Další problém :(
|
knightrider |
Přidané 08.01.2012 15:46
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Ahoj, mám zase problém, ale tentokrát mi nejde mapu překonvertovat do bsp.
Když vše nastavím jak má být tak se objeví toto:
Fatal Error
Failed to initalize authenticion interface. Exiting...
--------------------------------------------------------------------
V tabulce o přeměny mapy je:
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\HRY\Counter Strike 1.6
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\TVORBA MAP\bla.map" "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla.map"
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."
** Executing...
** Command: C:\HRY\COUNTE~1.6\hl.exe
** Parameters: +map "bla"
A nic nejde.
----------------------
Jelikož dělám i v VHE 4.1, tak tam mi vše funguje (už mám hotových a hratelných 6 map). |
|
|
|
knightrider |
Přidané 08.01.2012 15:54
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Tak jsem se této hlášky zbavil:
Fatal Error
Failed to initalize authenticion interface. Exiting...
Avšak když vše pracuje (objeví se stále v tabulce to, co je napsáno výše), tak se mapa sice uloží dp dané složky, ale je stále s koncovkou .map |
|
|
|
knightrider |
Přidané 08.01.2012 16:33
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
UFFF
Vyřešeno viz pžíspěvek od Backup.
http://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=207
Díky |
|
|
|
Dominio |
Přidané 08.01.2012 16:45
|
trdelník
Hodnocení: +2960 (90%) Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10
|
Příště zkus hledat, a až pak se ptát. Ale jsi šikovnej že jsi na to přišel. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 08.01.2012 19:06
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Šlo to, ale asi jsem to zakřikl, jelikož dám-li RUN, mapa se udělá do dané složky.
Ale má jiné koncovky. (jako příklad uvedu mapu "test"
z mapy test.map se vytvoří:
test.ERR
test.MAP
test.TXT
test.WIC
Porádíte mi nyní, jak udělat převod do bsp?
|
|
|
|
XXL_cz |
Přidané 08.01.2012 19:14
|
Člen
Hodnocení: +2967 (92%) Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10
|
jo, tak to sem přilož ten soubor .err
Upravil/a XXL_cz dne 08.01.2012 19:14
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru |
|
|
|
knightrider |
Přidané 08.01.2012 19:41
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Jsem to smazal, když to nešlo a byla to jen testovací mapa.
Ale všiml jsem si zajímavé věci:
Stáhl jsem si originální mapy (.rmf), které jste mi dali včera.
Trochu jsem si ji upravil, ale jakmile ji převádím:
1. v NORMAL, tak se stane problém, že se nepřevede do .bsp
2. v EXPERT, tak se ani nepřevede.
|
|
|
|
Lentilko |
Přidané 08.01.2012 20:25
|
Člen
Hodnocení: +400 (70%) Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11
|
Přilož ten log z kompilace do spoileru, nebo přímo jak psal XXL soubor .err |
|
|
|
Slovis |
Přidané 09.01.2012 17:17
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nevím jestli je to tím, ale už podle toho co si napsal poprvé si myslím, že to můžou dělat ty tvoje šílené cesty.
pokus se csko i hammer přesunou nejlépe přímo na C:\ nebo D:\ a nepoužívej mezery ani tečky. (nezapomeň pak přenastavit VHE)
nemusí to tím nutně být ale za pokus to stojí
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
donald750 |
Přidané 09.01.2012 20:02
|
Člen
Hodnocení: +56 (91%) Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11
|
Ze zkušenosti vím, že když se složka v cestě jmenovala "Counter Strike 1.6" tak to nešlo zkompilovat. Házelo to nějaký error, možná to byl přímo tenhle, to už si nepamatuji. Stačilo smazat tečku, přenastavit VHE a přenastavit zástupce a bylo to OK. Dlouhá cesta mi nikdy nedělal problém. Já sám mám cestu: C:\Program files\Steam\SteamApps\nick\counter-strike. Ovšem to nemusí znamenat, že Vám to nebude dělat problémy. Kámoš má stejný operační systém, stejnou verzi VHE staženou ze stejné adresy, nastavené podobně jako já (liší se cesta ke hře) a také mu nejde kompilovat. |
|
|
|
knightrider |
Přidané 10.01.2012 19:39
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Píše mi to chybu při kompilaci. Nevíte jak se ji zbavit?
Error: Entity 176, Brush 0: SKY brushes not allowed in entity
Error: Brush type not allowed in entity
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem
Error: Entity 176, Brush 1: SKY brushes not allowed in entity |
|
|
|
Habax |
Přidané 10.01.2012 20:17
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
máš sky ako entitu. označ ho a daj v 2D pravým a daj "Move to the world " |
|
|
|
knightrider |
Přidané 11.01.2012 07:24
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
A jak mám poznat jaká sky to je?
Upravil/a knightrider dne 11.01.2012 07:24 |
|
|
|
Slovis |
Přidané 11.01.2012 10:50
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
nahoře dej map>go to brush>tam dej entity:176, brush:0 a ten dej move to world
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|
|
knightrider |
Přidané 11.01.2012 17:33
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Zkoušel jsem, avšak odpověď zněla:
That brush number does not exist |
|
|
|
Habax |
Přidané 11.01.2012 18:21
|
Člen
Hodnocení: +470 (79%) Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11
|
no, sky je je modrá textura používaná ako obloha (sky=sky)
Ak tam máš oblohu alebo si to používal ako modrú textúru--> Nemôže to byť entita |
|
|
|
knightrider |
Přidané 12.01.2012 19:13
|
Člen
Hodnocení: +57 (100%) Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12
|
Ale když tam mám přes 30 sky, tak to mám projíždět všechny?
Nebo lze jej najít. ( Přes Go to brush to nejde) |
|
|
|
Slovis |
Přidané 12.01.2012 19:24
|
Člen
Hodnocení: +1176 (90%) Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10
|
stačí když se podíváš do okna například y/z a tam kde máš skybox tak by neměly být žádné fialové čáry (ty značí, že daný brush je entita) a nebo mě ještě napadá entity report
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.
"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem" |
|
|