tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
1x za kolo/Ochrana NULLom
Habax
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2011 19:17
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

No, už sa pomaly dostávam do scrpitovania, takže mám taku otázku, že či neexistuje nejaká entita, ktorá by nejako nastavila, že nejaká iná entita sa má spustiť len raz za kolo.

Môj konkrétny príklad:

Vytvoril som si brush func_wall - name wall1
zduplikoval som ho a dal som ho na to isté miesto, ale zmenil som ho na button_target - target multi1
potom som si vytvoril multi_manager - name multi1
ďalej 2 env_render
jeden má meno render1; target na wall1; render mode texture; FX amount 0
druhý meno game_playerspawn, target na wall1; render mode normal a FX amount na 255
a v tom mm je že
key: targetname ; value multi1
key: render ; value 0
key: jeden ; value 0.1

takýchto systémov je 9 (samozrejme všade su iné čisla)

a potom mám ešte 9 func door, ktoré sa volaju jeden;dva;... ; devat -to je na upozornenie...
tie sú akože v stene a po aktivovaní sa vysunú a nad nimi sú decaly 1-9, teda viem do ktorého button_targetu ste strelili....
______________________________________________
toť funguje


no ale ten zásadny problém je, že ak viac krát strelite do toho button_targetu, tak on sa síce zneviditeľní a ostane tak aj po "fulloute z AK", ale to func_door sa bude stále zasúvať a vysúvať z tej steny, teda tento upozorňovací mechanizmus má veľkú muchu...

mňa aj napadlo, že by som urobil NULL brush, dal ho na func_door a dal by som ho do zeme a pridal ho do mm, že keď sa strelí do toho button_targetu, tak sa o 0.2 spustí tento func_door - a teda by už to bolo chránené, ale v blízkosti mám brushe, tak myslím (neskušal som, len myslím) že by to napáchalo neplechu...

dufam že ste tomuto dlhočíznemu textu pochopili, ak nie, opýtajte sa skrz komenty
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2011 19:35
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

No, moc jsem tě nepochopil, ale proč jednoduše tam nemáš func_wall_toggle, a patláš se s env_render a s func_wall ...?
Ani nevím, čeho pořádně tam chceš dosáhnout. Ale etita která se aktivuje jednou za kolo je func_door (správně nastavená), a když jí dáš target, tak spustí jinou entitu (jenom jednou).
±0
 
Habax
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2011 19:47
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no proste mám akože strelnicu, a pointa bola, že keď strelíš do nejakého brushu, tak sa zneviditelni ale musí tam byť aj nejaký systém, ktorý určí, ktorého týpka se "sejmol"..

EDIT: ten func_door musí byť toogle, lebo inák by sa dal ovládať aj ručne(ečkom), nie?
Upravil/a Habax dne 17.12.2011 19:55
±0
 
XXL_cz
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 17.12.2011 21:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

Z toho textu sem tě moc nepochopil, ale napíšu jak udělat aby šlo něco aktivovat jen jednou. Pak si to snad přeložíš do svého případu.

Jestli tu věc co má být aktivována jenom jednou za kolo může aktivovat víc věcí než 1, tak si vytvoř novou pointovou entitu trigger_relay, dej jí nějaký název a target na to, co chceš aktivovat jen jednou za kolo.

Pak tam vytvoř 2 další pointové entity trigger_changetarget, jednu z nich pojmenuj info_playerspawn, dej target na ten trigger_relay a nastav new target na ten, co je tam ze začátku kola (název toho, co má být aktivováno jen jednou za kolo.)

A ten 2. trigger_changetarget pojmenuj stejně jako to, co má být aktivováno jen jednou za kolo (stejný jako target od trigger_relay na začátku kola). A new target nastav prázdný. Tím se zruší další použití.

Funguje to tak, že když se to aktivuje, tak se zároveň změní cíl na nic a tím se vlastně při dalších aktivacích aktivuje nic => znemožněna další aktivace v 1 kole. Na začátku dalšího kola je target vyresetován jako byl na začátku minulého kola a může se znovu (jen jednou za kolo) použít.


EDIT: A dveře se dají otevřít "éčkem" jenom když to ve flags povolíš, toggle znamená, že to půjde pořád dokola otevírat a zavírat. Jestli chceš aby ty dveře zůstaly otevřený zbytek kola i když je něco znovu aktivuje, tak zruš to toggle a jenom nastav "delay before close" na -1.

Zakže jestli ti jde jenom o to, aby dveře nešly furt dokola otevírat a zavírat, tak se nemusíš snažit pochopit moje hrozný vysvětlování a nastavit to jenom u dveří.
Upravil/a XXL_cz dne 17.12.2011 21:40
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
+2
 
Habax
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 18.12.2011 08:24
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

díky, XXL_problém vyriešený... :D thumb up
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 29

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes