tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


07.09.2022 23:43:14
Ahojte, po siedmich rokoch som sa nostalgicky pozrel spat na toto forum a ono este stale existuje :) Nedokazal som si obnovit stary ucet, email uz je zruseny tak aspon takto sa hlasim ;)
±0


04.08.2022 06:28:29
žijemeee :D ani minuska od kadejakých mrožov nám nevadia
-1


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
SVETLO
boxolop
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.01.2012 19:35
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

prosim vas,preco ked dam do mapy svetlo tak mi mapa zcerna??proste tam nemam to normalne svetlo,ako svetlo co som dal svieti ale zvysok mapy nie,vsade musim dat svetlo aby bola osvetlene.prosim vas ako to mam spravit aby ked dam do mapy svetlo tak nezcerna??dakujem
±0
 
Dominio
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.01.2012 19:56
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Když do mapy světlo nedáš, tak se nezkompilují VIS a RAD a mapa bude lagovat a bude vypadat hrozně. Světla tam určitě dej, pokud tam máš skybox, tak ti stačí jenom entita light_enviroment.
±0
 
boxolop
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.01.2012 20:16
Člen

Hodnocení: -25 (40%)
Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11

asi si ma nepochopil.ked spustis normalnu mapu tak tam mas svetlo,ale ked ja do tej mapy pridam svetlo tak mi vznikne akoby zombie mapa.uz si hral niekedy zombie mapu??je cela cierna pokial tam neni entita light a to presne sa mne stane.akonahle tam entitu light tak mi mapa zciernie.
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.01.2012 20:29
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Protože když tam vložíš světlo, tak se světla a stíny (VIS a RAD) začnou při kompilaci počítat. A v místech kde není světlo je co? -> TMA.
Možná je nějaký parametr při kompilaci na maximální světlost, ale tím si nejsem jistý.
±0
 
Slovis
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 03.01.2012 20:35
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:

1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.01.2012 05:57
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

..nemusí tam mať skybox, len sa pozri, či nemáš ešte jedno (alebo viac) svetiel v stene.
±0
 
Slovis
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.01.2012 15:08
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

pokud tam chce normální světlo tak tam musí mít light_environment a tudíž i skybox
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 04.01.2012 18:54
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

nemusí, stačí light. Na mapu v hollownutej "roomke" stačí len light. Viz článok o prvej miestnosti.
±0
 
Slovis
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.01.2012 15:33
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

omg ty mě nechápeš ... jestli dělá jednoduchou místnost tak ano, ale pokud dělá větší mapu tak aby nemusel všude dávat light. chápeš jak to myslím?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.01.2012 15:36
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

Slovis napsal:
pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:

1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)


ale ty si to napísal inak.. a on nenapísal že tam chce mať skybox...
±0
 
Slovis
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.01.2012 15:41
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

Slovis napsal:
pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:

1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)



popsal sem mu jak na to tučné
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Habax
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.01.2012 15:45
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

ale v cs_assault je aj normálne svetlo a aj enviroment.. :D takže remíza :P
±0
 
Slovis
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 05.01.2012 15:55
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

nj ... :D sem si neuvědomil, ale už dost toho tak trochu OT
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 9

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes