WARNING: Map using power 4 displacements, terrain physics cannot be compressed, map will need additi
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 18:22
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
Custe mam taky problem, vytvorim mapu v sdk na steamu do css a normalne jde spustit. Ale kdyz ji dam do druheho kompu tam je nonsteam patch18 a pri nacitani mapy napise hl2.exe error ale delaji to jen nektere. Taky jsem zjistil ze kdyz dam run-F9, ze v kompilacnim okne je chyba WARNING: Map using power 4 displacements, terrain physics cannot be compressed, map will need additional memory and CPU.
done (0) (410390 bytes) nevite co s tim ? |
|
|
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 19:23
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
i kdyz odtranim ten problem s kompilaci stejne to pise hl2.exe error |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 30.12.2011 19:39
|

Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Snifer napsal:
i kdyz odtranim ten problem s kompilaci stejne to pise hl2.exe error
hi guys
To je jasne, steam sdk už dělá jenom bsp v.20
Nosteam CSS používají bsp v.19 dokonce i po updatu. Stahni si všechny verze updatu nsCSS,
nebo používej SDK z teto stranky samozřejmě nastavený na material nosteamCSS. Neboj není v tom vir ,ale emulace steamu.
PS: Nemít spuštěny steam při editaci mapy v nosteamSDK.
Upravil/a amater1001 dne 30.12.2011 19:48
VHE41LAb |
|
|
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 19:48
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
aha diky,
Upravil/a Snifer dne 30.12.2011 19:49 |
|
|
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 19:49
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
a jde nejak dat ta mapa z steam sdk do tady toho??? |
|
|
|
amater1001 |
Přidané 30.12.2011 19:55
|

Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
Snifer napsal:
a jde nejak dat ta mapa z steam sdk do tady toho???
Myslíš otevřít v nosteamSDK ?
seznam bsp verzí zdroj VALVE
https://developer...ile_Format
Upravil/a amater1001 dne 30.12.2011 20:10
VHE41LAb |
|
|
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 20:08
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
no jj jaky ze mam mapu pres steam v sdk a dat ji do tohohle hammeru a pak rozjed na tom nonsteam css
|
|
|
|
amater1001 |
Přidané 30.12.2011 20:16
|

Člen
Hodnocení: +663 (97%) Příspěvek: 109
Založený: 29.01.11
|
smaž ten duplicitní příspěvek 
ale k věci - mapu vmf radeji zkopíruj do X:\SourceSDK a normálně otevři v nosteam hammeru. Pak skontrolovat chyby ,uložit a kompile.
Upravil/a amater1001 dne 30.12.2011 20:18
VHE41LAb |
|
|
|
Snifer |
Přidané 30.12.2011 20:46
|
Člen
Hodnocení: +3 (100%) Příspěvek: 6
Založený: 30.12.11
|
jo dikec uz vse de tak mam tady nabidku nechce tady nekdo koupit steam s Counter Strike, Counter Strike: source, Counter Strike: Source Beta, Day of Defeat: source, Half-life, Half-Life 2 eathmatch, Insurgency, Team Fortress 2 a další spojené modifikace... |
|
|