SVETLO
|
boxolop |
Přidané 03.01.2012 19:35
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
prosim vas,preco ked dam do mapy svetlo tak mi mapa zcerna??proste tam nemam to normalne svetlo,ako svetlo co som dal svieti ale zvysok mapy nie,vsade musim dat svetlo aby bola osvetlene.prosim vas ako to mam spravit aby ked dam do mapy svetlo tak nezcerna??dakujem |
|
|
|
Dominio |
Přidané 03.01.2012 19:56
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Když do mapy světlo nedáš, tak se nezkompilují VIS a RAD a mapa bude lagovat a bude vypadat hrozně. Světla tam určitě dej, pokud tam máš skybox, tak ti stačí jenom entita light_enviroment. |
|
|
|
boxolop |
Přidané 03.01.2012 20:16
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
asi si ma nepochopil.ked spustis normalnu mapu tak tam mas svetlo,ale ked ja do tej mapy pridam svetlo tak mi vznikne akoby zombie mapa.uz si hral niekedy zombie mapu??je cela cierna pokial tam neni entita light a to presne sa mne stane.akonahle tam entitu light tak mi mapa zciernie. |
|
|
|
Dominio |
Přidané 03.01.2012 20:29
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Protože když tam vložíš světlo, tak se světla a stíny (VIS a RAD) začnou při kompilaci počítat. A v místech kde není světlo je co? -> TMA.
Možná je nějaký parametr při kompilaci na maximální světlost, ale tím si nejsem jistý. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 03.01.2012 20:35
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:
1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.01.2012 05:57
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
..nemusí tam mať skybox, len sa pozri, či nemáš ešte jedno (alebo viac) svetiel v stene. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 04.01.2012 15:08
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
pokud tam chce normální světlo tak tam musí mít light_environment a tudíž i skybox
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.01.2012 18:54
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
nemusí, stačí light. Na mapu v hollownutej "roomke" stačí len light. Viz článok o prvej miestnosti. |
|
|
|
Slovis |
Přidané 05.01.2012 15:33
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
omg ty mě nechápeš ... jestli dělá jednoduchou místnost tak ano, ale pokud dělá větší mapu tak aby nemusel všude dávat light. chápeš jak to myslím?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 05.01.2012 15:36
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
Slovis napsal:
pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:
1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)
ale ty si to napísal inak.. a on nenapísal že tam chce mať skybox... |
|
|
|
Slovis |
Přidané 05.01.2012 15:41
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Slovis napsal:
pochopil jsem, že pokud tam dáš entitu light tak je mapa najednou clá černá kromě toho místa kam si to dal. A ty chceš, aby tam bylo normální světlo jako např. na mapě cs_assault (to je jen příklad). To uděláš takhle:
1) musíš mít v mapě skybox (viz. článek o skyboxu)
2) kamkoliv do mapy umísti entitu light_environment
3) toto už nemusíš, ale ta entita se dá ještě trochu poladit (dozvíš se tady)
popsal sem mu jak na to tučné
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
Habax |
Přidané 05.01.2012 15:45
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
ale v cs_assault je aj normálne svetlo a aj enviroment.. takže remíza |
|
|
|
Slovis |
Přidané 05.01.2012 15:55
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nj ... sem si neuvědomil, ale už dost toho tak trochu OT
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|