velka mapa=problem
|
boxolop |
Přidané 04.01.2012 12:48
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
dobry den.mam taky problem ze ked robim malu mapu(fy_) tak mi to ide v pohode ale ako nahle idem robit vecsiu mapu (jail_) tak mi to vyhodi 2 errory.neviete cim to je??pritom som uz jednu mapu fy spravil a ziadny error mi nevyhodilo.teraz idem robit jail,dam vecsiu plochu pochopitelne a vyhodi mi to error.neviem ci to neni aj kompilatormi,mam VHE 3.5 samizda od tialto. |
|
|
|
Lentilko |
Přidané 04.01.2012 12:52
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Na to ti můžu říct asi toto: tak ten error oprav..
Samozřejmě že ti pomůžu, ale nechtěl bys nám říct jaký error, hodit sem log z kompilace a případně screeny ? |
|
|
|
boxolop |
Přidané 04.01.2012 13:25
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
aha az ked som si pozrel ten vypis tak som zistil ze tam je viacej errorov,ale aj tak neviem co s nimi pretoze ked robim fy mapu tak tam nemam ani jeden error.tie posledne 2 co sa zobrazia to "Systém nemôže nájsť zadaný súbor. tak ked dam na obidva ked sa ma pytaju ze ci chcem pokracovat a dam ano tak sa mi spusti cs a v konzoli mi napise toto,predtym ako mi vypne nacitavanie mapy:
Console initialized.
Base networking initialized.
"sv_cheats" changed to "1"
Initializing deltas
Protocol version 47
Exe version 1.1.2.2 (cstrike)
Exe build: 11:12:37 Dec 10 2003 (2603)
40.0 Mb heap
GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
GL_RENDERER: GeForce 9600M GT/PCI/SSE2
GL_VERSION: 3.3.0
Sound Initialization
Set primary sound buffer format: yes
2 channel(s)
16 bits/sample
11025 bytes/sec
DirectSound initialized
Sound sampling rate: 11025
Loaded library demoplayer.dll.
Loaded library core.dll.
Creating fake network channel.
Loaded library core.dll.
DemoPlayer module initialized.
Parsed 353 text messages
WARNING: failed to locate sequence file global
joystick not found -- no valid joysticks (a5)
execing hw/geforce.cfg
execing valve.rc
execing language.cfg
"deathmatch" changed to "1"
execing hw/geforce.cfg
execing config.cfg
"sv_aim" changed to "0"
Adding: cstrike/dlls\mpold.dll
MP3_InitStream(29, media\gamestartup.mp3) successful
Dll loaded for mod Half-Life
execing skill.cfg
map change failed: 'jail_skuska' not found on server.
tu su odkazy na stiahnutie toho vypisu z kompilacie:
http://www.upnito.sk/subor/74199a43bedd55b0ca9064720808bcc7.html
dufam ze mi pomozes |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.01.2012 13:41
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Máš tam error outside world. To znamená, že máš nějaký brush mimo mapu a nebo že tam máš nějaký nevyřešitelný "Invalid Solid Structure" (v Map -> Check for Problems) takže se pak roztáhne do nekonečna. Musíš ho smazat a předělat znovu, nebo opravit jestli se ti to podaří.
Aby si ho nemusel hledat, tak v kompilaci u každýho erroru máš napsaný jaký je to číslo brushu. Dej nahoře Map -> "Go to brush number" a napiš tam podle errorů z kompilace ty čísla a pak se ti označí ten špatnej brush.
A příště přikládej výpis z kompilace přímo sem. Dávám sem ten screen za tebe, aby si to mohli prohlídnout bez komplikací i ostatní.
XXL_cz přiložil následující obrázek:
[207.67Kb]
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 04.01.2012 13:47
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
Očividně tě nenapadlo obsah toho okna zkopírovat a dát sem, nebo přiložit celý .log soubor... příště bys to mohl ještě vyfotit foťákem a zaheslovat...
Máš pokroucené brushe číslo 1,2,3 a 5, takže bych to viděl na File -> New nebo del /F /S /Q *.
Upravil/a Backup dne 04.01.2012 13:47 |
|
|
|
boxolop |
Přidané 04.01.2012 15:03
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
h,lenze ked dam tie cisla tam do toho tak mi to tam oznacuje tie entity a brushe steny co znamena ze mam zle steny co je asi blbost.ved som to robil tak ze som spravil kocku a dal hollow dal tam 2.a ked spravim to iste ale v mensom tam tie errory nemam |
|
|
|
Slovis |
Přidané 04.01.2012 15:13
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
Tak je prostě musíš smazat a udělat znova. Neřezal si to náhodou Carvem?
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
boxolop |
Přidané 04.01.2012 17:13
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
nie xD to nie.aj ked spravim zem,postavim tam 4 steny a je to velke tak mi to vypise errory |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.01.2012 17:38
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No tak se dotýkáš okraje mapy.
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
boxolop |
Přidané 04.01.2012 20:06
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
nedotykam,robil som to tak ze som v som v pohlade zvrchu siel co najdalej a dal som od stredu kocky 5x5 a uz mi to pisalo errory a to som este ani nahodou nebol za okrajom.asi niakych 4 kocky su tam este volne
|
|
|
|
Backup |
Přidané 04.01.2012 20:39
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
To je irelevantní, XXL_cz má pravdu, jsi moc blízko okraje mapy, musíš stavět minimálně 32 (možná 64, teď si nejsem jistý) hu od okraje. Kromě toho není důvod dělat mapu takhle mimo.
Upravil/a Backup dne 04.01.2012 20:40 |
|
|
|
Habax |
Přidané 04.01.2012 20:51
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
šak aspoň pridaj .rmf-ko, nech sa ukáže, kto má pravdu... |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 04.01.2012 21:12
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
No taky záleží na tom, čim kompiluješ. Třeba u VHLT nevadí když se něco dotýká okraje mapy.
Ale ty máš zhlt, takže tam to omezení asi pořád je.
Upravil/a XXL_cz dne 04.01.2012 21:13
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
boxolop |
Přidané 06.01.2012 18:01
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
nedotykam sa mapy.pri pohlade zvrchu,zoom 0.3 a ked mam co najmenej tych mriezok tak mam este od okraja hadam aj 3x3 mriezky volne takze do je dost miesta |
|
|
|
Dominio |
Přidané 06.01.2012 18:02
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
0.3? Můžeš to raději vyjádřit v Hu? Stejnak je nejlepší stavět mapu přímo ve středu. |
|
|
|
boxolop |
Přidané 06.01.2012 18:12
|
Člen
Hodnocení: -25 (40%) Příspěvek: 71
Založený: 22.07.11
|
proste ked robis mapu vo VHE a ked si das pohlad z TOP tak ked si priblizenie das co najmensie,a tie mriezky tiez ich budes mat co najmenej tak vtedy mi tam zostane od konca mapy 3 mriezky a uz v tedy mi to vypisuje errory takze som za mapou urcite neni |
|
|
|
Dominio |
Přidané 06.01.2012 18:36
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Takže 3Hu( nejmenší ksotičky)? No tak to je hodně blízko, a ZHLT ti to nemusí sežrat. Hoď to někam mnohem více doprostřed. A záleží i na ostatním směrech (y,x,z) jak je to blízko konce mřížky. Prostě to dej mnohem blíž ke středu!
A netvoř mapy v tak malé mřížce, dej ji minimálně na 16 (vidíš vpravo dole velikost). |
|
|
|
Habax |
Přidané 06.01.2012 19:23
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
hey, tak si celu mapu oznac, zapni taxture lock a presun dalej od okraja... aspon o 50 hu |
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 06.01.2012 20:45
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
Boxolope ty neumíš číst:
Backup napsal:
To je irelevantní, XXL_cz má pravdu, jsi moc blízko okraje mapy, musíš stavět minimálně 32 (možná 64, teď si nejsem jistý) hu od okraje. Kromě toho není důvod dělat mapu takhle mimo.
Je tam napsaný, že od okraje minimálně 32, možná 64 těch minimálních čtverečků a ne 3
1 HU = 1 Hammer Unit = 1 ten minimální čtvereček.
Upravil/a XXL_cz dne 06.01.2012 20:47
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
Backup |
Přidané 06.01.2012 22:43
|
Hlavní Administrátor
Hodnocení: +5310 (95%) Příspěvek: 1218
Založený: 12.12.09
|
@boxolop:
Upravil/a Backup dne 06.01.2012 22:43 |
|
|