Textura
|
Shoe |
Přidané 21.12.2011 20:24
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 28
Založený: 21.12.11
|
Kdyz dam Creat object tak se mi nic nevyplní jen mi to ohraniční textruru zeleně ... |
|
|
|
Habax |
Přidané 21.12.2011 20:27
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
je to smutné opakovať sa stále... no aspoň za palce.. 
v 3D okne klikni vlavo hore na camera a daj 3D textured...  |
|
|
|
Shoe |
Přidané 21.12.2011 20:34
|
Člen
Hodnocení: 0 (?%) Příspěvek: 28
Založený: 21.12.11
|
Ja vim že zrovna ti to připada trapne ale sem tu novy
Jeste jeden problem jak vytvorim tu mistnost tak mi tam jeste naskoci
ShutdownOpenGL - wglMakeCurrent failed |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.12.2011 20:38
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
To jak ses ptal nahoře, tak to bude asi že máš nastavený wireframe zobrazování.
V Hammeru nahoře dej View -> 3D Textured Polygons.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.12.2011 20:45
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
...XXL_cz to prostě musí napsat ještě jednou, asi mu ta správná rada nepřijde dostatečně správná...
ShutdownOpenGL - wglMakeCurrent failed
Pokud ti 3D okno ve VHE funguje normálně, tzn. můžeš v něm normálně klikat, označovat a pohybovat se, tak tu hlášku můžeš ignorovat. Pokud to bude nějak blbnout, asi bude potřeba sehnat si emulátor opengl - Mesa3D (ke stažení zde); rozbalíš do složky s VHE a mělo by (téměř) vše fungovat normálně. |
|
|
|
lynx |
Přidané 21.12.2011 20:53
|

Like a Boss!
Hodnocení: +433 (98%) Příspěvek: 133
Založený: 27.10.11
|
Backup napsal:
...XXL_cz to prostě musí napsat ještě jednou, asi mu ta správná rada nepřijde dostatečně správná...
ShutdownOpenGL - wglMakeCurrent failed
Pokud ti 3D okno ve VHE funguje normálně, tzn. můžeš v něm normálně klikat, označovat a pohybovat se, tak tu hlášku můžeš ignorovat. Pokud to bude nějak blbnout, asi bude potřeba sehnat si emulátor opengl - Mesa3D ( ke stažení zde); rozbalíš do složky s VHE a mělo by (téměř) vše fungovat normálně.
nestacilo by mu len do hammer zlozky nakopirovat inu starsiu/novsiu verziu ".dll" openGL . Ak je tu pri fixe pri ATI kartach?
myslim podla typu karty na subory atioglxx.dll / nvogl.dll / opengl.dll
  
  |
|
|
|
Backup |
Přidané 21.12.2011 21:03
|

Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Tak on ten fix pro ati je v podstatě to stejné jako mesa3d, prostě emuluje opengl, nesejde na tom jestli je to zaměřené jen na ati (atioglxx.dll) nebo na vše (opengl.dll). S grafičkami nvidia jsem ještě nikdy neměl probém. |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 21.12.2011 21:05
|

Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Backup napsal:
...XXL_cz to prostě musí napsat ještě jednou, asi mu ta správná rada nepřijde dostatečně správná...
Aha, on už to napsal, já sem si nevšim sorry 
Sem myslel že to je asi podpis když to bylo dole a tučný.
Upravil/a XXL_cz dne 21.12.2011 21:10
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Habax |
Přidané 22.12.2011 06:01
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
@Shoe: čo už mám robiť, vždy tu budú tí noví 
@Backup; lynx: Ja mám na ntb tiež ATI grafiku, hammera som spustil bez problémov, i keď mi niekedy po ukončení asi 4x po sebe vyhlási tento error, ale niako to hammer neobmedzuje...
edit1: chcelo by to trošku prezerať staršie príspevky a zverejniť najčastejšie otázky (toto, ale brush outside world, atp...).. Navrhoval by som to ako článok, a potom by sme tam "smerovali" novices..
Upravil/a Habax dne 22.12.2011 06:15 |
|
|
|
warpig |
Přidané 22.12.2011 13:02
|
Člen
Hodnocení: -3 (0%) Příspěvek: 2
Založený: 22.12.11
|
Cavko nevedel som kde mam pisat tak som napisal sem chcem vedet odpoved na otazku ako spravim praskajuce sklo. diki |
|
|
|
Dominio |
Přidané 22.12.2011 13:12
|

trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Neveděl kam to napsat? Třeba k článku o rozbitné sklu ?Nebo mám lepší nápad, přečti si ten článek
Upravil/a Dominio dne 22.12.2011 13:12 |
|
|