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Building Physics collision data...
done (0) (3243 bytes)
Placing detail props : 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10
Compacting texture/material tables...
Reduced 12 texinfos to 5
Reduced 3 texdatas to 3 (65 bytes to 65)
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vvis.exe"
** Parameters: -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"

Valve Software - vvis.exe (May 19 2009)
2 threads
reading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
reading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.prt
1 portalclusters
0 numportals
BasePortalVis: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
PortalFlow: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Optimized: 0 visible clusters (0.00%)
Total clusters visible: 1
Average clusters visible: 1
Building PAS...
Average clusters audible: 1
visdatasize:14 compressed from 16
writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed

** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\sourcesdk\bin\source2007\bin\vrad.exe"
** Parameters: -both -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods\left4japaja" "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis"

Valve Software - vrad.exe SSE (May 19 2009)

Valve Radiosity Simulator
2 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
Setting up ray-trace acceleration structure... Done (0.00 seconds)
12 faces
9607 square feet [1383424.00 square inches]
0 Displacements
0 Square Feet [0.00 Square Inches]
12 patches before subdivision
522 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
transfers 526, max 87
transfer lists: 0.0 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0002 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ThreadComputeLeafAmbient: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Writing leaf ambient...done
Ready to Finish

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 2/1024 96/49152 ( 0.2%)
brushes 8/8192 96/98304 ( 0.1%)
brushsides 48/65536 384/524288 ( 0.1%)
planes 72/65536 1440/1310720 ( 0.1%)
vertexes 33/65536 396/786432 ( 0.1%)
nodes 14/65536 448/2097152 ( 0.0%)
texinfos 5/12288 360/884736 ( 0.0%)
texdata 3/2048 96/65536 ( 0.1%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
hdr faces 0/65536 0/3670016 ( 0.0%)
origfaces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
leaves 17/65536 544/2097152 ( 0.0%)
leaffaces 12/65536 24/131072 ( 0.0%)
leafbrushes 16/65536 32/131072 ( 0.0%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 96/512000 384/2048000 ( 0.0%)
edges 61/256000 244/1024000 ( 0.0%)
LDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
leafwaterdata 0/32768 0/393216 ( 0.0%)
waterstrips 0/32768 0/327680 ( 0.0%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 0/65536 0/131072 ( 0.0%)
cubemapsamples 0/1024 0/16384 ( 0.0%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 0/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 14/16777216 ( 0.0%)
entdata [variable] 1204/393216 ( 0.3%)
LDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
HDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
LDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
HDR leaf ambient 17/65536 476/1835008 ( 0.0%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/12 ( 8.3%)
pakfile [variable] 54/0 ( 0.0%)
physics [variable] 3243/4194304 ( 0.1%)
physics terrain [variable] 2/1048576 ( 0.0%)

Level flags = 0

Total triangle count: 24
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
0 seconds elapsed
Valve Software - vrad.exe SSE (May 19 2009)

Valve Radiosity Simulator
2 threads
[Reading texlights from 'lights.rad']
[45 texlights parsed from 'lights.rad']

Loading c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
Setting up ray-trace acceleration structure... Done (0.00 seconds)
12 faces
9607 square feet [1383424.00 square inches]
0 Displacements
0 Square Feet [0.00 Square Inches]
12 patches before subdivision
522 patches after subdivision
0 direct lights
BuildFacelights: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
BuildVisLeafs: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
transfers 526, max 87
transfer lists: 0.0 megs
GatherLight: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
Bounce #1 added RGB(0, 0, 0)
Build Patch/Sample Hash Table(s).....Done<0.0003 sec>
FinalLightFace: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (0)
FinalLightFace Done
0 of 0 (0% of) surface lights went in leaf ambient cubes.
ThreadComputeLeafAmbient: 0...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 (1)
Writing leaf ambient...done
Ready to Finish

Object names Objects/Maxobjs Memory / Maxmem Fullness
------------ --------------- --------------- --------
models 2/1024 96/49152 ( 0.2%)
brushes 8/8192 96/98304 ( 0.1%)
brushsides 48/65536 384/524288 ( 0.1%)
planes 72/65536 1440/1310720 ( 0.1%)
vertexes 33/65536 396/786432 ( 0.1%)
nodes 14/65536 448/2097152 ( 0.0%)
texinfos 5/12288 360/884736 ( 0.0%)
texdata 3/2048 96/65536 ( 0.1%)
dispinfos 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_verts 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_tris 0/0 0/0 ( 0.0%)
disp_lmsamples 0/0 0/0 ( 0.0%)
faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
hdr faces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
origfaces 12/65536 672/3670016 ( 0.0%)
leaves 17/65536 544/2097152 ( 0.0%)
leaffaces 12/65536 24/131072 ( 0.0%)
leafbrushes 16/65536 32/131072 ( 0.0%)
areas 2/256 16/2048 ( 0.8%)
surfedges 96/512000 384/2048000 ( 0.0%)
edges 61/256000 244/1024000 ( 0.0%)
LDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
HDR worldlights 0/8192 0/720896 ( 0.0%)
leafwaterdata 0/32768 0/393216 ( 0.0%)
waterstrips 0/32768 0/327680 ( 0.0%)
waterverts 0/65536 0/786432 ( 0.0%)
waterindices 0/65536 0/131072 ( 0.0%)
cubemapsamples 0/1024 0/16384 ( 0.0%)
overlays 0/512 0/180224 ( 0.0%)
LDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
HDR lightdata [variable] 4696/0 ( 0.0%)
visdata [variable] 14/16777216 ( 0.0%)
entdata [variable] 1204/393216 ( 0.3%)
LDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
HDR ambient table 17/65536 68/262144 ( 0.0%)
LDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
HDR leaf ambient 7/65536 196/1835008 ( 0.0%)
occluders 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder polygons 0/0 0/0 ( 0.0%)
occluder vert ind 0/0 0/0 ( 0.0%)
detail props [variable] 1/12 ( 8.3%)
static props [variable] 1/12 ( 8.3%)
pakfile [variable] 54/0 ( 0.0%)
physics [variable] 3243/4194304 ( 0.1%)
physics terrain [variable] 2/1048576 ( 0.0%)

Level flags = 0

Total triangle count: 24
Writing c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp
1 second elapsed

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "c:\documents and settings\adam\plocha\source sdk\maps\skyboxis.bsp" "c:\program files\steam\steamapps\SourceMods\left4japaja\maps\skyboxis.bsp"


** Executing...
** Command: "c:\program files\steam\steamapps\matejn797\half-life 2\hl2.exe"
** Parameters: -dev -console -allowdebug -game "c:\program files\steam\steamapps\sourcemods

nomad přiložil následující obrázek:


[169.34Kb]
Upravil/a nomad dne 12.12.2011 13:13
www.celysvet.cz/userbar/2f2894fc695d1324e10c95fde6572131.jpg
www.celysvet.cz/userbar/478294275dc403ce0b19db4e1f137040.png
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)
bullet.gif

Restartování entit

(Backup)
bullet.gif

Problém na serv...

(Backup)
bullet.gif

Chybí mi stromy

(latins)
bullet.gif

Spojení vlastností

(Backup)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 1

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 933
bullet.gif Nejnovější člen: Malware