tvorbamap.cz

tvorbamap.cz

Navigace

bullet.gif

Domů


bullet.gif

Články


bullet.gif

Ke stažení


bullet.gif

Fórum


bullet.gif

FAQ



bullet.gif

Herní server


bullet.gif

Chat


bullet.gif

Převod jednotek



bullet.gif

Soutěž


bullet.gif

Síň slávy



bullet.gif

Podpořte nás


bullet.gif

Kontakt


bullet.gif

Vyhledávání


bullet.gif

RSS


Herní server

Shoutbox

Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

25.11.2024 11:28:42
updatovali sme na našom http://BRUT.me Portali mašinu s hernými servermi a ostalo nám nejaké miesto pre ďalšie servery :) hlasujte v ankete alebo pridajte aj svoj nápad, aký by sme mohli spustiť http://brut.me/vi...amp;t=5184
±0


30.08.2024 13:05:52
Ano, slouží od toho lights.rad file (případně jiný název). Nastavuje se v RAD sekci.
±0


12.05.2024 22:40:06
existuje v goldsrc možnost textur ktoré vytvárajú osvetlenie?
±0


13.01.2024 19:02:53
bohužel je rozmanitost map dost limitována enginem
±0


13.01.2024 19:01:49
na kotelně už je přes 10 let rc cars mód :)
±0


19.12.2023 22:14:07
Viděl jsem Rally mod na GoldSRC ale mod přímo na serveru v CS 1.6 mě teda překvapil :)

PS.: Já tak nemám rád ty nové shorts videa na výšku co se nedají posouvat.
±0


07.11.2023 12:13:08
Rocket League v CS 1.6? Kam se hrabe BMod...
https://www.youtu...svJz-FS8Yo
+1


04.11.2023 19:11:48
Jedli ste už niekto fritovaný snickers? je to pecka.
-1


15.12.2022 15:52:59
ako kto, praví Bruti mladnú :D inak aj napriek tomu, že je to tu už mrtve, všetko najlepšie;)
±0


13.12.2022 12:35:18
Zítra to bude 13 let od založení tohoto portálu.
To já jen tak, abyste si uvědomili, jak rychle stárnete.
±0


Číst diskuzi

 Tisk diskuze
Další problém :(
knightrider
#1 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 15:46
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Ahoj, mám zase problém, ale tentokrát mi nejde mapu překonvertovat do bsp.

Když vše nastavím jak má být tak se objeví toto:

Fatal Error
Failed to initalize authenticion interface. Exiting...

--------------------------------------------------------------------
V tabulce o přeměny mapy je:


** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:\HRY\Counter Strike 1.6


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\TVORBA MAP\bla.map" "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla.map"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"

* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"

* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"

* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."

** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"

* Could not execute the command:
Copy File "C:\HRY\Counter Strike 1.6\cstrike\maps\bla"
* Windows gave the error message:
"Přístup byl odepřen."

** Executing...
** Command: C:\HRY\COUNTE~1.6\hl.exe
** Parameters: +map "bla"



A nic nejde.
----------------------
Jelikož dělám i v VHE 4.1, tak tam mi vše funguje (už mám hotových a hratelných 6 map).
±0
 
knightrider
#2 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 15:54
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Tak jsem se této hlášky zbavil:

Fatal Error
Failed to initalize authenticion interface. Exiting...

Avšak když vše pracuje (objeví se stále v tabulce to, co je napsáno výše), tak se mapa sice uloží dp dané složky, ale je stále s koncovkou .map
±0
 
knightrider
#3 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 16:33
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

UFFF :D

Vyřešeno viz pžíspěvek od Backup.
http://tvorbamap.cz/forum/viewthread.php?thread_id=207


Díky
±0
 
Dominio
#4 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 16:45
Avatar člena

trdelník

Hodnocení: +2960 (90%)
Příspěvek: 937
Založený: 16.10.10

Příště zkus hledat, a až pak se ptát. Ale jsi šikovnej že jsi na to přišel.
±0
 
knightrider
#5 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 19:06
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Šlo to, ale asi jsem to zakřikl, jelikož dám-li RUN, mapa se udělá do dané složky.
Ale má jiné koncovky. (jako příklad uvedu mapu "test";)

z mapy test.map se vytvoří:
test.ERR
test.MAP
test.TXT
test.WIC

Porádíte mi nyní, jak udělat převod do bsp?
+1
 
XXL_cz
#6 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 19:14
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +2967 (92%)
Příspěvek: 1182
Založený: 13.07.10

jo, tak to sem přilož ten soubor .err
Upravil/a XXL_cz dne 08.01.2012 19:14
Řešení časté chyby:
Správné umístění cska a hammeru
±0
 
knightrider
#7 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 19:41
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Jsem to smazal, když to nešlo a byla to jen testovací mapa.
Ale všiml jsem si zajímavé věci:

Stáhl jsem si originální mapy (.rmf), které jste mi dali včera.
Trochu jsem si ji upravil, ale jakmile ji převádím:
1. v NORMAL, tak se stane problém, že se nepřevede do .bsp
2. v EXPERT, tak se ani nepřevede.

±0
 
Lentilko
#8 Vytisknout diskuzi
Přidané 08.01.2012 20:25
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +400 (70%)
Příspěvek: 277
Založený: 10.06.11

Přilož ten log z kompilace do spoileru, nebo přímo jak psal XXL soubor .err
±0
 
http://www.lentilko.4fan.cz/
Slovis
#9 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.01.2012 17:17
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

nevím jestli je to tím, ale už podle toho co si napsal poprvé si myslím, že to můžou dělat ty tvoje šílené cesty.

pokus se csko i hammer přesunou nejlépe přímo na C:\ nebo D:\ a nepoužívej mezery ani tečky. (nezapomeň pak přenastavit VHE)

nemusí to tím nutně být ale za pokus to stojí
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
donald750
#10 Vytisknout diskuzi
Přidané 09.01.2012 20:02
Člen

Hodnocení: +56 (91%)
Příspěvek: 55
Založený: 11.10.11

Ze zkušenosti vím, že když se složka v cestě jmenovala "Counter Strike 1.6" tak to nešlo zkompilovat. Házelo to nějaký error, možná to byl přímo tenhle, to už si nepamatuji. Stačilo smazat tečku, přenastavit VHE a přenastavit zástupce a bylo to OK. Dlouhá cesta mi nikdy nedělal problém. Já sám mám cestu: C:\Program files\Steam\SteamApps\nick\counter-strike. Ovšem to nemusí znamenat, že Vám to nebude dělat problémy. Kámoš má stejný operační systém, stejnou verzi VHE staženou ze stejné adresy, nastavené podobně jako já (liší se cesta ke hře) a také mu nejde kompilovat.
±0
 
knightrider
#11 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.01.2012 19:39
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Píše mi to chybu při kompilaci. Nevíte jak se ji zbavit?

Error: Entity 176, Brush 0: SKY brushes not allowed in entity
Error: Brush type not allowed in entity
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

Error: Entity 176, Brush 1: SKY brushes not allowed in entity
±0
 
Habax
#12 Vytisknout diskuzi
Přidané 10.01.2012 20:17
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

máš sky ako entitu. označ ho a daj v 2D pravým a daj "Move to the world "
±0
 
knightrider
#13 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2012 07:24
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

A jak mám poznat jaká sky to je?
Upravil/a knightrider dne 11.01.2012 07:24
±0
 
Slovis
#14 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2012 10:50
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

nahoře dej map>go to brush>tam dej entity:176, brush:0 a ten dej move to world
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
+1
 
knightrider
#15 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2012 17:33
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Zkoušel jsem, avšak odpověď zněla:

That brush number does not exist
±0
 
Habax
#16 Vytisknout diskuzi
Přidané 11.01.2012 18:21
Člen

Hodnocení: +470 (79%)
Příspěvek: 595
Založený: 18.07.11

no, sky je je modrá textura používaná ako obloha (sky=sky)
Ak tam máš oblohu alebo si to používal ako modrú textúru--> Nemôže to byť entita
±0
 
knightrider
#17 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.01.2012 19:13
Člen

Hodnocení: +57 (100%)
Příspěvek: 54
Založený: 07.01.12

Ale když tam mám přes 30 sky, tak to mám projíždět všechny?
Nebo lze jej najít. ( Přes Go to brush to nejde)
±0
 
Slovis
#18 Vytisknout diskuzi
Přidané 12.01.2012 19:24
Avatar člena

Člen

Hodnocení: +1176 (90%)
Příspěvek: 613
Založený: 22.05.10

stačí když se podíváš do okna například y/z a tam kde máš skybox tak by neměly být žádné fialové čáry (ty značí, že daný brush je entita) a nebo mě ještě napadá entity report
Je vám něco nejasné? Kontaktujte mě prostřednictvím soukromé zprávy zde na portálu.

"Radši se zeptat a být minutu za blbce, než být celý život hlupákem"
±0
 
Přejít na fórum:

Přihlášení

Jméno

Heslo



Nejste členem?
Zaregistrujte se!

Ztracené heslo?

Seznam článků

Diskuze fóra

Nejnovější příspěvky


bullet.gif

Ako zmeniť predvo...

(BRUT)
bullet.gif

Neexistují...

(Asiimovicek)
bullet.gif

Miznúce objekty

(Gyuki)
bullet.gif

trigger

(nifty)
bullet.gif

Chyba kompilace...

(Backup)
bullet.gif

Svetlo sa nec...

(boxolop1)
bullet.gif

map change fa...

(boxolop1)
bullet.gif

Svetlo

(boxolop1)
bullet.gif

MAPY

(Slivka)
bullet.gif

Pády serveru př...

(latins)

Odkazy

Kotelna Mix-Arena.eu - Gaming portál AMX Mod X nonsteam.cz - seznam CZ/SK Non-Steam Counter Strike serverů

Twitter & FB


Kdo je on-line

bullet.gif Hosté on-line: 31

bullet.gif Členové on-line: 0

bullet.gif Registrovaní členové: 949
bullet.gif Nejnovější člen: verseludes